Dan kun je ook meedoen met het 40+ orkestquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zing![]()
En kan een beetje piano, maar al jaren niet meer gedaan
Leuk. Welkom bij het orkestquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zing![]()
En kan een beetje piano, maar al jaren niet meer gedaan
Ja als kind, ik moest een instrument spelen van mijn ouders. We hadden een piano thuis dus ik was lekker dwars en koos wat andersquote:
Pand opruimenquote:
Ja dat kan niet he? Topic dichtquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan kun je ook meedoen met het 40+ orkest
oh jaquote:
Noten lezen is ook echt wel handig qua muziek enzoquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als kind, ik moest een instrument spelen van mijn ouders. We hadden een piano thuis dus ik was lekker dwars en koos wat andersIk moet wel zeggen dat ik een soort van blij ben dat ik noten heb leren lezen.
quote:
HAAAAAAAAAGSquote:
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAGS![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is lang geleden!
Hoe is het met jou?
Hier ook wel redelijk. Ik ben inmiddels wel de 40 gepasseerdquote:
Ik ben gek op muziek, maar helaas amuzikaal als het aankomt op zelf muziek maken. Ik ben jaloers zijn op mijn vriendin: die hoort een deuntje en duikt gelijk achter de piano en improviseert er dan vrolijk op los.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als kind, ik moest een instrument spelen van mijn ouders. We hadden een piano thuis dus ik was lekker dwars en koos wat andersIk moet wel zeggen dat ik een soort van blij ben dat ik noten heb leren lezen.
Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook wel redelijk. Ik ben inmiddels wel de 40 gepasseerd
Mijn vriendin ook, maar na twee minuten kijkt ze al niet meer in de partituur en maakt ze gewoon haar eigen improvisaties.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noten lezen is ook echt wel handig qua muziek enzoIk heb jarenlang pianoles gehad vroeger en heb het jaren niet gedaan, maar kan nog makkelijk iets spelen als je een blad muziek voor me zet
Juist! en 30 is het nieuwe 20. Barely legal dusquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd
En 40 is het nieuwe 30.
Misschien kun je de triangel?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben gek op muziek, maar helaas amuzikaal als het aankomt op zelf muziek maken. Ik ben jaloers zijn op mijn vriendin: die hoort een deuntje en duikt gelijk achter de piano en improviseert er dan vrolijk op los.
Trouwens leuk dat de allerbeste accordeonist uit ons eigen landje komt.![]()
Het bierfluitje kan ik dan weer wel vrij goed bespelen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien kun je de triangel?
En anders gewoon bier halen
Ik ben niet serieus hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd
En 40 is het nieuwe 30.
Dat is wel echt knapquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook, maar na twee minuten kijkt ze al niet meer in de partituur en maakt ze gewoon haar eigen improvisaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |