Thx die 5 kost ook geen reet. 12.50 op amazon. Maarja ubisoft toch, na 1 week al een tientje goedkoper altijdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Achteraf bezien vond ik 5 denk ik toffer dan 6, in ieder geval qua setting. Maar speel je dan nu de OG-versie van Far Cry 3? Want er is een remaster genaamd Far Cry 3 Classic Edition, die is enigszins opgewaardeerd naar moderne standaarden (al hoorde ik destijds dat die helemaal niet zo lekker draait)
Ik zie 'm ook voor 14 eu in de Xbawks Store maar dat is Game Pass korting volgens mij, weet niet of je dat hebt?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thx die 5 kost ook geen reet. 12.50 op amazon. Maarja ubisoft toch, na 1 week al een tientje goedkoper altijd
Ik speel de OG 360 schijf.
Ga eens games uitspelen man. Ik zie je alleen maar posten dat je games wil kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:32 schreef Sfancta het volgende:
Mensen ik heb vroeger Far Cry 3 gespeeld op de 360 met Vaas, heb die vanmorgen geinstalleerd en ik heb de vibe weer een beetje te pakken.
Is Far Cry 5 of 6 (beiden beetje nextgen) beter om weer in te stappen?
Resident Evil Village mindert maar niet in prijs
Ben snel verveeld Roy, en als iets niet lukt of steeds doodga, speel ik die meuk niet meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga eens games uitspelen man. Ik zie je alleen maar posten dat je games wil kopen![]()
Dan zou ik Elden Ring maar skippenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben snel verveeld Roy, en als iets niet lukt of steeds doodga, speel ik die meuk niet meer.
Elden Ring is naar alle waarschijnlijkheid wel de beste 'instap-souls'. Noob-vriendelijker dan Dark Souls III iigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dan zou ik Elden Ring maar skippen
Ha oke nouja het is ook niet helemaal mijn ding. Heb Demon Souls en Sekiro een stukje gespeeld maar nooit uitgespeeld ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Elden Ring is naar alle waarschijnlijkheid wel de beste 'instap-souls'. Noob-vriendelijker dan Dark Souls III iig
Lekker op easy mode spelen dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben snel verveeld Roy, en als iets niet lukt of steeds doodga, speel ik die meuk niet meer.
Heb de game niet maar coop zal wel kunnen zodra je de tutorial uit bent, net als bij 1.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:26 schreef synsysterstylo het volgende:
Mensen die hier die dying light 2 hebben? Kan je de gehele game ook Co-op spelen? Net zoals bij een the division bijvoorbeeld.
Je hebt Gamepass toch ook?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:16 schreef Sfancta het volgende:
Hitman 3 opgestart, maar alweer gestopt. Alsof je Pim Fortuyn op die kletskop kijkt de hele tijd. Geen interesse in.
Slaat het dan ook je campaign op? Stel je speelt bij een ander 3 missies, slaat hij die missies ook op dat je die niet nog eens hoeft te doen als je zelf solo speelt?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb de game niet maar coop zal wel kunnen zodra je de tutorial uit bent, net als bij 1.
Evenement Dying Light 2 toont nieuwe gameplay en co-op featuresquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:04 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Slaat het dan ook je campaign op? Stel je speelt bij een ander 3 missies, slaat hij die missies ook op dat je die niet nog eens hoeft te doen als je zelf solo speelt?
Doe eens CTR+F in dit topic en dan zoeken op co-op. Staan een paar goeie tips tussenquote:Iemand overigens ook nog aanraders betreft leuke co-op games?
Grappig oom Royquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt Gamepass toch ook?
Probeer eens één van deze games
› Control (gaat 15-02 uit Gamepass)
› Nier Automata
› Hellblade (koptelefoon opzetten)
› Dante's Inferno
› Dead Space
› Hades
› Hollow Knight
› Octopath Traveler
› Psychonauts 2
› Quantum Break
› Ryse
› Scarlet Nexus
› The Gunk
› Tetris Effect
Deze lijst moet jou toch zeker t/m zondag kunnen vermaken.
je vergeet je nieuwe favoriet!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt Gamepass toch ook?
Probeer eens één van deze games
› Control (gaat 15-02 uit Gamepass)
› Nier Automata
› Hellblade (koptelefoon opzetten)
› Dante's Inferno
› Dead Space
› Hades
› Hollow Knight
› Octopath Traveler
› Psychonauts 2
› Quantum Break
› Ryse
› Scarlet Nexus
› The Gunk
› Tetris Effect
Deze lijst moet jou toch zeker t/m zondag kunnen vermaken.
mss een goede als topic pointer : Geen Game Pass? Dan ben je een dief van je eigen portemonneequote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook voor 14 eu in de Xbawks Store maar dat is Game Pass korting volgens mij, weet niet of je dat hebt?
[ afbeelding ]
Genre: SCHIETEN
It takes two.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:04 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Slaat het dan ook je campaign op? Stel je speelt bij een ander 3 missies, slaat hij die missies ook op dat je die niet nog eens hoeft te doen als je zelf solo speelt?
Iemand overigens ook nog aanraders betreft leuke co-op games?
EA Play ja. Ik vind de setting erg tof en baal er nog altijd van dat er geen sequel is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:17 schreef Jimbo het volgende:
morgen beginnen met date's inferno
wilde ik altijd nog een keer spelen en zag hem zojuist in roy zn lijst langskomen(hopelijk op gamepass
)
Ik heb laatst een audioverhaalding erover gehoord (zegmaar het echte boek van dante) en dat vond ik heel vet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EA Play ja. Ik vind de setting erg tof en baal er nog altijd van dat er geen sequel is.
games met tepels +1quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:10 schreef OMG het volgende:
Dante's Inferno; toffe game, enge tepels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |