Nee stond in de tekst van de aflevering ;-)quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Mijn stream loopt erg achter blijkbaar
Grote kans dat dat een 1 trick pony is... Oost Europees voer en dat was het.quote:
Geen idee, maar die broodjes zagen er overheerlijk uitquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Grote kans dat dat een 1 trick pony is... Oost Europees voer en dat was het.
Ik zie die deze ronde winnen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geen idee, maar die broodjes zagen er overheerlijk uit
Kijk! Je had gelijk, en nog een speciaal schort derbij ookquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zie die deze ronde winnen.
Was tenmiste het gerecht waar ze het meest enthousiast over waren.
hmmm of toch de ravlola met ei
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de OP updaten is leuk maar voor we dit topic vol hebben zijn we al 10 seizoenen verder
Hee @WheeleE, leuk je even te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:58 schreef WheeleE het volgende:
Ik lurk stilletjes mee. Heb me niet in kunnen houden en heb het hele seizoen al gebinged
Ik heb helaas al gelezen wie er gewonnen heeft. Maar verder laat ik mij verrassen. Voor het eerst sinds back to win dat we kijken eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:58 schreef WheeleE het volgende:
Ik lurk stilletjes mee. Heb me niet in kunnen houden en heb het hele seizoen al gebinged
Jamie is (nog maar) 48 las ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb zojuist even aflevering 1 en 2 teruggekeken. Leuke groep, weer een hoog niveau. Wat begint Jamie een oude vent te worden. Wel grappige opdrachten. Blij dat de groep kleiner is.
En Jock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |