Rot op Marinoquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:23 schreef Tagliano het volgende:
Zeg er zouden volgende week misschien nog wat maatregelen volgen toch
Hopelijk vanaf maandag totale lockdown
Wij plannen altijd op tweede kerstdag al heel vroeg met de vriendengroep zodat niemand dan naar de (schoon)familie hoeft.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit geldt toch letterlijk voor iedere kerstactiviteit met ieder willekeurig persoon op ieder willekeurig moment behalve de naaste familie
Tenmiste zo zie ik het
Extra veel tijd om naar darts te kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:23 schreef Tagliano het volgende:
Zeg er zouden volgende week misschien nog wat maatregelen volgen toch
Hopelijk vanaf maandag totale lockdown
Oh daar doe ik niet aan hoor (geen vrienden)quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij plannen altijd op tweede kerstdag al heel vroeg met de vriendengroep zodat niemand dan naar de (schoon)familie hoeft.
Ik ook ja, oud en nieuw ook al een feest staan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk woensdag pas. Maar fuck it, ik ga gewoon kerst vieren.
O&N heb ik nog geen plan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja, oud en nieuw ook al een feest staan.
Ik word ook maar gedoogd.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh daar doe ik niet aan hoor (geen vrienden)
Wat moest je daar???quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik was net in COR en heb nu behoefte aan een warm bad.
Op een gegeven moment vallen de eerste cucks af….quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij plannen altijd op tweede kerstdag al heel vroeg met de vriendengroep zodat niemand dan naar de (schoon)familie hoeft.
Als je wint heb je vriendenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh daar doe ik niet aan hoor (geen vrienden)
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moe jij weete.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn verantwoordelijkheid nemen
Ben toch goddomme geen @:nober of @:poepz0r
Stijn en ik worden enorm moe van LUCKDOWNroepers.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle doemprofeten zijn daar weer wakker. Samen met het schijt OMT.
Bedankt poepz0rquote:
Ga eens terug op je mainquote:
Ik deed dit overigens alleen zodat ik meer darts kan kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn en ik worden enorm moe van LUCKDOWNroepers.
Vanavond na het OMT advies (spoiler: alles dicht) gaat het goed los daar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bijna iedereen hep Djoice.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Pickem spel kan ook wel de kachel in
Bij deze een oproep aan alle DRT users (behalve Nober) om vanavond COR NIET te bezoekenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanavond na het OMT advies (spoiler: alles dicht) gaat het goed los daar.
Welnee dit is gedaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Joyce gaat dit nog wel winnen, neem dat van mij aan ik kijk al 23 jaar.
Ik heb het vanavond druk genoeg zonder COR.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij deze een oproep aan alle DRT users (behalve Nober) om vanavond COR NIET te bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |