Maar om verdere specificatie te geven: niet Frank de Boer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Weten jullie wie er ook over Tsjechië (Slowakije) heen denderde?
Watquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heren, ik trek mijn pak aan en ga een bubbeltje halen.
Veel plezier en tot morgen.
Koos is best prima zo. Gaat ie mee naar ViaPlay?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Topcommentaar van Koos Tompé
Die scoorde anders wel die pingel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar om verdere specificatie te geven: niet Frank de Boer.
Integendeel zelfs.
Hij zal wel moeten smeken, anders werkt hij nooit zn belastingschuld wegquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koos is best prima zo. Gaat ie mee naar ViaPlay?
Mijn pooltje was het hier niet mee eens, maar helaas.quote:
@Nattekatquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Weten jullie wie er ook over Tsjechië (Slowakije) heen denderde?
Bambie wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koos is best prima zo. Gaat ie mee naar ViaPlay?
@MarkRutte @HugodeJonge @JaapvanDissel @WillemEngelquote:
@rutlerquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:MarkRutte @:HugodeJonge @:JaapvanDissel @:WillemEngel
Je mot de oppepprik haluh!quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:23 schreef Tagliano het volgende:
Zeg er zouden volgende week misschien nog wat maatregelen volgen toch
Hopelijk vanaf maandag totale lockdown
Zo omschrijf jij het perfect. Ik denk dat iedereen dat wel snapt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
17 december dat is gewoon zuipen met mensen die je met kerst blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt want dan heb je andere plannen.
Dit geldt toch letterlijk voor iedere kerstactiviteit met ieder willekeurig persoon op ieder willekeurig moment behalve de naaste familiequote:Op vrijdag 17 december 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
17 december dat is gewoon zuipen met mensen die je met kerst blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt want dan heb je andere plannen.
Ik denk woensdag pas. Maar fuck it, ik ga gewoon kerst vieren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:23 schreef Tagliano het volgende:
Zeg er zouden volgende week misschien nog wat maatregelen volgen toch
Hopelijk vanaf maandag totale lockdown
vrijdagmiddagborrel dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |