SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
Makkelijk eerste![]()
Het is een keer gebeurd en toen was het BAO helemaal over de zeik. Weigerden te adviseren en weet ik wat meer. Rijksrecherche er bij. Dus…quote:zie email 27 oktober![]()
Eerst even aankijken?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou daar gaan we, ik voorspel dat alles dicht gaat tot 14 januari, en dan krijgen we te horen dat er nog steeds teveel onzekerheid is.Kerst
sporten
sociaal leven
carnaval
Wat een teringzooi, de angst regeert weer eens, ipv dat je eerst eens aankijkt wat Omikron doet in de ziekenhuizen op basis van deze maatregelen.
Die fout hebben we al veel te veel gemaakt- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -![]()
We moeten hopen dat we in juni, juli en augustus weer iets mogen de komende 10-15 jaar. Van september t/m mei ophokken.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Het paniekvoetbal is weer volledig. Zo ontzettend vermoeiend. En Hugo wilde in september natuurlijk nog geen risicogroepen gaan boosteren...quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:12 schreef trein2000 het volgende:
Morgen spoedoverleg. Ben benieuwd of we dinsdagavond halen![]()
Ik vrees dat het sluiten van zaken niet voldoende is met het sociale verkeer in de feestdagen.
Als ze ingrijpen moet dat op de een of andere manier de individuele bewegingevrijheid bij wet beperken gedurende de feestdagen.
Zou Ferd al klaar staan?![]()
Zou mooi zijn als ze dan alles dicht pleuren dat het na dinsdag is want dinsdag heeft mijn dochter nog een klassenuitje in een binnenspeeltuin. Soort vaarwel 2021 afspraak.Zonder wrijving geen glans![]()
Kabinet overlegt zaterdag over OMT-advies voor extra maatregelen
https://www.telegraaf.nl/(...)elen-vanwege-omicron
Zou de godenmaatregel geen alcoholverkoop na x uur weer ingevoerd worden?
Of winkels sluiten om 14.30 (was 14u, half uurtje extra door een of andere partij bij onderhandeld)
![]()
Vorige kerst en O&N: paniek, peeuw, hoge cijfers na de feestdagen.
Maar die cijfers kwamen er niet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Het is vaker zo dat bij mutaties de kracht afneemt als de reproductiefactor toeneemt. We moeten dus hopen op een dominant, snel verspreidend virus dat geen kwaad doet. Dan bouwen we namelijk massaal immuniteit op. Vaccinaties zijn helaas niet snel genoeg over de hele wereld verkrijgbaar, dus zijn niet meer dan een tijdelijke dam voor de rijken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef DonDruiper het volgende:
We moeten hopen dat we in juni, juli en augustus weer iets mogen de komende 10-15 jaar. Van september t/m mei ophokken.![]()
Omdat mensen zich aan de regels hieldenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die cijfers kwamen er niet.Toen hadden we nog geen omikron.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het paniekvoetbal is weer volledig. Zo ontzettend vermoeiend. En Hugo wilde in september natuurlijk nog geen risicogroepen gaan boosteren...![]()
Ze willen wel heel erg op de neus drukken dat ze deze keer wel op tijd ingrijpen he
Toch intriest dat dit clubje denkt dat ze zoveel invloed hebben op het virusMakkelijk eerste![]()
Je weet gewoon dat ze weer in een slakkentempo gaan afbouwen in de winter, ook als de Variant des Doods toch weer mee blijkt te vallen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die cijfers kwamen er niet.
Tot april/mei weer aanmodderen met allerlei onnodige schade als gevolg.![]()
Niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:16 schreef Coelho het volgende:
Omdat mensen zich aan de regels hielden![]()
Dat ben ik met je eens hoor. Ik woon niet ver van de Belgische grens af en vorig jaar ging er bijna even veel de lucht in dan normaal met oud en nieuw alleen in een korter tijdsbestek. Ik verwacht dat het met een avondklok precies hetzelfde gebeurt want voor politie valt dat natuurlijk nooit te handhaven. In België bleek al dat het topdrukte was bij de vuurwerkwinkels sinds het vuurwerk verbod dus genoeg mensen die het in huis hebben. De politie had hier al in de media geroepen dat ze er niet op gingen handhaven tenzij grote excessen op het afsteken van vuurwerk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat niet helpen. Maar het kabinet/het OMT zijn wel vaker wat wereldvreemd.![]()
Bij elke aanscherping van de maatregelen voel ik er minder bij. Ze hebben het voor elkaar, het boeit me niet heel veel meer als ze de boel op slot gooien. Ik ben murw geslagen![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:18 schreef Cynicio het volgende:
Bij elke aanscherping van de maatregelen voel ik er minder bij. Ze hebben het voor elkaar, het boeit me niet heel veel meer als ze de boel op slot gooien. Ik ben murw geslagen![]()
![]()
Wanneer was het ook alweer dat zo'n beetje iedereen het er over eens was dat het kabinet veel te laat had ingegrepen? Eind november/begin december of zo?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:13 schreef Galvez het volgende:
[..]
Eerst even aankijken?
Die fout hebben we al veel te veel gemaakt![]()
Als ze de scholen maar weer opengooien.
Of gaan we weer bedrogen worden met "het is maar een weekje".![]()
joh, lul niet, met je 15 jaar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef DonDruiper het volgende:
We moeten hopen dat we in juni, juli en augustus weer iets mogen de komende 10-15 jaar. Van september t/m mei ophokken.![]()
Die kwamen er niet omdat er maatregelen getroffen werden om dat te voorkomen...quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die cijfers kwamen er niet.
![]()
![]()
Niet met maatregelen, maar met boosteren. En dat is nog steeds zo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wanneer was het ook alweer dat zo'n beetje iedereen het er over eens was dat het kabinet veel te laat had ingegrepen? Eind november/begin december of zo?![]()
Ik voel paniek of ik nog wel mijn geld kan verdienen de komende maanden. Zo niet dan hou ik een fucking winterslaap en stik er allemaal maar in. Maak me maar wakker als de ellende over is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:18 schreef Cynicio het volgende:
Bij elke aanscherping van de maatregelen voel ik er minder bij. Ze hebben het voor elkaar, het boeit me niet heel veel meer als ze de boel op slot gooien. Ik ben murw geslagenGimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: