Hoeraquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik sta vandaag 50 jaar op deze aardkloot.
Allerlei redenen om te zuipen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoera![]()
En Weekend
Hoera![]()
Drinken
Hoera
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb al een wijntje genomen. Je word maar een keer 50 in het leven, tijd voor een klein feessie.
Feli beide.quote:
Ben jij ook jarig? Of zit je proletarisch mee te liften ?quote:
Ik was vorige week jarig. En, proleten weten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij ook jarig? Of zit je proletarisch mee te liften ?
Anyway... daar nemen we een drankje op
Dansen kan ook in de woonkamerquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook een loner , ook op feesten , ik ga voor het dansen /muziek maken verder leef ik graag alleen
1 april valt laat dit jaar?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was net in de supermarkt en daar gonsde het bericht dat we vanavond een extra persco krijgen.. zie zo snel niets online.. iemand iets gehoord?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:45 schreef drakin het volgende:
Ben je even buiten, sluiten ze het topic zomaar
[..]
Dansen kan ook in de woonkamer
Deed ik alquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:45 schreef drakin het volgende:
Ben je even buiten, sluiten ze het topic zomaar
[..]
Dansen kan ook in de woonkamer
Buiten overleefd, waar ik was hadden ze de radio aan met jaren 80 muziek en degene voor me had een enorme vertraging.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Je moet wel tegenwoordig..
Deze is zo mooi! Staat ook in mijn playlist van spotifyquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij ook jarig? Of zit je proletarisch mee te liften ?
Anyway... daar nemen we een drankje op
Dan hebben we nog twee dagenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:46 schreef Speciale het volgende:
[..]
Valt op 19 december heb ik gehoord
Smooth...quote:
Oh die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smooth...
De BBC had daar ooit een mooie clip bij voor de feestdagen
Naar verwachting volgende week. OMT brult wel om aanvullende maatregelen volgens Teletekst.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was net in de supermarkt en daar gonsde het bericht dat we vanavond een extra persco krijgen.. zie zo snel niets online.. iemand iets gehoord?
Blinde vinkjes en andijviestamppotjequote:
Gefeliciteerd Notturna!quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik sta vandaag 50 jaar op deze aardkloot.
OMG het begint met Eltonquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier, rechtsreeks van VHS![]()
Er blijken er twee te zijn... Ook eentje met Bowiequote:Op vrijdag 17 december 2021 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
OMG het begint met Elton![]()
![]()
Was even schrikken , ben er overheen
Ahw, dan zien ze niksquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Blinde vinkjes en andijviestamppotje
Switch ik wel naar diequote:Op vrijdag 17 december 2021 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er blijken er twee te zijn... Ook eentje met Bowie
Deze bedoelde ik eigenlijk... denk ik![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Notturna!![]()
En Sode ook natuurlijk
Ik was lui... ik heb spekpannekoeken... met stroopquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:53 schreef drakin het volgende:
Ik moet nog wat bedenken verder, heb speklappen bij de bio marktkraam gehaald, wat voor groente is daar lekker bij?
Thnx Donmivoor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Notturna!![]()
En Sode ook natuurlijk
Daar is deze spek te dik voor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was lui... ik heb spekpannekoeken... met stroop
Bruine bonen. Maar ik vind bruine bonen altijd lekker. Net als speklappen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:53 schreef drakin het volgende:
Ik moet nog wat bedenken verder, heb speklappen bij de bio marktkraam gehaald, wat voor groente is daar lekker bij?
bonen is geen groente.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bruine bonen. Maar ik vind bruine bonen altijd lekker. Net als speklappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:56 schreef drakin het volgende:
[..]
bonen is geen groente.
En heb ik niet in huisAlles past bij speklappen. Maar ja, ik ben een fan van speklapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:56 schreef drakin het volgende:
[..]
bonen is geen groente.
En heb ik niet in huisSinds wanneer zijn bonen geen groente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt het onder zaden?Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |