quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:33 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ga alles op @:MC-M spelen vanavond bij hax. VVD
Haha lafaard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef MC-M het volgende:
[..]
Haha lafaard!We worden gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:33 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ga alles op @:MC-M spelen vanavond bij hax. VVD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima pizza, als je een jaar of 12 bent.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb zo een heerlijke pizza Margherita. Rip Marco B.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima pizza, als je een jaar of 12 bent.
Toch wel n verse uit de supermarkt? Die opwarmpizza's uit de diepvries zijn van plastic. Zo'n verse van de supermarkt ga ik altijd beleggen met salami, extra plakken kaas etc.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb zo een heerlijke pizza Margherita. Rip Marco B.
Ik tag hem toch, opa.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:Oriente
warm bad gaarne
Uiteraard ouwe reus.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch wel n verse uit de supermarkt? Die opwarmpizza's uit de diepvries zijn van plastic. Zo'n verse van de supermarkt ga ik altijd beleggen met salami, extra plakken kaas etc.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard ouwe reus.
Ik had afgelopen week die nieuwste Burger van Burger King die Double Cheese Bacon (ongeveer 1,5 x zo groot als een Whopper) die was GENOT. Uiteraard met een XXL milkshake en een losse hamburger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |