Bij deze een oproep aan alle DRT users (behalve Nober) om vanavond COR NIET te bezoekenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanavond na het OMT advies (spoiler: alles dicht) gaat het goed los daar.
Welnee dit is gedaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Joyce gaat dit nog wel winnen, neem dat van mij aan ik kijk al 23 jaar.
Ik heb het vanavond druk genoeg zonder COR.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij deze een oproep aan alle DRT users (behalve Nober) om vanavond COR NIET te bezoeken
Ik moest hier net aan denken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Als dit zo doorgaat gaan we zeker pas na 12 uur klaar zijn.
Plottwist: iemand anders maakt nu een dubbelaccount die precies praat als @Poepz0r om hem voor joker te zetten.quote:
Dat kan hij zelf prima.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plottwist: iemand anders maakt nu een dubbelaccount die precies praat als @:Poepz0r om hem voor joker te zetten.
Ik stap op de Barrybandwagon.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:35 schreef Machielovic het volgende:
[..]
zat nog te twijfelen wattimena of joyce
Ach ik gedraag mij daar prima.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij deze een oproep aan alle DRT users (behalve Nober) om vanavond COR NIET te bezoeken
Dat zou je ook zeggen van Yannick en toch vindt een of andere schijtlollige user het nodig om nepclones te maken.quote:
Terwijl COR een dictatuur is. Alleen schaapies welkom.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach ik gedraag mij daar prima.
Nog maar één note (omdat ik dacht dat ik in vbl aan het lullen was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |