Ik eet de restjes wel op…quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:32 schreef AgnesGru het volgende:
Dit gerechtlijkt me wel een hel om na te moeten maken.
Ik denk minimaal 40 stuks ofzo!quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:06 schreef WheeleE het volgende:
Dit is een soort van hartige variant op de megalomane gerechten van Heston Blumenthal en Peter Gilmore.
Hoeveel verschillende brillen heeft Alvin trouwens eigenlijk? Een stuk of 10?
Ah, ik heb alleen wat fragmenten meegekregen. Altijd heftig als de familie en vrienden komen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:26 schreef WheeleE het volgende:
Wat een emoties gisteren! Ik zal wel echt met natte wangen![]()
Ik heb me de hele aflevering af zitten vragen wat mukhwas nou...wasquote:Op maandag 7 november 2022 18:52 schreef Kanaroe het volgende:
Lastige mysteriebox dit!
Mukhwas, kwam bij mij over als onze Hollandse 'muisjes', en inderdaad! Als je het op Wikipedia leest wordt er zelfs naar Muisjes verwezen, grappig.
Andy ziet er weer uit alsof hij zo uit een aflevering van The Thunderbirds is gestapt![]()
P.S. ik mis Aldo's energie
Ja, echt leuk die 2 laatstovergebleven fans! Ik ben inmiddels fan van henquote:Op maandag 7 november 2022 20:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb me de hele aflevering af zitten vragen wat mukhwas nou...was
Daniel en Kayma zijn echt goed bezig, als fans de top 6 bereiken tussen al de favourites. Ze zijn allebei ook zo lekker enthousiast. Keyma is bijna altijd vrolijk en Daniel reageert heerlijk oprecht als hij goede kritieken krijgt.
Zeker leuk, onverwachte wending zo. En ze hadden pret samen!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef WheeleE het volgende:
Wat een lollige opdracht vandaag! Niet de standaard blinde 1 tegen 1 test, lekker origineel.
Finale: Billie versus Julie. Julie kookt zelfs ondanks de druk steengoed. Zij beheerst het vak, net als Billie. Die vangt al haar fouten op.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:40 schreef WheeleE het volgende:
Eigenlijk had ik Aldo de immuniteit gegund. Julie heeft al een keer gewonnen tenslotte.
Morgen gaan ze voor het eerst in tijden weer naar een verre lokatie! Dat is al 2 jaar niet meer gebeurd, net als grote publieksevents.
Hebben we al voorspellingen voor de winst? Ik zie Billie en Sarah wel in de top 3-4 eindigen. Keyma maakt ook wel een kans denk ik. Daniel is vrees ik nog nét te onervaren. Jullie bezwijkt voortijdig onder de druk en Alvin red het net niet.
Dat denk ik ook, al staat Billie voor mijn gevoel veel in de Elimination Challenge.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Finale: Billie versus Julie. Julie kookt zelfs ondanks de druk steengoed. Zij beheerst het vak, net als Billie. Die vangt al haar fouten op.
Goed ingeschat!quote:Ik denk dat Keyma of Alvin er de volgende keer uitgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |