Hoeraquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik sta vandaag 50 jaar op deze aardkloot.
Allerlei redenen om te zuipen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoera![]()
En Weekend
Hoera![]()
Drinken
Hoera
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb al een wijntje genomen. Je word maar een keer 50 in het leven, tijd voor een klein feessie.
Feli beide.quote:
Ben jij ook jarig? Of zit je proletarisch mee te liften ?quote:
Ik was vorige week jarig. En, proleten weten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij ook jarig? Of zit je proletarisch mee te liften ?
Anyway... daar nemen we een drankje op
Dansen kan ook in de woonkamerquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook een loner , ook op feesten , ik ga voor het dansen /muziek maken verder leef ik graag alleen
1 april valt laat dit jaar?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was net in de supermarkt en daar gonsde het bericht dat we vanavond een extra persco krijgen.. zie zo snel niets online.. iemand iets gehoord?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:45 schreef drakin het volgende:
Ben je even buiten, sluiten ze het topic zomaar
[..]
Dansen kan ook in de woonkamer
Deed ik alquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:45 schreef drakin het volgende:
Ben je even buiten, sluiten ze het topic zomaar
[..]
Dansen kan ook in de woonkamer
Buiten overleefd, waar ik was hadden ze de radio aan met jaren 80 muziek en degene voor me had een enorme vertraging.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Je moet wel tegenwoordig..
Deze is zo mooi! Staat ook in mijn playlist van spotifyquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij ook jarig? Of zit je proletarisch mee te liften ?
Anyway... daar nemen we een drankje op
Dan hebben we nog twee dagenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:46 schreef Speciale het volgende:
[..]
Valt op 19 december heb ik gehoord
Smooth...quote:
Oh die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smooth...
De BBC had daar ooit een mooie clip bij voor de feestdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |