Ijs met mosterd....mwah, 't zal mij benieuwen!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:39 schreef Em31 het volgende:
Zou in zo'n situatie geloof ik niet starten aan een dessert, maar misschien heeft ze geluk.
Edit: nee dus
Jeps, ik zei het ook al. Wellicht is er wel iets over gezegd, maar door Net5 eruit geknipt...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:01 schreef franklop het volgende:
We misten er 1 vandaag, de Italiaan..
Op reddit misten ze hem ook 4 maanden geleden, ook zonder commentaarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, ik zei het ook al. Wellicht is er wel iets over gezegd, maar door Net5 eruit geknipt...
Okee, mysterieusquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Op reddit misten ze hem ook 4 maanden geleden, ook zonder commentaar
Er waren dit seizoen een aantal covid gevallenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
Ik zie Andrea de Italiaan nergens? Ziek, afgehaakt...?
En Theo de Electriciën/broodbakker noem ik in gedachten Mario de Loodgieter
De miso zou voor mij het lastigste ingrediënt zijn, wel een mooie opdracht dit
Hij was er weerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Op reddit misten ze hem ook 4 maanden geleden, ook zonder commentaar
Huh? Wie wat waarquote:
Jeetje, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:38 schreef wdn het volgende:
Totaal oneerlijk om nu met 10 een eliminatie ronde te doen
Ja, dat vind ik nou ook. En durft te vragen hoe je pasta maakt, hij is af en toe wel onverstaanbaar door zijn zware accentquote:Op maandag 4 september 2023 20:32 schreef WheeleE het volgende:
Robbie is een leuke kandidaat. Valt op door z'n leeftijd en z'n persoonlijkheid. Supersympathieke kerel.
Ik ook niet. Zoals gisteren al die kandidaten: voor mij zijn alle vrouwen nog steeds die brunette met lange haren. Allemaal uitwisselbaar. Heb ook nog geen echte signature gezien, ofzo. Zoals Reynald met z'n bizarre toetjes, of Simon met z'n groenten. Ja, er zijn er een paar die veel Italiaans doen, en er zit een broodexpert in. Maar het blijft nog niet hangen.quote:Op maandag 4 september 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Kom er gewoon echt niet in dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |