abonnement Unibet Coolblue
pi_203061905
quote:
19s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik ga altijd uit van 18:00, maar vanuit de app kan ik 'm al installeren.
Ow dan ga ik nog eens kijken. Thanks! :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:21:58 #102
141482 Q.
JurassiQ
pi_203062850
Voor de komende dagen wel weer even genoeg storage op mn Series X:
* 1 Tb intern
* 1 Tb Seagate Expansion Card
* 1 Tb Externe SSD
* 2 Tb Externe SSD

Kan ik iig de halve Gamepass-collectie op zetten. :7
For great justice!
pi_203062901
Zijn games dan te spelen van een externe SSD? Dat was toch te langzaam of zo?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203062920
Ik speel Xbox one games zelfs op extern HDD.

Ik vind die Seagate expansion nog veel te duur, wacht op 3rd party dingen.
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:44:43 #105
141482 Q.
JurassiQ
pi_203063266
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:26 schreef OMG het volgende:
Zijn games dan te spelen van een externe SSD? Dat was toch te langzaam of zo?
Backwards compatible games wel. En dat zijn de meeste. En werkt snel hoor, USB 3.0 externe SSD.
For great justice!
pi_203063666
Heb sinds kort de Series X. Heb al een tijdje de gamepass maar vaak heb ik geen zin om iets te installeren om het uit te proberen.

Nu met cloud gamen gaat dat super. Kan lekker elk spel even uitproberen O+

Echter nu heb ik Ark gevonden. En die vind ik hartstikke leuk. Maar dan ben je 's avonds bezig en let je even niet op de klok. Hele nacht gegamed :'( :D
pi_203063725
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef Q. het volgende:

[..]
Backwards compatible games wel. En dat zijn de meeste. En werkt snel hoor, USB 3.0 externe SSD.
Ah, ok, dat verklaart het. Heb zelf maar een paar games die ik ooit voor de One heb gekocht maar nooit heb gespeeld nu op m'n Series X staan, maar pak van alles de X|S versie en speel niet zoveel vorige generatie spul meer. Voor de rest komt die Seagate expansion hier binnenkort wel, nu ben ik met een paar games aan het schuiven omdat ik er nog niet klaar mee ben vanwege DLC, maar zodra ik die allemaal heb gespeeld heb ik denk ik weer 50% van m'n interne opslag vrij.

Moet zeggen dat ik GamePass iets te veel vind wisselen om daar zelf een groot deel van binnen te trekken. Zo stond Outer Wilds er vorig jaar op, verdween ergens in juni of juli, en staat er nu (of heel binnenkort weer op), als een game er telkens maar 6 maanden opstaat dan download ik 'm wel wanneer ik hem wil spelen en er tijd voor heb.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203065937
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef OMG het volgende:

[..]
Ah, ok, dat verklaart het. Heb zelf maar een paar games die ik ooit voor de One heb gekocht maar nooit heb gespeeld nu op m'n Series X staan, maar pak van alles de X|S versie en speel niet zoveel vorige generatie spul meer. Voor de rest komt die Seagate expansion hier binnenkort wel, nu ben ik met een paar games aan het schuiven omdat ik er nog niet klaar mee ben vanwege DLC, maar zodra ik die allemaal heb gespeeld heb ik denk ik weer 50% van m'n interne opslag vrij.

Moet zeggen dat ik GamePass iets te veel vind wisselen om daar zelf een groot deel van binnen te trekken. Zo stond Outer Wilds er vorig jaar op, verdween ergens in juni of juli, en staat er nu (of heel binnenkort weer op), als een game er telkens maar 6 maanden opstaat dan download ik 'm wel wanneer ik hem wil spelen en er tijd voor heb.
90% van de games staat er minstens een jaar op. En alles van Microsoft (behalve Forza games vanwege licenties) blijft er eeuwig op. Dus het valt allemaal wel mee.
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:57:23 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203065973
Gewoon downloaden op day one. Als je het een half jaar later nog niet gespeeld hebt, was het waarschijnlijk ook niet de moeite en zijn er genoeg alternatieven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_203066356
Ik koop games op day one die ik soms bijna een jaar later nog niet gespeeld heb :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203069363
Vraagje: Heb op m'n Xbox Series X in de woonkamer een account waar Gamepass Ultimate op staat. Nu wil de situatie dat m'n neefje regelmatig in het weekend langs komt, en hij mag ook graag een potje gamen. Dus heb ik op m'n kantoortje een Xbox one S neergezet voor hem zodat ik de grote tv vrij heb en hij op z'n eigen account kan rommelen.

Is er een mogelijkheid dat we tegelijk gamen mét alle voordelen van Gamepass en hij bijvoorbeeld op een eigen account speelt op de One S? Of moet ik alles echt twee keer kopen? Hij speelt thuis verder niks dus het account kan in principe gekoppeld worden aan die One S bij mij thuis....
blablablabla
pi_203069468
Ja, dat kan.

Het is wat irritant, maar ik heb hetzelfde. Ik game het grootste deel op m'n Xbox Series X in m'n woonkamer. Ik heb ook nog m'n oude Xbox One in een andere kamer. Die Xbox One heb ik ingesteld staan als m'n home console. Iemand die daar een profiel op heeft kan die console aanzetten en van m'n Game Pass perks gebruik maken. Als iemand in m'n woonkamer wil spelen, dan moet ik daar zelf ook op ingelogd zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203103771
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Elan het volgende:
Vraagje: Heb op m'n Xbox Series X in de woonkamer een account waar Gamepass Ultimate op staat. Nu wil de situatie dat m'n neefje regelmatig in het weekend langs komt, en hij mag ook graag een potje gamen. Dus heb ik op m'n kantoortje een Xbox one S neergezet voor hem zodat ik de grote tv vrij heb en hij op z'n eigen account kan rommelen.

Is er een mogelijkheid dat we tegelijk gamen mét alle voordelen van Gamepass en hij bijvoorbeeld op een eigen account speelt op de One S? Of moet ik alles echt twee keer kopen? Hij speelt thuis verder niks dus het account kan in principe gekoppeld worden aan die One S bij mij thuis....
gameshare is denk ik je beste optie :)
pi_203107445
Sinds een week of twee werkt Cloud Streaming niet meer via de Xbox App. Mijn regel 'recente games' blijft grijs en bij het proberen te starten van een game blijft het scherm gewoon zwart. Werkt wel via de browser (Edge) maar die detecteert mijn controller dan weer niet :') Er schijnen nogal wat mensen met dit probleem te zitten maar heel veel googlen leverde tot nu toe niets op. Behoorlijke geldverspilling zo.
pi_203109928
Gister een Series X gekocht met ultimate gamepass.

Heb nu net Flight Simulator geinstalleerd maar maar ik kom met geen mogelijkheid door die menu's heen :? Ik krijg geen 'muis' cursor en kan dus niet goed door de ui komen. Kan geeneens een vlucht starten zo.

Iemand hier die FS speelt met controller en weet wat ik moet doen ?
  zondag 9 januari 2022 @ 16:27:05 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203111510
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:55 schreef MoreDakka het volgende:
Sinds een week of twee werkt Cloud Streaming niet meer via de Xbox App. Mijn regel 'recente games' blijft grijs en bij het proberen te starten van een game blijft het scherm gewoon zwart. Werkt wel via de browser (Edge) maar die detecteert mijn controller dan weer niet :') Er schijnen nogal wat mensen met dit probleem te zitten maar heel veel googlen leverde tot nu toe niets op. Behoorlijke geldverspilling zo.
App op pc of mobiel platform?
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Sjemmert het volgende:
Gister een Series X gekocht met ultimate gamepass.

Heb nu net Flight Simulator geinstalleerd maar maar ik kom met geen mogelijkheid door die menu's heen :? Ik krijg geen 'muis' cursor en kan dus niet goed door de ui komen. Kan geeneens een vlucht starten zo.

Iemand hier die FS speelt met controller en weet wat ik moet doen ?
Ik vond het ook een drama in het begin. Snapte er niets van. YouTube is je vriend.

En als je eenmaal in de game zit eerst de tutorials. Als je er een paar doet vlieg je al direct beter.

Zelf heb ik een uur of vijf tot tien gespeeld denk ik. Geen geduld voor hele vluchten, ik doe liever rpg's heb ik wel gemerkt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:37:30 #117
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_203111689
quote:
19s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
App op pc of mobiel platform?
[..]
Ik vond het ook een drama in het begin. Snapte er niets van. YouTube is je vriend.

En als je eenmaal in de game zit eerst de tutorials. Als je er een paar doet vlieg je al direct beter.

Zelf heb ik een uur of vijf tot tien gespeeld denk ik. Geen geduld voor hele vluchten, ik doe liever rpg's heb ik wel gemerkt.
ik heb die xsx al maanden en snap r geen kut van , maar gamen ken 'ie wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_203111782
quote:
19s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
App op pc of mobiel platform?
[..]
Ik vond het ook een drama in het begin. Snapte er niets van. YouTube is je vriend.

En als je eenmaal in de game zit eerst de tutorials. Als je er een paar doet vlieg je al direct beter.

Zelf heb ik een uur of vijf tot tien gespeeld denk ik. Geen geduld voor hele vluchten, ik doe liever rpg's heb ik wel gemerkt.
Ik heb het opgegeven dacht dat het gebugged was ofzo misschien straks weer even proberen maar wat een drama inderdaad.

Speel nu The Ascent. Echt zo'n spel wat ik normaal niet zou kopen of het bestaan niet van af wist maar met Gamepass dan tegen kom en wel even wil proberen, tot nu toe erg goed mee vermaakt moet ik zeggen.
pi_203111793
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]
ik heb die xsx al maanden en snap r geen kut van , maar gamen ken 'ie wel
Het is wel even wennen hoor laatste Xbox die ik had was de 360 :@
pi_203112442
Nou ik weet niet hoor maar volgens mij is mijn FS2020 gwn fucked. Ik krijg met geen mogelijkheid die ronde muis cursor in beeld. Op internet zie ik enkele posts met dezelfde klachten maar geen oplossingen. Ik kan de helft van de menu's niet eens bedienen. Wordt een herinstallatie ben ik bang want heb echt alles wel geprobeerd nu.

Edit: probleem zat in de profile save. Heb FS2020 ook op pc gespeeld met de controller en die settings heeft de xbox automatisch overgenomen maar die werken dus niet op console :') save verwijderd en nu werkt het :)

[ Bericht 49% gewijzigd door Sjemmert op 09-01-2022 19:44:13 ]
  zondag 9 januari 2022 @ 23:00:40 #121
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_203117620
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:55 schreef MoreDakka het volgende:
Sinds een week of twee werkt Cloud Streaming niet meer via de Xbox App. Mijn regel 'recente games' blijft grijs en bij het proberen te starten van een game blijft het scherm gewoon zwart. Werkt wel via de browser (Edge) maar die detecteert mijn controller dan weer niet :') Er schijnen nogal wat mensen met dit probleem te zitten maar heel veel googlen leverde tot nu toe niets op. Behoorlijke geldverspilling zo.
Mijn streaming optie voor Forza Horizon 5 was ook opeens weg in de Xbox Game Pass app op de PC. Gaat niet helemaal goed daar in Washington lijkt het?

Werkt nu overigens wel weer prima. Ben nu Viva Piñata aan het spelen op m'n PC _O_
pi_203120132
quote:
19s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
App op pc of mobiel platform?
[..]
Ah ja sorry, Xbox app op de pc. Mobiel werkt ie wel.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:17:22 #123
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_203135257
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:44 schreef Sjemmert het volgende:
Speel nu The Ascent. Echt zo'n spel wat ik normaal niet zou kopen of het bestaan niet van af wist maar met Gamepass dan tegen kom en wel even wil proberen, tot nu toe erg goed mee vermaakt moet ik zeggen.
The Ascent is fantastisch, zelf nu ook mee bezig nadat ik vorige week Psychonauts 2 heb uitgespeeld. Die game had ik zelf ook niet gekocht maar met Gamepass wel geprobeerd. Absoluut geen spijt van gehad, geniaal creatieve platformer.
pi_203135340
Vond flight simulator zonde van mijn space :@ over eigen huis gevlogen en toen maar weer verwijderd.

Speel nu voornamelijk AC creeds, FH5, ben goed op weg in Fenyx Immortals, RDR2 mee begonnen :@

Heb ook nog de hot wheels game liggen die start ik vanavond eens op denk ik :@

Ben van het idee afgestapt om eerst een game uit te spelen voordat ik een nieuwe begin
pi_203138708
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ah ja sorry, Xbox app op de pc. Mobiel werkt ie wel.
Werkt nu wel weer correct in de browser :') Blijft een beetje gissen dus, maar ach het is een beta :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')