Zo goed?quote:
quote:
Ik heb ook zo’n slurfquote:
Leugensch.quote:
Oke Vinniequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef Senn88 het volgende:
Tomatensoepje met stokbrood bij gebrek aan zin om te koke
quote:
Nee maar Vinnie wel kei vaak toch?!quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whaha nee dit eet ik echt bijna nooit
Geen idee hij at wel vaak soep idd. Hopelijk gaat het goed met hem.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee maar Vinnie wel kei vaak toch?!Vandaar
Ow nee het was een italiaanse bol.
Ik hoop het ook idd.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee hij at wel vaak soep idd. Hopelijk gaat het goed met hem.
Proost makkerquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:43 schreef Majoraan het volgende:
Mijn vraag gaat niet over eten, maar drinken.![]()
Is hier een rekenwonder aanwezig?
Als ik 95ml hete suikerwater heb en ik voeg daar 25 ml Bacardi 40% alcohol aan toe, hoeveel procent alcohol bevat dit mengsel totaal?
Verdampt er nog veel alcohol als ik dit mengsel een minuut door laat koken?
Dan zit je op 8,3% alcohol. Waarschijnlijk nog iets lager, omdat je de bacardi toevoegde aan heet suikerwater. Hierbij zal waarschijnlijk nog maar 85% van de alcohol overblijven. Alcohol verdampt bij een temperatuur van 78 graden Celsius. Wanneer je het vervolgens nog een minuut laat koken zal er nog meer alcohol verdampen. Dit zal echtet niet heel veel zijn. Ik kon helaas geen resultaten vinden over hoeveel alcohol er overblijft na een minuut koken. Na 15 minuten zou er nog 40% resteren, en na 30 minuten 35%.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:43 schreef Majoraan het volgende:
Mijn vraag gaat niet over eten, maar drinken.![]()
Is hier een rekenwonder aanwezig?
Als ik 95ml hete suikerwater heb en ik voeg daar 25 ml Bacardi 40% alcohol aan toe, hoeveel procent alcohol bevat dit mengsel totaal?
Verdampt er nog veel alcohol als ik dit mengsel een minuut door laat koken?
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zit je op 8,3% alcohol. Waarschijnlijk nog iets lager, omdat je de bacardi toevoegde aan heet suikerwater. Hierbij zal waarschijnlijk nog maar 85% van de alcohol overblijven. Alcohol verdampt bij een temperatuur van 78 graden Celsius. Wanneer je het vervolgens nog een minuut laat koken zal er nog meer alcohol verdampen. Dit zal echtet niet heel veel zijn. Ik kon helaas geen resultaten vinden over hoeveel alcohol er overblijft na een minuut koken. Na 15 minuten zou er nog 40% resteren, en na 30 minuten 35%.
Ik hoop dat garages als essentieel worden gezien. Heb voor donderdag een afspraak om mijn auto op te halenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef Senn88 het volgende:
Deze meid heeft de ikea en bouwmarkt nog ff geplunderd zodat ze dr laatste klusjes in huis kan afmaken. Gelukkig maar want de nieuwe maatregelen klinken niet fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |