Geen idee, zit nog maar op 90 uur: https://www.meteociel.fr/modeles/gfse_cartes.phpquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als dat toch eens zou uitkomenDe grootste hoeveelheden sneeuw die zijn gevallen kwamen voor 99% onaangekondigd.......Dus 5 dagen van tevoren durf ik wel te stellen dat dit scenario niet uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Geen sneeuw meer, maar wel koudquote:Op maandag 20 december 2021 17:12 schreef Starhopper het volgende:
Jahoor! GFS gaat ook voor winterAl zit het laagje veel te zuidelijk voor sneeuw bij ons volgens mij.
Liever kou en geen sneeuw dan regen en een graad of 10quote:Op maandag 20 december 2021 17:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Geen sneeuw meer, maar wel koud
quote:Op maandag 20 december 2021 17:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liever kou en geen sneeuw dan regen en een graad of 10
Grens België Nederland nog net een beetje.quote:Op maandag 20 december 2021 17:12 schreef Starhopper het volgende:
Jahoor! GFS gaat ook voor winterAl zit het laagje veel te zuidelijk voor sneeuw bij ons volgens mij.
Bij jou is het nog +4. Hier -1 allen.quote:Op maandag 20 december 2021 18:03 schreef Haags het volgende:
De opwarming van de aarde is weer goed voelbaar momenteel. M´n kloten vriezen er af!!!
@:mortaxx
@:zipportal
Moet je een broek aan doen smeerlapquote:Op maandag 20 december 2021 18:03 schreef Haags het volgende:
De opwarming van de aarde is weer goed voelbaar momenteel. M´n kloten vriezen er af!!!
@:mortaxx
@:zipportal
Zit je in Rusland?quote:Op maandag 20 december 2021 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks maar één laatste keer naar buiten zonder dood te vriezen
Dramakatquote:Op maandag 20 december 2021 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks maar één laatste keer naar buiten zonder dood te vriezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |