Vind de brunette toch wel leukerquote:
Als ik aan de macht kom wordt Carnaval verboden en iedereen die deze wet overtreed gaat naar een goelag.quote:
Carnaval stukje miljoenenomzet genot.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom wordt Carnaval verboden en iedereen die deze wet overtreed gaat naar een goelag.
Dankzijquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Jermaine kan er gewoon nog steeds niks van, ondanks dat hij is afgevallen
Kan alleen al in zn gezicht nog 10 kilo afquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Hij is bewust weer aangekomen omdat hij niet goed genoeg meer gooide.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:15 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Besten reacties.
Nee, zie @wimderonquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
nee, dat staat er dus blijkbaar volledig los van
overtreedquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom wordt Carnaval verboden en iedereen die deze wet overtreed gaat naar een goelag.
Die is kaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Weg met deze klungel. Oreshkin terug plz
Speler 1 kwam makkelijk met 2-0 voorquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:20 schreef MC-M het volgende:
Zo koekoek. 2 vijfsetters gemist zie ik.
Erg jammer.
Verdomme Jermaine.
Wordt uitgeschakeldquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:16 schreef Szura het volgende:
Koltsov is stiekem werkzaam voor de FSB en gaat komende week op missie om Russische dissidenten aan te pakken
Ik vind de heren erg kritisch dit WK. Co ook al.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:24 schreef Tagliano het volgende:
Scholten en Wattimena hebben wel eerder een akkefietje gehad
Hopelijk vanavond weer
Jelle was op z'n pik getrapt toen Koert het over afvallen ging hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jelle wordt ook steeds dikker of niet.
Minst racistische hageneesquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roland is fan van roomblanke mensen.
Roland lijkt mij geen FvD stemmer. Meer een keurige VVD-er.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roland is fan van roomblanke mensen.
Stemmenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roland lijkt mij geen FvD stemmer. Meer een keurige VVD-er.
Kom niet aan mijn prive!quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral niet doen in jouw geval nee!
Keurige VVD'ers moeten nog worden uitgevondenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roland lijkt mij geen FvD stemmer. Meer een keurige VVD-er.
Ik zet in op: Darten is geen eerlijk spel meerquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:30 schreef Szura het volgende:
Nu al zin in het interview met Wattimena als ie verliest
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Keurige VVD'ers moeten nog worden uitgevonden
Niet voor niks -geroyeerd-.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ex-VVD weliswaar, maar toch
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:32 schreef MC-M het volgende:
Maxi en ik staan als 1 man achter de VVD.
Die gaan niet allebei levend van het podiumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:33 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ga alles op @:MC-M spelen vanavond bij hax. VVD
Haha lafaard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef MC-M het volgende:
[..]
Haha lafaard!We worden gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:33 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ga alles op @:MC-M spelen vanavond bij hax. VVD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima pizza, als je een jaar of 12 bent.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb zo een heerlijke pizza Margherita. Rip Marco B.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima pizza, als je een jaar of 12 bent.
Toch wel n verse uit de supermarkt? Die opwarmpizza's uit de diepvries zijn van plastic. Zo'n verse van de supermarkt ga ik altijd beleggen met salami, extra plakken kaas etc.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb zo een heerlijke pizza Margherita. Rip Marco B.
Ik tag hem toch, opa.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:Oriente
warm bad gaarne
Uiteraard ouwe reus.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch wel n verse uit de supermarkt? Die opwarmpizza's uit de diepvries zijn van plastic. Zo'n verse van de supermarkt ga ik altijd beleggen met salami, extra plakken kaas etc.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard ouwe reus.
Ik had afgelopen week die nieuwste Burger van Burger King die Double Cheese Bacon (ongeveer 1,5 x zo groot als een Whopper) die was GENOT. Uiteraard met een XXL milkshake en een losse hamburger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |