Zou dus deze week beginnen,quote:Op maandag 1 mei 2023 07:27 schreef D. het volgende:
[..]
Damn…
Ik zag dat er in dit topic gepost was en hoopte te lezen over een nieuw seizoen…
de opnames zijn in oktober 2022 begonnen als ik het zo lees opquote:Op maandag 1 mei 2023 09:42 schreef WheeleE het volgende:
Zou het seizoen al helemaal opgenomen zijn? Het lijkt me echt een onmogelijke opgave als team/kandidaten om nog een paar afleveringen zonder Jock op te moeten nemen.
ik zie dat ze het aantal deelnemers terug hebben gebracht naar 18quote:Eligibility Criteria for MasterChef Australia 2023
The following eligibility criteria need to be met for participation in MasterChef Australia 2023
The participant should be 18 years of age as of October 2022.
Ik hoop voor de kandidaten en Melissa en Andy dat @Nizno's bericht accuraat isquote:Op maandag 1 mei 2023 09:42 schreef WheeleE het volgende:
Zou het seizoen al helemaal opgenomen zijn? Het lijkt me echt een onmogelijke opgave als team/kandidaten om nog een paar afleveringen zonder Jock op te moeten nemen.
Alle uitzendingen liggen dus al klaar.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik hoop voor de kandidaten en Melissa en Andy dat @:Nizno's bericht accuraat is
Wat een ellende, ik was er vandaag gewoon een beetje van slag van....
Bedankt Nizno, voor je speurwerk
quote:"With all episodes already in the vault, they will be watching every episode carefully to ensure there is nothing that will distress viewers and more pertinently, family and close friends," one source said.
Dank, ik las het inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alle uitzendingen liggen dus al klaar.
golfer in CUL / Masterchef Australië 2023, seizoen 15, Secrets & Surprises
[..]
Seizoen 15, dus ander topic!quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:14 schreef Steven184 het volgende:
Ze beginnen zondag met een eerbetoon aan Jock, daarna start seizoen.
Yes, dankje!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:40 schreef Em31 het volgende:
Nieuwe seizoen begint aankomende maandag op Net5.
vertaler met discalculiequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:22 schreef wdn het volgende:
in AUS kennen ze andere minuten?
"1st course needs to be served in seventy five minutes"
vertaling ... " 57 minuten"
Jij kijkt een herhaling? Want deze zin/vertaling komt mij zeer bekend voor uit eerdere seizoenen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:22 schreef wdn het volgende:
in AUS kennen ze andere minuten?
"1st course needs to be served in seventy five minutes"
vertaling ... " 57 minuten"
dit was de 2020 finalequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jij kijkt een herhaling? Want deze zin/vertaling komt mij zeer bekend voor uit eerdere seizoenen!
quote:
2s.gif
Op dinsdag 26 oktober 2021 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
Gevonden!
"57 minuten? Wat is dat voor rare tijd? (ik loop een paar minuten achter)"
"De vertaling zegt '57', maar Andy zegt '75' "
Beetje raar gekopieerd uit 2021![]()
was ik ook op net5 aan het kijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:01 schreef Postbus100 het volgende:
Ik kijk op dit moment vrij intensief weer dat seizoen met al die oude deelnemers (Jess, Poh, Callum, Reece, Emilia, Reynold, etc). Zal wel weer even wennen zijn met een nieuw seizoen. Maar goddank hebben ze het aantal kandidaten teruggebracht. Wat een lange zit is het anders.
Haha, je quote mij zonder mij te quotenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jij kijkt een herhaling? Want deze zin/vertaling komt mij zeer bekend voor uit eerdere seizoenen!
quote:
2s.gif
Op dinsdag 26 oktober 2021 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
Gevonden!
"57 minuten? Wat is dat voor rare tijd? (ik loop een paar minuten achter)"
"De vertaling zegt '57', maar Andy zegt '75' "
Beetje raar gekopieerd uit 2021![]()
Ja, ik wist niet hoe ik deze tekst moest kopiëren op m'n tabletquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Haha, je quote mij zonder mij te quoten
Dat is mentionenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet hoe ik deze tekst moest kopiëren op m'n tablet
Maar bij deze @:Postbus100!
Kon het me nog goed herinneren die vertaalfout, en moest en zou het vinden!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
57 minuten? Wat is dat voor rare tijd? (ik loop een paar minuten achter)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De vertaling zegt '57', maar Andy zegt '75'
Dankje! Ik beheers die quote-techniek niet zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is mentionenIk zocht eigenlijk de link naar mijn eigen post. Was alweer vergeten dat ik dat had gezegd en zie ineens mijn naam voorbij komen. Als jij goed had gequote, dan kon ik erop klikken, en zag ik de context
![]()
Zoals zo:
[..]
[..]
Wel een eer dat posts zo memorabel zijn dat ze drie jaar later nog herinnerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |