Als het een bedrijfje is, kun je telefoonnummer wel achterhalen. Even bellen. Klantenservice Marktplaats inschakelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:02 schreef Sfancta het volgende:
Ben genaaid broeders denk ik.
Via marktplaats had ik paar games te koop staan, of te ruil tegen bepaalde titels. Nu had ik dus een vent gevonden die wou ruilen, heb mijn meuk opgestuurd en ik kan geen contact meer leggen met emNu week geleden. Sowieso ben ik erin getuind als een kut noob.
Adres heb ik gegoogeld en is een of ander raar bedrijfje.
Kut ding. Die van mij is na een jaartje al kapot.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:19 schreef Drankster het volgende:
Play and Charge kit van Microsoft zelf. Eens in de zo veel dagen een nachtje aan de kabel en hij is weer vol voor een paar dagen.
Ja, maar we weten allemaal hoe jij met kabels omgaat.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Kut ding. Die van mij is na een jaartje al kapot.
Wat is er kapot?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Kut ding. Die van mij is na een jaartje al kapot.
De accu zelf.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:49 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Wat is er kapot?
Ik heb zo'n kit gehad bij mijn Xbox One en dat werkte prima. Enkel had die controller zo'n vervloekte USB micro of mini aansluiting die niet lekker ging. Met USB C zou dat opgelost moeten zijn.
Ik ga het iig kopen zodra het beschikbaar is.
Gevalletje garantie lijkt mij. Wel k want het is geen goedkope accu.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:39 schreef Rickocum het volgende:
[..]
De accu zelf.
Heb het originele kabeltje gebruikt; laadt niet op. Andere kabel gebruikt; laadt niet op. Batterijen erin gedaan, en toen deed ie het wel.
Accu in andere controller gedaan; laadt niet op.
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:40 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Gevalletje garantie lijkt mij. Wel k want het is geen goedkope accu.
Een controller is iets van 60 euro en de accu iets van 30. Ik werk nu ook met oplaadbare batterijen en dat werkt op zich ook prima.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef Rickocum het volgende:
[..]Ja, best prijzig. Krengen kosten bijna hetzelfde als die controller zelf
Vanaf nu maar oplaadbare batterijen kopen, deze boy.
20 euro is hoe precies gelijk aan een nieuwe controller?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef Rickocum het volgende:
[..]Ja, best prijzig. Krengen kosten bijna hetzelfde als die controller zelf
Vanaf nu maar oplaadbare batterijen kopen, deze boy.
pro tip: als je moet vragen of de prijs van een game te hoog is voor je, dan is het dat waarschijnlijk ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:17 schreef Sfancta het volgende:
Toch wil ik dark Souls 3 spelen, anders mag ik van mezelf geen Elden ring halen
12.50 excl verzending nog waard heden ten dage voor deze game?
Nou doel meer erop als ie dat waard is om even te proberen, ik ga hem niet uitspelen ofzo, maar alleen checken of ik de gameplay wat vind qua elden ring.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pro tip: als je moet vragen of de prijs van een game te hoog is voor je, dan is het dat waarschijnlijk ook
en, vind je dat het waard om even te proberen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:09 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nou doel meer erop als ie dat waard is om even te proberen, ik ga hem niet uitspelen ofzo, maar alleen checken of ik de gameplay wat vind qua elden ring.
Dat werkt allemaal niet zo handig nee. Je account beheren kan ook weer niet in de app. GamePass is een aparte app. Etc.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:58 schreef 2dope het volgende:
Is er nou nog steeds geen normale manier om via pc je activiteit te checken? Via account.xbox.com en dan profiel > activiteit zie ik alleen maar (mijn eigen) achievements. Moet ik verplicht die kut app gebruiken om buiten de console om recordings te vinden en activiteit van vrienden te zien?
emotional damagequote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en, vind je dat het waard om even te proberen?
Nee en dat terwijl het ooit wél prima werkte via een browser, kon je ook meteen je clips downloaden enzo. Wilde ff wat hilarische Dying Light 2-bugs met jullie delen maar als ik dan eerst via die gare app shit moet gaan sharen dan laat maarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat werkt allemaal niet zo handig nee. Je account beheren kan ook weer niet in de app. GamePass is een aparte app. Etc.
Terechte klacht.
Achteraf bezien vond ik 5 denk ik toffer dan 6, in ieder geval qua setting. Maar speel je dan nu de OG-versie van Far Cry 3? Want er is een remaster genaamd Far Cry 3 Classic Edition, die is enigszins opgewaardeerd naar moderne standaarden (al hoorde ik destijds dat die helemaal niet zo lekker draait)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:32 schreef Sfancta het volgende:
Mensen ik heb vroeger Far Cry 3 gespeeld op de 360 met Vaas, heb die vanmorgen geinstalleerd en ik heb de vibe weer een beetje te pakken.
Is Far Cry 5 of 6 (beiden beetje nextgen) beter om weer in te stappen?
Resident Evil Village mindert maar niet in prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |