Eerdmans... Ook klaar. Stelletje fascisten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik volg de debatten de laatste tijd niet meer zo..
[ afbeelding ]
Pim draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eerdmans... Ook klaar. Stelletje fascisten.
nog ff snel alle booster er door drukken en dan het vaccin tegen omicron nog ff voor iedereen het doorheeftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
K.. Wacht ff.
Als dit voornamelijk komt voor stijging aantal reeds gevaccineerden die raak testen maar niet ziek worden... Is de impact op de IC nog steeds matig.
Maar die hebben ze ook wel gecovered trouwens. Daar niet van.
Ik gooi die put opties er uit denk. Omicron lijkt daadwerkelijk het virus uit te schakelen.
Hier onder andere de eindeloze schadenfreude die beschikbaar is dankzij Milgram lemmings die geconfronteerd worden met de gevolgen van bukken voor de man in de witte jasquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, het is maar waar je het plezier uit haalt in het leven.
Namelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:30 schreef Grems het volgende:
de gevolgen van bukken voor de man in de witte jas![]()
![]()
![]()
Ik niet, ik geniet er niet van, ik heb met deze mensen te doen. Iedereen wordt genaaid gevaccineerd of niet. Hopelijk gaan de ogen open en krijgen ze door dat de overheid niet het beste met ze voor heeft al zou dat wel zo moeten zijn. Het is ook lastig en moeilijk dit toe te geven en onder de ogen te zien denk ik want het is erg confronterend. Eénmaal gevaccineerd is er geen weg meer terug helaas.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Geniet0n hoor, al die verontwaardiging, ongeloof en halve paniek bij COR
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik niet, ik geniet er niet van, ik heb met deze mensen te doen. Iedereen wordt genaaid gevaccineerd of niet. Hopelijk gaan de ogen open en krijgen ze door dat de overheid niet het beste met ze voor heeft al zou dat wel zo moeten zijn. Het is ook lastig en moeilijk dit toe te geven en onder de ogen te zien denk ik want het is erg confronterend. Eénmaal gevaccineerd is er geen weg meer terug helaas.
Stockholm-syndroom.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Wow!! Okay.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Ja leest extreem weg dat idd.quote:
Gevalletje told you so ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Men moet ff nog meer bang gemaakt worden met de kerstquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat op dezelfde dag dat er spoedoverleg is, de nieuwe maatregelen al aangekondigd worden. En meestal duurt het een aantal dagen tot een week voordat aangekondigde maatregelen in gaan.
De urgentie is blijkbaar hoog.
Trieste uitspraak ook iddquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar o-wee wanneer iemand iets zegt over niet-gevaccineerden
Tis na 2 jaar eigenlijk wel gewoon genoeg. Dit kost letterlijk mensen forse percentages van hun resterende leven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen. Ik moest er toch een beetje om lachen. maar het is best triest ook. Dubbel gevoel erover zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |