Frank is CORREDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar even ingestopt?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. De vrouw is intussen al naar bed.
Mooi. Dan kan jouw avond beginnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. De vrouw is intussen al naar bed.
In die drie seconden break lukte dat net ja.quote:
quote:
Wel afgezaagd, naar Hendo is een sympathieke man, dus vooruit dan maar.quote:
Erg mooi.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan jouw avond beginnen.
Jij neemt tijdens die boomer2000 je vrije dagen op neem ik aan?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg mooi.
Alleen moet ik morgen ook gewoon weer vroeg op.
Als je dat aan mij vraagt zijn we daar allangquote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gaan we nog diep in de nacht?
Ik ga eigenlijk zelden tegelijk met mijn vriendin naar bed. Ik ben een avondmens en zij een ochtendmens.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg mooi.
Alleen moet ik morgen ook gewoon weer vroeg op.
Juist en tevens correct.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij neemt tijdens die boomer2000 je vrije dagen op neem ik aan?
Hier hetzelfde ja. En die ochtend slaap ik lekker doorheen!quote:Op donderdag 16 december 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk zelden tegelijk met mijn vriendin naar bed. Ik ben een avondmens en zij een ochtendmens.
Genot.
Wel jammer dat je dan altijd weinig bij ons bent.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist en tevens correct.
(Overigens was de Boomer1000 vorige maand al en heb ik die ook gewoon geluisterd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |