Als 't maar geen Carey isquote:
quote:
Gelukkig Puzzie is hier, weer normale rustgevende mediterende muziek... Ow wacht....quote:
Dubbel fout, je gaat niet door startquote:
Wat is hier nou weer fout aan godverdomme.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dubbel fout, je gaat niet door start
quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Een kruis voor jullie allemaal, ik bid dat het goed komt!
Alles, gvd, gedraag je, jezuschristusquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer fout aan godverdomme.
Sorry sorry mooiste en leukste en sensueelste vrouw ooit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alles, gvd, gedraag je, jezuschristus
Ik mis de S.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, altijd die Uitraling
quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:17 schreef spapaars het volgende:
Laatste concert die Th Lau met The Scene speelde (In Brussel)
quote:
Wauw, allerlei plaatjesquote:
De broer van?quote:
Haha... Inbefore iets met tekenfilms...Niet negatief bedoeld, altijd emotionele gevoelens bij een verdronken paard....quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:44 schreef cosmosis het volgende:
Onze generatie verdiend een nieuwe Neverendingstory.....
Ik ben wel nieuwsgierig, ben jij een ggz- arts?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha... Inbefore iets met tekenfilms...Niet negatief bedoeld, altijd emotionele gevoelens bij een verdronken paard....
Je zit er niet heel veel naast...quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig, ben jij een ggz- arts?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je zit er niet heel veel naast...
Zolang je zelf niet deelneemt ronduit extreem ranzig ja!quote:
Na het masturberen is het wel een beetje vies en goor en ongemakkelijk ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zolang je zelf niet deelneemt ronduit extreem ranzig ja!
Joeh smurfenmuziek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee hoor, dit vind ik echt een geil nummer...
Het valt me op dat jij altijd wel een niveau dieper gaat in de ranzigheid......quote:
Hoof is gewoon Hoofquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij altijd wel een niveau dieper gaat in de ranzigheid......
Nee, ik denk pas in de zomer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:12 schreef cosmosis het volgende:
Zouden we in Februari weer normale concerten hebben? 2 jaar wachten valt een beetje tegen.
Joh ik heb al kaartjes en ben quadruple gevaccineerd en beloof dat ik niet te veel geile kontjes zal schuren..Moet genoeg zijn toch..quote:
Ik mis deze lekkere housequote:
Hier ben ik extreem goed in.quote:
Wegrennen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ben ik extreem goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |