abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:21:35 #76
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206079246
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
Dat was de 10 minuten challenge zo te zien..
Ik ga eens ff kijken wat Net5 er van gemaakt heeft.
Klopt, nu knipt Net5 wel vaker rommelig. Maar nu vond ik het wel heel erg.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 september 2022 @ 19:26:06 #77
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206079286
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:21 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Klopt, nu knipt Net5 wel vaker rommelig. Maar nu vond ik het wel heel erg.
klopt dat zie ik idd ook.

Maar dat is me ook vaker opgevallen

sowieso staat deze aflevering 75minuten als aussie aflevering en hier op net5 is het 60minuten en dan zitten er nog reclameblokken in ook.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 september 2022 @ 19:37:02 #78
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206079445
ff op NLziet gekeken aflevering van vandaag is geknipt naar 52minuten en dan hebben ze daar nog een stukje van het programma er voor en er na in zitten om te voorkomen dat het programma te vroeg of laat is begonnen volgens de EPG
Pas bij de 4e minuten begint de uitzending daadwerkelijk, dus dat is 48minuten en dan heb je op het einde ook nog 3 minuten speling ofzo (maar helaas dat kan ik nu niet controleren omdat net5 het op NLziet en bij ziggo niet toe staat dat ik doorspoel door het programma.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:42:48 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206079537
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:37 schreef Nizno het volgende:
ff op NLziet gekeken aflevering van vandaag is geknipt naar 52minuten en dan hebben ze daar nog een stukje van het programma er voor en er na in zitten om te voorkomen dat het programma te vroeg of laat is begonnen volgens de EPG
Pas bij de 4e minuten begint de uitzending daadwerkelijk, dus dat is 48minuten en dan heb je op het einde ook nog 3 minuten speling ofzo (maar helaas dat kan ik nu niet controleren omdat net5 het op NLziet en bij ziggo niet toe staat dat ik doorspoel door het programma.
Gewoon opnemen en kan kan je zoveel doorspoelen als je wilt...
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 september 2022 @ 19:44:56 #80
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206079561
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Gewoon opnemen en kan kan je zoveel doorspoelen als je wilt...
joh ik kijk gewoon online de aussie versie (al helemaal gezien dus ik spoiler hier lekker niet :)
dan heb ik volledige uitzendingen zonder knipwerk van net5

maar voor dit voorbeeld wilde ik even einde van de uitzending kijken hoe veel minuten er dan nog op de teller stond, maar dan moet ik eerst de hele aflevering door kijken daar heb ik geen zin in aangezien ik dus alles al gezien heb.
pi_206080409
Ja, dat knippen was wel behoorlijk opvallend en irritant deze keer!

Die long-cook was geweldig, prachtige gerechten, ik zat te watertanden op de bank.
Jammer voor Sashi, maar ik ga hem niet per se missen.
Uit het voorstukje van de volgende eliminatie en het geschokte gezicht van Mel, trek ik alvast de conclusie dat haar vriendje Tommy de volgende is die moet gaan. Ik hoop het niet, want Tommy is lief :)
pi_206080412
Ik vond dit een verrassend intense aflevering, wow.
Aldo, Sashi O+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 26 september 2022 @ 19:06:12 #83
482080 AgnesGru
pi_206111537
Jenn helemaal hyper van de koffie :D
pi_206112143
Iemand een bakkie? :P
Echt mooi, wat zij met koffie deden. Ik had er niet veel meer mee kunnen bedenken dan zoetigheid/desserts.
Btw. nooit geweten dat Melbourne een koffiestad is.
pi_206112246
Ali! Zo leuk! O+
Aldo had ook lekker diep in het koffiekopje gekeken zeg, wat een energie.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:10:29 #86
482080 AgnesGru
pi_206121269
Aah Minoli -O-

Mochten ze in het verleden de pin tijdens de proef inzetten of alleen voor het begin van de opdracht? Ben ik even kwijt |:)
pi_206121818
Er staat me bij dat het in ieder geval altijd vóór het einde van de proef moest worden beslist. Dus nooit pas tijdens of na het beoordelen door de jury.
Ik vond het een slimme actie van Harry. Niet gelijk al voor de proef eruit stappen maar even aankijken hoe het gaat. Met te gare vis zou het risico gewoon te groot zijn geweest.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 27 september 2022 @ 19:57:30 #88
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206121965
Ligt mij bij dat het bij Matt Gary en George altijd was voor ze gingen beginnen en niet nog 5min voor het einde van de tijd van de opdracht.
pi_206122413
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:57 schreef Nizno het volgende:
Ligt mij bij dat het bij Matt Gary en George altijd was voor ze gingen beginnen en niet nog 5min voor het einde van de tijd van de opdracht.
Dat klopt. Met de nieuwe jury is het zo geworden dat de immuniteitsspeld op elk moment voor het einde van de kooktijd mag worden ingezet als eventueel redmiddel.
Harry heeft dus een goed besluit genomen.
Wel jammer dat Minoli eruit is, wat een leuke vrouw vind ik dat.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 27 september 2022 @ 20:50:29 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206122720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:25 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Dat klopt. Met de nieuwe jury is het zo geworden dat de immuniteitsspeld op elk moment voor het einde van de kooktijd mag worden ingezet als eventueel redmiddel.
vandaar, met de nieuwe jury volgde ik het niet zo duidelijk meer..
quote:
Harry heeft dus een goed besluit genomen.
Wel jammer dat Minoli eruit is, wat een leuke vrouw vind ik dat.
absoluut, ik had het ook liever andersom gezien eigenlijk.
pi_206123187
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
vandaar, met de nieuwe jury volgde ik het niet zo duidelijk meer..
[..]
absoluut, ik had het ook liever andersom gezien eigenlijk.
Ik vind Harry ook wel leuk. Ik had liefst Sarah zien gaan. Maar goed, ik kijk meer vanwege het voedsel en bet kokkerellen dan vanwege het wedstrijd-element
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 september 2022 @ 14:26:31 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206153656
even een zijweggetje

Viaplay heeft dit

quote:
Celebrity MasterChef Nederland
Tien bekende Nederlandse maken hun entree in de legendarische Masterchef studio. Ze worden beoordeeld door Soenil Bahadoer (**chef), Angelique Schmeinck (SVH Meesterkok) en Joël Broekeart (culinair recensent).
staan nu 2 afleveringen op.

Jammer dat het met bekende NLers is. Maar een groot pluspunt is geen zuurtje en zoetje meer!
pi_206157625
Vandaag voor de verandering een keer de originele Australische uitzending gekeken. Zonder het enthousiaste knipwerk van Net5 kijkt de aflevering een stuk ontspannender moet ik zeggen.
pi_206158388
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:21 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag voor de verandering een keer de originele Australische uitzending gekeken. Zonder het enthousiaste knipwerk van Net5 kijkt de aflevering een stuk ontspannender moet ik zeggen.
Ja, er lijkt echt veel weggehaald te zijn. Waar keek je dit eigenlijk?

Wel fijn dat de kandidaten nu gemengd zijn vind ik. Mooie gerechten gezien vanavond!
pi_206161069
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:39 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ja, er lijkt echt veel weggehaald te zijn. Waar keek je dit eigenlijk?

Wel fijn dat de kandidaten nu gemengd zijn vind ik. Mooie gerechten gezien vanavond!
Via een alternatieve online-bron. Misschien dat ik voor volgend seizoen ergens een officieel abonnementje van een streamingservice afsluit voor die paar weken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:16:11 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206161550
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:21 schreef WheeleE het volgende:
Dat vond ik ook, krijg ook veel meer het gevoel van de eerste seizoenen terug, elkaar helpen en het familie/groepsgevoel. Dat knippen in programma's zo veel verschil maakte in de feeling had ik echt niet verwacht.
pi_206162716
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 10:16 schreef Nizno het volgende:

[..]
Dat vond ik ook, krijg ook veel meer het gevoel van de eerste seizoenen terug, elkaar helpen en het familie/groepsgevoel. Dat knippen in programma's zo veel verschil maakte in de feeling had ik echt niet verwacht.
^^ Dat is een hele goeie inderdaad, nu je dat zo zegt.
pi_206202268
Mooi gerecht van Josh Niland die tonijnwellington!

Wel lastig voor de glutenvrije dame. Ik snap nooit zo goed waarom je aan zo'n wedstrijd mee gaat doen als je een 'voedselhandicap' hebt, zoals geen granen, geen varkensvlees, geen rundvlees, geen varkensvlees, geen lactose etc. etc.
pi_206202874
Het is wel een extra uitdaging, maar het ging haar nog best goed af vond ik. Als ze de tonijn goed had gewogen was de rest ook beter gegaan. En dan had Harry er zomaar uitgelegen.
pi_206203846
Toch gek dat Harry mag blijven. Het gaat toch om de Smaak!? Haar saus/jus was niet goed, vond ook Josh Niland himself.
Dat had ik niet verwacht. .
Waarschijnlijk 'doet' Harry het beter op de teevee dan Melanie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')