En dan rond december bewust niet langs de deuren gaan omdat het fucking koud is en dan mensen hebben die achter je aan komen rennen en in totaal 250 euro extra krijgen. En mijn gevonden konijntje in de vrieskou mee nemen en redden van de dood. Die vervolgens 3 jaar later gestikt is bij een brandquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel ooit een folderwijk gehad, dat was wel relaxt
Na verloop van tijd weet je precies wie een lastige brievenbus heeft, wie een hyperactieve hond heeft, waar de ja/nee stickers hangen..
Komen mensen met geld achter jou aan rennen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dan rond december bewust niet langs de deuren gaan omdat het fucking koud is en dan mensen hebben die achter je aan komen rennen en in totaal 250 euro extra krijgen. En mijn gevonden konijntje in de vrieskou mee nemen en redden van de dood. Die vervolgens 3 jaar later gestikt is bij een brand
Uhuh, zo las ik gisteren nog een tweet ergens van iemand die spijt had dat d'r man gevaccineerd had. Want sindsdien was ze gewoon niet meer ongesteld geweest!quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je een vaccinatie gehaald, maar heb je daar achteraf spijt van?
Zwangerquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, zo las ik gisteren nog een tweet ergens van iemand die spijt had dat d'r man gevaccineerd had. Want sindsdien was ze gewoon niet meer ongesteld geweest!
Detail: ze was 45.
Dus omdat haar man gevaccineerd is, is zij niet meer ongesteld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, zo las ik gisteren nog een tweet ergens van iemand die spijt had dat d'r man gevaccineerd had. Want sindsdien was ze gewoon niet meer ongesteld geweest!
Detail: ze was 45.
Ik hoop maar dat het satirisch was, maar ik vrees van niet.quote:
Exact!quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus omdat haar man gevaccineerd is, is zij niet meer ongesteld.
Ok, normaal vind ik Hugoquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, daar komt het op neer. Alsof dat een ding is (behalve in het hoofd van een wappie)
Shedding!quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus omdat haar man gevaccineerd is, is zij niet meer ongesteld.
Knaldrang? Heb je dan heel veel zin om te neuken?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:15 schreef gianni61 het volgende:
toch opmerkelijk dat we hier kiezen voor prikspijt (een woord dat ik voor vandaag nog niet heb gehoord)
en ze in België kiezen voor knaldrang..
Dat dacht ik ook, maar nee:quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Knaldrang? Heb je dan heel veel zin om te neuken?
Was het toevallig net aan het lezen.quote:Dat is het "sterke verlangen om uit de bol te gaan".
Dan ligt het in elk geval niet aan mij.quote:
Denk niet echt de lading...Maar goed,Belgenquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nee:
[..]
Was het toevallig net aan het lezen.
jawel, precies zoals Merol het bedoeld heeftquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk niet echt de lading...Maar goed,Belgen
Oh, was die ermee begonnen ja?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, precies zoals Merol het bedoeld heeft
verder ken ik het woord ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, was die ermee begonnen ja?
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's die van "Hou je bek en bef me" toch?
Wist niet dat zij een liedje had dat zo heette.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, precies zoals Merol het bedoeld heeft
Klinkt wel als een liedje dat de Vlamingen kunnen waarderen denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder ken ik het woord ook niet
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |