Waarom hou je geen rekening met diep in de nacht?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:24 schreef Doevelaer het volgende:
Morgen padellen van 07:00 tot 08:00. Wat een koleretijdstip
Ik wel maar mijn medespelers wat minderquote:Op donderdag 16 december 2021 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom hou je geen rekening met diep in de nacht?
Oké Ronald.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:24 schreef Doevelaer het volgende:
En dan duurt het nog een seconde of 10 voordat het bij @Poepz0r binnenkomt.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
RTL loopt weer eens een seconde of 10 achter
Wat een kolerehobby bedoel je..quote:Op donderdag 16 december 2021 23:24 schreef Doevelaer het volgende:
Optimistische schattingquote:Op donderdag 16 december 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan duurt het nog een seconde of 10 voordat het bij @:poepz0r binnenkomt.
Die zien we op dat andere WKquote:
quote:Mention Alert
16-12-2021 @ 23:27:22
KingRoland heeft je zojuist genoemd in topic "Voetbal / [VBL SC #8043] Wereldgozer
The Killers genotquote:
Ga je toch lekker nietquote:Op donderdag 16 december 2021 23:24 schreef Doevelaer het volgende:
En deze?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze vind ik beter dan Bonkers.
Dartborden zijn ook rondquote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Tagliano het volgende:
Het is godverdomme helemaal geen tijd om de cirkel te herontdekken joh man
Eensquote:
Graag punt voor punt kapoet maken die reclame.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Wat leuk dat ze in het eerste spotje zeggen dat een cirkel geen begin en einde heeft en in het tweede dat elke cirkel een startpunt heeft
Dit wordt mijn haatreclame
Toch goed gegokt!quote:Op donderdag 16 december 2021 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat die gedurende de avond zijn gekomen ja
Of dat ie gewoon flink aan de schijterij zit van de halfgare bittergarnituur, wie zal het zeggen
Ik ben er ook alweer helemaal klaar mee. Wat een verschrikking.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Wat leuk dat ze in het eerste spotje zeggen dat een cirkel geen begin en einde heeft en in het tweede dat elke cirkel een startpunt heeft
Dit wordt mijn haatreclame
Niks mis mee. Lekker energiek. Stuk beter dan die afgezaagde nummers. Ik kijk naar jou Edhouse.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
En deze?
https://youtu.be/4lvOJqjbhIs?t=37
Qua gemiddelde is het niet geweldig, zijn gelijk aan elkaarquote:Op donderdag 16 december 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
Gerrie heeft het helemaal onder controle.
Lewis moet hopen dat het in zijn rug schiet.
De druk van het Mediaparkquote:Op donderdag 16 december 2021 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Maar je kan toch ook gewoon in Hilversum even een goed potje schijten neem ik aan
Zjak is normaal wel fanatiek met zijn eigen brekket. Komt nog wel als er een paar hoge heren uitgaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als het 'de brekketposter' was, hadden we 'm al 40x kunnen afvinken
Haha iemand die naar Edhouse kijktquote:Op donderdag 16 december 2021 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niks mis mee. Lekker energiek. Stuk beter dan die afgezaagde nummers. Ik kijk naar jou Edhouse.
Frank is CORREDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar even ingestopt?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. De vrouw is intussen al naar bed.
Mooi. Dan kan jouw avond beginnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. De vrouw is intussen al naar bed.
In die drie seconden break lukte dat net ja.quote:
quote:
Wel afgezaagd, naar Hendo is een sympathieke man, dus vooruit dan maar.quote:
Erg mooi.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan jouw avond beginnen.
Jij neemt tijdens die boomer2000 je vrije dagen op neem ik aan?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg mooi.
Alleen moet ik morgen ook gewoon weer vroeg op.
Als je dat aan mij vraagt zijn we daar allangquote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gaan we nog diep in de nacht?
Ik ga eigenlijk zelden tegelijk met mijn vriendin naar bed. Ik ben een avondmens en zij een ochtendmens.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg mooi.
Alleen moet ik morgen ook gewoon weer vroeg op.
Juist en tevens correct.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij neemt tijdens die boomer2000 je vrije dagen op neem ik aan?
Hier hetzelfde ja. En die ochtend slaap ik lekker doorheen!quote:Op donderdag 16 december 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk zelden tegelijk met mijn vriendin naar bed. Ik ben een avondmens en zij een ochtendmens.
Genot.
Wel jammer dat je dan altijd weinig bij ons bent.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist en tevens correct.
(Overigens was de Boomer1000 vorige maand al en heb ik die ook gewoon geluisterd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |