SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Nee, maar dat duurt nog een week. Niet te vroeg juichenquote:Op vrijdag 17 december 2021 10:02 schreef Yara. het volgende:
Ik hoop wel op een witte kerst. Is die kans nu helemaal verdwenen dan?
Gisteren heb ik heerlijk van de zon genoten, ook nog een stukje wezen fietsen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:28 schreef RamboDirk het volgende:
Zon al weken niet gezien....grijs en grauw.
Die winters in Zweden waren beter, wit dekje wat reflecteert, felle zon, mooi weer. Ondanks dat je op papier minder licht hebt.
Idem. Gisteren was top.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Gisteren heb ik heerlijk van de zon genoten, ook nog een stukje wezen fietsen.
Ja, 6-12 graden ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:24 schreef aloa het volgende:
Nao Ao index blijft positief voor winterweer.
Grenzwetterlagequote:Op zaterdag 18 december 2021 10:04 schreef aloa het volgende:
Pluim is weer kouder. Maar nog geen zekerheid.
[ afbeelding ]
Misschien toch wel een witte kerst? De opties blijven tot nu toe steeds schommelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:04 schreef aloa het volgende:
Pluim is weer kouder. Maar nog geen zekerheid.
[ afbeelding ]
Blijft spannend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:13 schreef Stichting_NoFap het volgende:
[..]
Misschien toch wel een witte kerst? De opties blijven tot nu toe steeds schommelen.
[ afbeelding ]
Het kan nog steeds alle kanten op. We weten het hooguit enkele dagen voor kerst wat de grootste kanshebber wordt. De langetermijnontwikkeling vind ik eigenlijk interessanter, want gaan we vanaf januari inderdaad een strenge winter krijgen? De ingrediënten zijn volop aanwezigquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:13 schreef Stichting_NoFap het volgende:
[..]
Misschien toch wel een witte kerst? De opties blijven tot nu toe steeds schommelen.
[ afbeelding ]
SPOILER: cherrypicking kaartjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hopen dat we nog voldoende aardgas op voorraad hebben.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |