Ja Daniel heeft me echt heel erg positief verrast !quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:34 schreef WheeleE het volgende:
Wat een fantastisch eliminatiegerecht zeg! En wat deed Daniel het goed!
Haha, mooie vergelijkingquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:00 schreef WheeleE het volgende:
Heerlijke aflevering!
Het zal ongetwijfeld grotendeels door de montage komen maar Marco kwam over als een combinatie tussen Albus Dumbledore en Hannibal Lecter![]()
Volgend seizoen weer een hectische restaurantproef of cook-along met YES MARCO als chef, please.
quote:
Dit is zo'n andere Marco dan die we gisteren en vandaag hebben gezienquote:
ik zal na 2u eens even verder voor je zoeken, heb wel de ingredienten gevonden maar het recept zelf nog niet, kom er op terug. wie weet kan ik er achter komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Die opdracht van gisterenheb al geprobeerd het recept van de tipomisu te vinden. Helaas staat ie op een Australische website, maar vanuit NL kan je daar niet op
dit is in elk geval de ingrediëntenlijst maar die had je vast zelf ook al gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Die opdracht van gisterenheb al geprobeerd het recept van de tipomisu te vinden. Helaas staat ie op een Australische website, maar vanuit NL kan je daar niet op
Kloptquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is in elk geval de ingrediëntenlijst maar die had je vast zelf ook al gevonden
https://www.mastercook.co(...)ls?recipeId=29051290
Heldinquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:23 schreef Nizno het volgende:
vanuit Los Angeles mocht ik hem openen![]()
ik heb een pdf er van gemaakt dus als je je mailadres even in mn dm gooit @:agnesgru dan mail ik je.
was kleine moeite toen ik eenmaal een goeie manier had gevonden om me voor te doen als een ander afkomst. Stond geen enkele Australische tussen dus dat was even hopen dat het ergens werkte.quote:
Topquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
was kleine moeite toen ik eenmaal een goeie manier had gevonden om me voor te doen als een ander afkomst. Stond geen enkele Australische tussen dus dat was even hopen dat het ergens werkte.
Londen werkte niet, maar Los Angeles wel.
zit in je mail
Mindy's vis zal ongetwijfeld heerlijk zijn geweest maar ik vond het wel een beetje een creepy ding. Komt er ineens zo'n compleet krokant zombie-ding onder die cloche vandaagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:52 schreef Kanaroe het volgende:
Mooie pressuretest inderdaad, ik zit hier alweer te watertanden. (Kijk met iets vertraging)
Die vis van Mindy![]()
Het vlees van Alvin
Haha, ik vind dat juist gaaf. Het hele beestquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mindy's vis zal ongetwijfeld heerlijk zijn geweest maar ik vond het wel een beetje een creepy ding. Komt er ineens zo'n compleet krokant zombie-ding onder die cloche vandaag
Ja, had ik ook zo! Hij is gewoon zo; druk en aanwezig, maar het is een grote man met grote emoties!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:23 schreef WheeleE het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Aldo in het begin een beetje too much vond maar ik ben hem steeds meer gaan waarderen. Het is een leuk karakter, en hij kan nog goed koken ook.
SPOILER: voor het geval Kanaroe met vertraging kijktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:30 schreef WheeleE het volgende:
Dit is met afstand de leukste aflevering van het seizoen tot nu toe![]()
De veiling was lollig, Julie die iedereen actief van hun minuten afhielp en iets-te-enthousiaste Daniel.
Pens lijkt mij ook niet te vreten maar blijkbaar kan je er toch best wat lekkers van maken.Bedankt voor de spoiler! Ik kkeek nu wel op tijd trouwensSPOILER: voor het geval Kanaroe met vertraging kijktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had deze uitkomst niet verwacht eigenlijk, maar de veiling was vermakelijk.
Morgen wordt het pittig, eliminatie in 3 rondes, van mij mag tiktok-meisje er wel uit nu.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kanaroe op 27-10-2022 21:52:16 ]
Precies de reden waarom ik haar eigenlijk vervelend vindquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:21 schreef Nizno het volgende:
Met die onzekerheid vind ik haar soms net een schoolkind die zegt dat ze het echt niet wist en toch een 9 blijkt te hebben.
Heel begrijpelijk, het is ook dat ik haar al wat langer volg via social media en begrijp hoe die knauw gekomen is en dus dat ze het echt niet durft te geloven en er op te vertrouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik haar eigenlijk vervelend vind
Jep, dat heb ik ook met haar. Hoewel ze steeds grappiger uit de hoek komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik haar eigenlijk vervelend vind
Wat is er dan met haar, als je dat in het kort kunt beschrijven....?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, het is ook dat ik haar al wat langer volg via social media en begrijp hoe die knauw gekomen is en dus dat ze het echt niet durft te geloven en er op te vertrouwen.
Af en toe dacht ik ook wel toen ik keek van kom op nou!
Maar ik geloof ook dat het in masterchef wat extra is uitgelicht dat ze zo onzeker is geworden. Geen idee hoe dat nu is op net5 maar met het knippen en plakken van hun denk ik dat het nog extremer is
korte samenvatting, te veel hooi op de vork en hierdoor balletjes laten vallen waardoor ze zichzelf teleurstelde en hierdoor een soort van burnout achtige situatie in ging. Leeftijd zal hier ook wel bij meegespeeld hebben, zeker bij het weer opkrabbelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:47 schreef Kanaroe het volgende:
Wat is er dan met haar, als je dat in het kort kunt beschrijven....?
Ik gooide het maar op de overgang aanvankelijk.
Ah, dankjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
korte samenvatting, te veel hooi op de vork en hierdoor balletjes laten vallen waardoor ze zichzelf teleurstelde en hierdoor een soort van burnout achtige situatie in ging. Leeftijd zal hier ook wel bij meegespeeld hebben, zeker bij het weer opkrabbelen.
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:55 schreef Kanaroe het volgende:
Trouwens, moesten jullie ook een beetje huilen na de strijd tussen Tommy & Alvin?
Ik snifte wel een beetje mee hier
Wat heeft Julie aan qua panty/legging?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:52 schreef Kanaroe het volgende:
De outfits van Andy komen rechtstreeks uit de jaren '60. Waar haalt die man het toch vandaan?
Wat een gekke opdracht weer, mini-voer! En wat een mooie zelfreflectie van Daniël; hij voelt zich af en toe een "imposter", tussen al die geweldige koks. Maar hij staat er toch maar mooi.
Een broek/pantalon met print volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heeft Julie aan qua panty/legging?
Ik vond iets doorschijnends al niets voor haar…quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een broek/pantalon met print volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |