Ze hadden er ook één klaar voor als Hamilton zou winnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom een wit jongetje? Da's niet inclusief.
Nou ja, de stream is begonnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:18 schreef DX11 het volgende:
Stream zou om 9 uur beginnen, lopen nu nog reclames
Raciale profilering?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hadden er ook één klaar voor als Hamilton zou winnen.
Dat heeft max overgehouden aan al die keren dat de FIA hem verneukte afgelopen seizoenquote:
Nee er ging wat mis tijdens het tanken op weg naar het galaquote:
Max wel eens horen praten?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:24 schreef Bensel het volgende:
die vent sist. Gaat vast irriteren straks
Klaas houdt van zwangere vrouwenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
kan dat vrouw haar kleren uit doen voor mij
Frankrijk hequote:Op donderdag 16 december 2021 21:26 schreef nils7 het volgende:
Hoe hebben ze iemand kunnen vinden die zo slecht Engels spreekt?
als je graten wil zien kun je beter naar de vismarktquote:Op donderdag 16 december 2021 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Hadden ze daar niet van die kartonnen cutouts van hen voor kunnen gebruiken, net zoals met Checoquote:Op donderdag 16 december 2021 21:25 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zag de lege stoelen van Lewis en Toto
Geen merc meer he.quote:
Moet altijd aan inspector Clouseau denken, vooral als Alain Prost engels praat.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:26 schreef Netsplitter het volgende:
Een fransoos die engels praat blijft irritant.
Krijgt de nr2 en 3 geen beker vanavond? Eerste keer dat ik mee kijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:19 schreef gbm het volgende:
Oeh, is Lewis er toch nog een beetje bij
Dat vrouw?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Valt toch nog best mee? Heb ze vaak genoeg slechter gehoord.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:26 schreef nils7 het volgende:
wat is jouw probleem om haar te beledigenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:27 schreef Bensel het volgende:
[..]
als je graten wil zien kun je beter naar de vismarkt
Is zwanger. Dus alsjeblieft niet....quote:Op donderdag 16 december 2021 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit was waarschijnlijk de beste.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:26 schreef nils7 het volgende:
ik loop bijna 1 op 1 met de koffie maar ik hou net mijn ogen open ..quote:Op donderdag 16 december 2021 21:26 schreef TAV74 het volgende:
Arme Max, die is al geradbraakt na al het gerace, gezuip en gereis,, moet hij hier ook nog wakker zien te blijven
Dat is/was leuk. Dit anno 2021 is tenenkrommend.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Moet altijd aan inspector Clouseau denken, vooral als Alain Prost engels praat.
ze kan heus nog een keer zwanger wordenquote:
Ze zijn verplicht te komen dus lijkt me wel. Alleen is Lewis er niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:27 schreef DX11 het volgende:
[..]
Krijgt de nr2 en 3 geen beker vanavond? Eerste keer dat ik mee kijk.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:30 schreef DX11 het volgende:
Laat me raden het F1 deel is pas om 23 uur ofzo?
Meestal werkt het wel zo helaasquote:Op donderdag 16 december 2021 21:30 schreef DX11 het volgende:
Laat me raden het F1 deel is pas om 23 uur ofzo?
Henny Huisman komt zingen voor de nr2quote:Op donderdag 16 december 2021 21:27 schreef DX11 het volgende:
[..]
Krijgt de nr2 en 3 geen beker vanavond? Eerste keer dat ik mee kijk.
Oh dat wist ik niet, heb niet genoeg mee gelezen. En waarom is Lulu er niet?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht te komen dus lijkt me wel. Alleen is Lewis er niet.
Later dusquote:Op donderdag 16 december 2021 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Honderdmiljoen rallycoureurs die allemaal hun lokale dingetje gewonnen hebben en geen Ogier?
Die is nog aan het huilen thuis.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, heb niet genoeg mee gelezen. En waarom is Lulu er niet?
Mag niet van Toto.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, heb niet genoeg mee gelezen. En waarom is Lulu er niet?
erg hč.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:33 schreef schommelstoel het volgende:
Kim Feenstra had dit nog beter aan elkaar gepraat dan deze twee slechte buikspreekpoppen.
Zou kunnen?quote:
The comeback van The Trulli Trainquote:
Waar dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:34 schreef heywoodu het volgende:
ONZE megadominante Dilano van 't Hoff
Ze had graag deze tasje aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft die vrouw een tasje vast eigenlijk.
Nee, en G. Connely valt helaas ook niet in de prijzen omdat Lulu geen WK is geworden.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:35 schreef Gremen het volgende:
Krijgt Masi ook een beker voor beste wedstrijdleider?
Zitten haar anti-moodswing pillen in.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft die vrouw een tasje vast eigenlijk.
Spaanse Formule 4 kampioen.quote:
Kutquote:Op donderdag 16 december 2021 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze had graag deze tasje aan.
Mooie moment vond ik die van Charles Leclerc die tijdens een online race zijn vriendin niet hoort die al een paar min op de deur staat te bonken buiten omdat ze haar sleutels vergeten was... en dus in de online chat daar op gewezen werdquote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef schommelstoel het volgende:
Beste E sports moment.
Lando die Max van de baan tikt.
Max die tijdens een le mans race zijn pedaal breekt.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze had graag deze tasje aan.
Kut daar ging mijn drinken.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ze mogen wel opschieten of er vallen dooien.
Truequote:Op donderdag 16 december 2021 21:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
Mooie moment vond ik die van Charles Leclerc die tijdens een online race zijn vriendin niet hoort die al een paar min op de deur staat te bonken buiten omdat ze haar sleutels vergeten was... en dus in de online chat daar op gewezen werd
Misschien komt dat inderdaad wel, meen dat er in verleden ook FIFA en American football manager (game) ook in bepaalde prof divisie zijn uitgeloot, wie weet.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:37 schreef DX11 het volgende:
Zo belachelijk dat videogames tegenwoordig op tv komen. Als die mannen zo goed zijn stop ze dan gewoon lekker in echte auto's aub.
Dat was het juist niet. Luister maar naar de onboard van Hamilton.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heeft niks met angst te maken maar met kansberekening. Het was ook totaal onverwacht dat de safety car al zo vroeg naar binnen ging.
Maxie hopelijkquote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef Ferry_76 het volgende:
Komen er nog mensen wel opdagen vanavond..?
De FIA kan nog geen ceremonie organiseren.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:41 schreef nils7 het volgende:
Wat is dit amateuristisch voorbereid joh
Heel subtielquote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef Breekfast het volgende:
Zou hij het oplezen denken jullie?
Tjonge, vast niet corrupt.quote:
Geen idee, ik heb het aangezet, maar het gaat echt volledig langs mee heenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef nils7 het volgende:
Dit hangt toch van corruptie aan elkaar als je dit zo ziet?
Daarom is dronken Kimi op het podium wel een hoogtepuntquote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De FIA kan nog geen ceremonie organiseren.
Geen wonder dat er altijd zoveel drama is
Bottas is er. Dus die kan het podium op.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef Ferry_76 het volgende:
Komen er nog mensen wel opdagen vanavond..?
Dat was het contragewicht award!quote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef spapaars het volgende:
Wie is dat?
Kampioen heftruck racen?
o ja, zo lang geleden lijkt dat te zijnquote:
zwemdiploma ookquote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
Een diploma uitreiking op school is nog beter voorbereid.
Een “ooh ja” momentje hahahaquote:
Dit gewicht is pas gekomen na de oversteek met rubberbootje.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef nils7 het volgende:
Oké als iemand zegt dat ze in Africa honger lijden geef ze dan even een foto van de man en z’n adres want die heeft wel voldoende zo te zien
Voor iedereen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef schommelstoel het volgende:
Is FOK op mobiel alleen traag of toch wel bij iedereen?
Iig op mobielquote:Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef schommelstoel het volgende:
Is FOK op mobiel alleen traag of toch wel bij iedereen?
Ik verwacht nog een spectaculair muziekoptreden zoquote:Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef Ama het volgende:
Of krijgen we nog tien dingen tussendoor ofzo.
denk het ook wel ... coole gast welquote:Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef theguyver het volgende:
Piastri zullen we denk ik nog eens in de F1 zien hopelijk.
Bij Alpine dus.
Echt hequote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef spapaars het volgende:
Je hoeft niet echt een slechte verliezer zijn om niet op deze gala te verschijnen.
Je kunt je natuurlijk wel te goed voelen voor deze amateurs.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef spapaars het volgende:
Je hoeft niet echt een slechte verliezer zijn om niet op deze gala te verschijnen.
In 2023 als Alonso gedesillusioneerd gestopt isquote:Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef theguyver het volgende:
Piastri zullen we denk ik nog eens in de F1 zien hopelijk.
Bij Alpine dus.
Weet nog dat Max baalde dat hij 3e werd omdat hij dan hier naar toe moest. Toen dacht ik nog dat het grapje was.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef exile79 het volgende:
Ik snap wel dat Lewis met een slap excuus wegblijft.
Jawelquote:Op donderdag 16 december 2021 21:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ah ik hoef niet te hannesen met refreshknoppen enzo lees ik !
Je krijgt bijna heimwee naar Jan Smit.quote:
https://www.nu.nl/formule(...)aar-geluk-gehad.htmlquote:Volgens Todt is het menselijk dat er vooral naar de gebeurtenissen van afgelopen zondag in de laatste ronde van de Grand Prix van Abu Dhabi wordt gekeken. "Het klopt dat Max heel veel geluk heeft gehad in die laatste ronde. Maar je moet naar het hele seizoen kijken", vindt de Fransman.
"Was hij fortuinlijk in Silverstone? In Azerbeidzjan, in Boedapest? Dat was hij niet. Uiteindelijk gaat het om het hele seizoen. Ik lees vaak dezelfde uitspraak van Max: het is wat het is. Daar heeft hij gelijk in."
Die jurk ging net uit.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
ik was even gaan douschen
ik heb zeker niks gemist
Mooiste show van je leven gemist. Eén en al sensatie.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb zeker niks gemist
Ze heeft net haar kleren weer aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb zeker niks gemist
Hadden ze beter niet kunnen doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:53 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ze moeten iets om het nog een beetje interessant te maken
Idd. Ware woorden.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)aar-geluk-gehad.html
Mooi gezegd van Todt
Ah vandaar dat beeld bleef hangen .. ik had niet ingelogd voor 18+ view natuurlijk!quote:Op donderdag 16 december 2021 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze heeft net haar kleren weer aan.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef gbm het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik te weinig gedronken heb voor dit gala...Ik snap Kimi nu een stuk beter
Eh yo, Amma let you finish, but my boy Lewis is the moral winner herequote:Op donderdag 16 december 2021 21:52 schreef theguyver het volgende:
Wachten op Kanye west die de award jat met de opmerking.
Hamilton had the best race of al time!!
heb het al voorspeldquote:
Geef ze groot gelijk, ik verdenk ze er van express niet te hebben gepit om dit te kunnen overslaanquote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef nils7 het volgende:
Toto en Lewis moesten gewoon een smoes hebben om niet te hoeven komen
daar wil ej echt niet voor betalen , zelfs al zouden z e geld toe krijgen ... die 1 persoon die het dan helemaal kijkenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:53 schreef Rianne84 het volgende:
Ik snap nu waarom Ziggo dit niet uitzendt
En dan komen ze met dat?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:53 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ze moeten iets om het nog een beetje interessant te maken
Je kunt zeggen wat je wil, maar Toto heeft het excuus wel heel overtuigend aangekleed. Alleen dat feestje zondag was verdacht.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef nils7 het volgende:
Toto en Lewis moesten gewoon een smoes hebben om niet te hoeven komen
Totdat ie een schildje tegen komtquote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef schommelstoel het volgende:
Winnaar bij Karting is altijd en Mario.
Hij heeft ook een broer
Of lekker naar Monacoquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef Ama het volgende:
Max is vast blij als deze circus voorbij is en hij lekker naar dit koude kutlandje kan gaan.
Als ze dat net als nu doen ja .. en dan ook een paar keer geloof ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef nils7 het volgende:
Max heeft ie er toch ook gestaan als karting WK?
Ik verwacht toch wel Max in z'n Red Bull hoor...quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef Ama het volgende:
Nou wat enig zo met die karts op het podium.
Zoals in Abu Dhabi, niet naar de letter van het protocol, meer naar de geest van het moment hahaquote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef Bensel het volgende:
Is er een format, of is alles random?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |