abonnement Unibet Coolblue
pi_205871614
Wat een fantastisch dessert! :9
Alvin ging er bijna aan onderdoor, arme man. Wel goed herpakt. Dat dan de twee grootste stressers de beste resultaten hebben...tja.

Julie zie ik niet tot in de top 5 komen. Nog twee van dit soort stressmomenten en ze zakt door het ijs vrees ik. Niks ten nadele van haar kookkunsten, want die heeft ze echt wel.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_205881825
De estafette is ook weer heerlijk hectisch. Ik zie nu wel een duidelijk verschil tussen de fans en de favo's; in communicatie en kennis. Hoewel een 'curry' natuurlijk redelijk makkelijk aan te passen valt tijdens het kookmoment.

Ik had eigenlijk gedacht dat Keyma (?) met haar Zuid-Amerikaanse achtergrond die maistortilla's wel even zou klaarmaken voor de volgende kok.
pi_205883147
De estafette is samen met de cook-along (Yes Marco!) mijn favoriete opdracht elk seizoen. Ik had op basis van de samenwerking en uitvoering eigenlijk niet verwacht dat de curry van Rood zo zou tegenvallen.
Stiekem had ik George Calombaris wel willen zien zweten op alle pepertjes :D

De Masterclass met Andy vs Jock was erg leuk, bekend maar toch een twist.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_205887637
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:31 schreef WheeleE het volgende:

Stiekem had ik George Calombaris wel willen zien zweten op alle pepertjes :D

Ja! Mooie tijden waren dat.
Vooral die keer met dat keukenpapier om zijn hoofd :D
(Een chilikrabgerecht van Tessa, meen ik)
  donderdag 8 september 2022 @ 09:43:13 #55
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205887743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 09:32 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ja! Mooie tijden waren dat.
Vooral die keer met dat keukenpapier om zijn hoofd :D
(Een chilikrabgerecht van Tessa, meen ik)
Dat was hilarisch :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 8 september 2022 @ 13:03:19 #56
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205890071
Hier link naar het filmpje van George, inderdaad door een curry van Tessa:

https://www.dailymail.co.(...)ing-chilli-crab.html
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205897015
Originele twist van de bekende kook-tegen-een-chef opdracht. Met de uitslag kan ik goed leven :)
Morgen wordt leuk, volgens de preview!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_205897176
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2022 20:11 schreef WheeleE het volgende:
Originele twist van de bekende kook-tegen-een-chef opdracht. Met de uitslag kan ik goed leven :)
Morgen wordt leuk, volgens de preview!
Ja, ik vond het ook een originele variant.

Ik had zelf waarschijnlijk gewoon een pizza met ham en ananas gemaakt, gewoon om te kijken of daar toch niet iets erg lekkers van gemaakt kan worden :)

Morgen 'yes Shannon'!
pi_205911272
Leuke restaurant opdracht. Shannon is een sympathieke gast, dat bleek ook weer uit zijn behulpzaamheid aan de kandidaten.
Tof ook dat de Fans zo hoog scoorden en opvallend dat Julie niet meedeed deze ronde. Ze vind het kennelijk zo zwaar om iedere dag te koken.
Zin in maandag!
pi_205918870
De druk van een restaurantproef is misschien nog hoger dan een individuele proef. Misschien dat Julie het daarom ook wel prima vond om niet te hoeven koken.

Shannon is een van de leukste gastkoks in de hele serie. In de eerste jaren was hij wat stijfjes maar gaandeweg werd hij wat natuurlijker, spontaner heb ik het idee.
De afgelopen 2 seizoenen hebben we hem niet gezien, blij dat hij nu weer terug is. En nog voor meerdere afleveringen ook begrijp ik.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 12 september 2022 @ 19:23:00 #61
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205950856
Dat gerecht van Billie _O_


Aahww John :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205951628
Och John toch ;(

Billie & Ali waren goed bezig!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_205976765
Leuke afleveringen gister en vandaag!
Reynold is echt heel goed terechtgekomen en een geweldige dessert-chef geworden.

Vandaag was vooral Aldo erg in z'n sas met Curtis Stone als chef :D . Wat is Curtis een enorme vent zeg!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_205976886
Curtis is becoming an American! Zo'n dikke speknek......dan kijk ik liever naar Jock :@
Anyway, ik kijk met vertraging, zit nog midden in het wel of niet krokant worden van het buikspekverhaal.
Altijd weer dat krokante laagje dat ze de das omdoet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 14 september 2022 @ 19:50:28 #65
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205976893
hmm ow ja, moet ik nog kijken.. aankomend weekend maar even bij kijken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 16 september 2022 @ 18:59:36 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205999998
week 1 helemaal gezien inmiddels.

kijk de volledige afleveringen met engels commentaar en ook langer. 1u15min zonder reclames. Zie je toch wel meer van de beoordelingsmomenten, worden niet zo afgeraffeld als hoe ze op NET5 worden geknipt enzo..

Knap van Harrie dat ze het gokte om de pin niet in te zetten, maar dat was wel een draadje.
Julie is een schat van een vrouw maar die onzekerheid (ik snap wel waar die vandaan komt als je zo diep hebt gezeten) is wel een beetje vermoeiend om te kijken.

straks op naar week 2
Daarna week 3 nog en dan ben ik bij :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206035292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:10 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb nu al een zwakje voor Chris en Harry :)
Leuke lui!

Julie zit dus in een depressie/burn out en hoopt dat deze wedstrijd haar kan helpen. Mwah, dat vind ik maar niks. Als ze een keer verliest, of als het tegenzit komt het waarschijnlijk 10x zo hard aan. Dat gaat haar niet helpen gok ik zo.
Mental health is helemaal hipperdepip natuurlijk
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 september 2022 @ 14:22:52 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206040195
Nadeel van op een site kijken waar alle afleveringen al staan... ik lig nu voor :@
aflevering 49 van de 62 loopt nu...

euh ja tot zo ver mijn plan om alleen tot en met aflevering 15 te kijken en dan het normaal bij te houden.

Sinds ik geen tv abo meer heb is het echt hollen of stil staan.

Sorry fans, ik ben fav geworden :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206041658
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 21:54 schreef Underdoggy het volgende:

[..]
Mental health is helemaal hipperdepip natuurlijk
Of ze zit in de overgang, kan ook nog
pi_206041829
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:22 schreef Nizno het volgende:
Nadeel van op een site kijken waar alle afleveringen al staan... ik lig nu voor :@
aflevering 49 van de 62 loopt nu...

euh ja tot zo ver mijn plan om alleen tot en met aflevering 15 te kijken en dan het normaal bij te houden.

Sinds ik geen tv abo meer heb is het echt hollen of stil staan.

Sorry fans, ik ben fav geworden :P
Ik heb er ook wel over gedacht om het op andere manieren te kijken. Maar...de Net5-manier blijkt een goede manier te zijn om een rustmomentje in de dag in te lassen. Doorspoelen gaat niet, dus 'verplicht' langzaamaan kijken :).
Misschien dat ik volgend seizoen overstag ga. Maarja, dan is de vraag kijk ik met het Australische schema mee of pas later? Moeilijk...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 september 2022 @ 17:37:10 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206041840
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:35 schreef WheeleE het volgende:

[..]
Ik heb er ook wel over gedacht om het op andere manieren te kijken. Maar...de Net5-manier blijkt een goede manier te zijn om een rustmomentje in de dag in te lassen. Doorspoelen gaat niet, dus 'verplicht' langzaamaan kijken :).
Misschien dat ik volgend seizoen overstag ga. Maarja, dan is de vraag kijk ik met het Australische schema mee of pas later? Moeilijk...
Ik vermoed dat als ik op Aussie schema zou mee kijken dat ik dan het weer vergeet ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206055756
Complimenten voor de Fans hoor. Mooie honinggerechten ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_206067902
Kaneelgerechten zijn knap.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:32:14 #74
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206078759
Huh was dit nou zo raar geknipt? Ik knipper met mijn ogen en ineens hebben ze gekookt?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 september 2022 @ 19:20:25 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206079231
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:32 schreef AgnesGru het volgende:
Huh was dit nou zo raar geknipt? Ik knipper met mijn ogen en ineens hebben ze gekookt?
Dat was de 10 minuten challenge zo te zien..
Ik ga eens ff kijken wat Net5 er van gemaakt heeft.

euh ja daar is best wel in geknipt,
aldo loopt nog bij de collega's langs in de aussie versie en veel uitleg van de kandidaten die uitleggen wat ze koken etc.

Maar ook in het stuk uitleg zie ik al knip, want hier gaan ze van aldo doet niet mee, je hebt 10 minuten, omdat je maar tien minuten hebt moet je snel zijn dus rennen!

terwijl ze op de aussie versie nog even uitlegden wat ze precies mochten doen etc.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:21:35 #76
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206079246
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
Dat was de 10 minuten challenge zo te zien..
Ik ga eens ff kijken wat Net5 er van gemaakt heeft.
Klopt, nu knipt Net5 wel vaker rommelig. Maar nu vond ik het wel heel erg.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 september 2022 @ 19:26:06 #77
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206079286
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:21 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Klopt, nu knipt Net5 wel vaker rommelig. Maar nu vond ik het wel heel erg.
klopt dat zie ik idd ook.

Maar dat is me ook vaker opgevallen

sowieso staat deze aflevering 75minuten als aussie aflevering en hier op net5 is het 60minuten en dan zitten er nog reclameblokken in ook.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 september 2022 @ 19:37:02 #78
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206079445
ff op NLziet gekeken aflevering van vandaag is geknipt naar 52minuten en dan hebben ze daar nog een stukje van het programma er voor en er na in zitten om te voorkomen dat het programma te vroeg of laat is begonnen volgens de EPG
Pas bij de 4e minuten begint de uitzending daadwerkelijk, dus dat is 48minuten en dan heb je op het einde ook nog 3 minuten speling ofzo (maar helaas dat kan ik nu niet controleren omdat net5 het op NLziet en bij ziggo niet toe staat dat ik doorspoel door het programma.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:42:48 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206079537
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:37 schreef Nizno het volgende:
ff op NLziet gekeken aflevering van vandaag is geknipt naar 52minuten en dan hebben ze daar nog een stukje van het programma er voor en er na in zitten om te voorkomen dat het programma te vroeg of laat is begonnen volgens de EPG
Pas bij de 4e minuten begint de uitzending daadwerkelijk, dus dat is 48minuten en dan heb je op het einde ook nog 3 minuten speling ofzo (maar helaas dat kan ik nu niet controleren omdat net5 het op NLziet en bij ziggo niet toe staat dat ik doorspoel door het programma.
Gewoon opnemen en kan kan je zoveel doorspoelen als je wilt...
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 september 2022 @ 19:44:56 #80
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206079561
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Gewoon opnemen en kan kan je zoveel doorspoelen als je wilt...
joh ik kijk gewoon online de aussie versie (al helemaal gezien dus ik spoiler hier lekker niet :)
dan heb ik volledige uitzendingen zonder knipwerk van net5

maar voor dit voorbeeld wilde ik even einde van de uitzending kijken hoe veel minuten er dan nog op de teller stond, maar dan moet ik eerst de hele aflevering door kijken daar heb ik geen zin in aangezien ik dus alles al gezien heb.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206080409
Ja, dat knippen was wel behoorlijk opvallend en irritant deze keer!

Die long-cook was geweldig, prachtige gerechten, ik zat te watertanden op de bank.
Jammer voor Sashi, maar ik ga hem niet per se missen.
Uit het voorstukje van de volgende eliminatie en het geschokte gezicht van Mel, trek ik alvast de conclusie dat haar vriendje Tommy de volgende is die moet gaan. Ik hoop het niet, want Tommy is lief :)
pi_206080412
Ik vond dit een verrassend intense aflevering, wow.
Aldo, Sashi O+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 26 september 2022 @ 19:06:12 #83
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206111537
Jenn helemaal hyper van de koffie :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206112143
Iemand een bakkie? :P
Echt mooi, wat zij met koffie deden. Ik had er niet veel meer mee kunnen bedenken dan zoetigheid/desserts.
Btw. nooit geweten dat Melbourne een koffiestad is.
pi_206112246
Ali! Zo leuk! O+
Aldo had ook lekker diep in het koffiekopje gekeken zeg, wat een energie.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:10:29 #86
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206121269
Aah Minoli -O-

Mochten ze in het verleden de pin tijdens de proef inzetten of alleen voor het begin van de opdracht? Ben ik even kwijt |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206121818
Er staat me bij dat het in ieder geval altijd vóór het einde van de proef moest worden beslist. Dus nooit pas tijdens of na het beoordelen door de jury.
Ik vond het een slimme actie van Harry. Niet gelijk al voor de proef eruit stappen maar even aankijken hoe het gaat. Met te gare vis zou het risico gewoon te groot zijn geweest.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 27 september 2022 @ 19:57:30 #88
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206121965
Ligt mij bij dat het bij Matt Gary en George altijd was voor ze gingen beginnen en niet nog 5min voor het einde van de tijd van de opdracht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206122413
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:57 schreef Nizno het volgende:
Ligt mij bij dat het bij Matt Gary en George altijd was voor ze gingen beginnen en niet nog 5min voor het einde van de tijd van de opdracht.
Dat klopt. Met de nieuwe jury is het zo geworden dat de immuniteitsspeld op elk moment voor het einde van de kooktijd mag worden ingezet als eventueel redmiddel.
Harry heeft dus een goed besluit genomen.
Wel jammer dat Minoli eruit is, wat een leuke vrouw vind ik dat.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 27 september 2022 @ 20:50:29 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206122720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:25 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Dat klopt. Met de nieuwe jury is het zo geworden dat de immuniteitsspeld op elk moment voor het einde van de kooktijd mag worden ingezet als eventueel redmiddel.
vandaar, met de nieuwe jury volgde ik het niet zo duidelijk meer..
quote:
Harry heeft dus een goed besluit genomen.
Wel jammer dat Minoli eruit is, wat een leuke vrouw vind ik dat.
absoluut, ik had het ook liever andersom gezien eigenlijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206123187
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
vandaar, met de nieuwe jury volgde ik het niet zo duidelijk meer..
[..]
absoluut, ik had het ook liever andersom gezien eigenlijk.
Ik vind Harry ook wel leuk. Ik had liefst Sarah zien gaan. Maar goed, ik kijk meer vanwege het voedsel en bet kokkerellen dan vanwege het wedstrijd-element
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 september 2022 @ 14:26:31 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206153656
even een zijweggetje

Viaplay heeft dit

quote:
Celebrity MasterChef Nederland
Tien bekende Nederlandse maken hun entree in de legendarische Masterchef studio. Ze worden beoordeeld door Soenil Bahadoer (**chef), Angelique Schmeinck (SVH Meesterkok) en Joël Broekeart (culinair recensent).
staan nu 2 afleveringen op.

Jammer dat het met bekende NLers is. Maar een groot pluspunt is geen zuurtje en zoetje meer!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206157625
Vandaag voor de verandering een keer de originele Australische uitzending gekeken. Zonder het enthousiaste knipwerk van Net5 kijkt de aflevering een stuk ontspannender moet ik zeggen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_206158388
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:21 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag voor de verandering een keer de originele Australische uitzending gekeken. Zonder het enthousiaste knipwerk van Net5 kijkt de aflevering een stuk ontspannender moet ik zeggen.
Ja, er lijkt echt veel weggehaald te zijn. Waar keek je dit eigenlijk?

Wel fijn dat de kandidaten nu gemengd zijn vind ik. Mooie gerechten gezien vanavond!
pi_206161069
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:39 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ja, er lijkt echt veel weggehaald te zijn. Waar keek je dit eigenlijk?

Wel fijn dat de kandidaten nu gemengd zijn vind ik. Mooie gerechten gezien vanavond!
Via een alternatieve online-bron. Misschien dat ik voor volgend seizoen ergens een officieel abonnementje van een streamingservice afsluit voor die paar weken.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:16:11 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206161550
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:21 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag voor de verandering een keer de originele Australische uitzending gekeken. Zonder het enthousiaste knipwerk van Net5 kijkt de aflevering een stuk ontspannender moet ik zeggen.
Dat vond ik ook, krijg ook veel meer het gevoel van de eerste seizoenen terug, elkaar helpen en het familie/groepsgevoel. Dat knippen in programma's zo veel verschil maakte in de feeling had ik echt niet verwacht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206162716
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 10:16 schreef Nizno het volgende:

[..]
Dat vond ik ook, krijg ook veel meer het gevoel van de eerste seizoenen terug, elkaar helpen en het familie/groepsgevoel. Dat knippen in programma's zo veel verschil maakte in de feeling had ik echt niet verwacht.
^^ Dat is een hele goeie inderdaad, nu je dat zo zegt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_206202268
Mooi gerecht van Josh Niland die tonijnwellington!

Wel lastig voor de glutenvrije dame. Ik snap nooit zo goed waarom je aan zo'n wedstrijd mee gaat doen als je een 'voedselhandicap' hebt, zoals geen granen, geen varkensvlees, geen rundvlees, geen varkensvlees, geen lactose etc. etc.
pi_206202874
Het is wel een extra uitdaging, maar het ging haar nog best goed af vond ik. Als ze de tonijn goed had gewogen was de rest ook beter gegaan. En dan had Harry er zomaar uitgelegen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_206203846
Toch gek dat Harry mag blijven. Het gaat toch om de Smaak!? Haar saus/jus was niet goed, vond ook Josh Niland himself.
Dat had ik niet verwacht. .
Waarschijnlijk 'doet' Harry het beter op de teevee dan Melanie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')