Marino en Yorick staan op de banken in hun kelderquote:
quote:
Mij ook niet eigenlijk, ik zie niet in wat ze nog meer willen verbieden wat ik nu wel doe.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
(als je een vrij beperkt sociaal leven hebt maakt het niet zoveel uit allemaal)
Maar ik heb Jelle vandaag nog gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:52 schreef LordVoldermort het volgende:
God wat is die vetzak toch slecht. Hopelijk gaat hij Jelle achterma en zien we hem nooit meer terug.
Hoeveel dagen tot we lezen 'Politici X/prins(es)X overtreedt nieuwe coronamaatregel'quote:
Hier is alles gewoon open inclusief horeca. CORRED.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij ook niet eigenlijk, ik zie niet in wat ze nog meer willen verbieden wat ik nu wel doe.
Volgens ONZE Mark is dat geen patroon.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoeveel dagen tot we lezen 'Politici X/prins(es)X overtreedt nieuwe coronamaatregel'
Avondklokquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij ook niet eigenlijk, ik zie niet in wat ze nog meer willen verbieden wat ik nu wel doe.
Jij zit in een inrichting mét horeca?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier is alles gewoon open inclusief horeca. CORRED.
Hier is alles gewoon open, ook geen controles nergens.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zit in een inrichting mét horeca?
Ze hebben hem verteld dat het glaasje limonade om 11 uur na het speelkwartier de horeca isquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje TBS-kliniek.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of stukje schizofrenie (of allebei)quote:
Ik was gisteren nog in het cafe, niks aan de hand allen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze hebben hem verteld dat het glaasje limonade om 11 uur na het speelkwartier de horeca is
Even @HaagseHenkie oppiepenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Kan iemand Poepzor even vragen waar hij is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |