Bron: https://www.serietotaal.n(...)grootste-series-ooitquote:HBO werkt druk aan een verfilming van de populaire game The Last of Us. De druk is groot, want de game is een van de best ontvangen uit de geschiedenis.
En nu gooit actrice Bella Ramsey, die als hoofdpersoon Ellie te zien is (naast Pedro Pascal als Joel) er een schepje bovenop. Volgens haar is het de grootste serie waar ze ooit aan heeft meegewerkt, groter nog dan Game of Thrones van HBO waar ze ook een kleine maar significante en fanfavoriete rol in had.
The Last of Us is gigantisch
"The Last of Us voelt absoluut als het grootste dat ik gedaan heb. Daar probeer ik maar niet teveel over na te denken, want daar word ik een beetje bang van", aldus Ramsey.
"Toen ik hierheen ging, moest ik twee weken in quarantaine en zat ik dus alleen met mijn gedachten. En moest ik echt niet denken aan hoe grootschalig dit allemaal is."
Grootschalig is het zeker, want HBO werkt aan de serie als een van zijn meest prestigieuze projecten. The Last of Us heeft enorme sets, grote locaties en een briljante cast. De druk is dus groot, maar men doet alles om er wat van te maken.
Ik heb geen Playstation, en ben geen fan van shooters, maar deze game werd zo goed beoordeeld dat ik een streamer die enigszins normaal is heb bekeken om zo de game toch een beetje te beleven. Ken het verhaal dus wel. Vond deel 2 zelfs ook wel goed al snap ik dat veel mensen die minder worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb er wel zin in, maar meer omdat ik benieuwd ben wat ze ervan gemaakt hebben. Ik verwacht er niet veel van dus.
Ik heb de game ook te vaak gespeeld, dus het is wat lastig om dan de 2 hoofdpersonages te 'vervangen'. Denk ik. We zien wel. Als het zo goed is als de game is het een topserie, al ken je het verhaal wel, dus misschien vooral voor de mensen die de game niet kennen. Volgens mij jij ook niet toch @:GGMM?
Ah zo, ja, het is toch bijna een film dus op zich snap ik dat wel. Misschien dat je alleen wat meer een connectie krijgt met de karakters als je zelf speelt, maar dat is het ook wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen Playstation, en ben geen fan van shooters, maar deze game werd zo goed beoordeeld dat ik een streamer die enigszins normaal is heb bekeken om zo de game toch een beetje te beleven. Ken het verhaal dus wel. Vond deel 2 zelfs ook wel goed al snap ik dat veel mensen die minder worden.
Ben hier ook best benieuwd naar. Vooral deel 1 was goed qua verhaal, maar ben zo bang dat als je dat eenmaal verteld hebt dat het een 'The walking dead' wordt, maar we zullen zien
Bella Ramsey ookquote:Op donderdag 16 december 2021 23:31 schreef Salina het volgende:
Ik kom hier vanuit de VBL SC. Speelt Pesto Pascal ook niet in GoT? Bekende naam.
De game ken ik niet. Is het de moeite waard?
Edit: Pascal speelt inderdaad in GoT als Oberyn Martell. En in Narcos.![]()
Ik las het gisteren ja. Lady Mormel toch?quote:
Bron: https://tweakers.net/geek(...)ijnlijk-in-2023.htmlquote:The Last of Us-televisieserie van HBO verschijnt waarschijnlijk in 2023
HBO's tv-serie op basis van The Last of Us komt dit jaar nog niet uit. Dat vertelt Casey Bloys, de chief content officer van het bedrijf, in een interview. HBO zou in plaats daarvan mikken op een release in 2023.
Bloys bevestigt tegenover Deadline dat er momenteel nog wordt gefilmd in Canada, wat al bekend was. Hij zegt daarbij dat de serie daarom dit jaar niet zal verschijnen. "Ze wordt niet uitgezonden in 2022. Ik denk dat jullie de serie in 2023 zullen zien", zei Bloys tegen de entertainmentnieuwssite.
Bloys vertelt wel dat hij een aantal vroege afleveringen heeft gezien en dat hij 'erg enthousiast' is over de voortgang daarvan. "Craig (Mazin, red.) heeft Chernobyl voor ons gedaan; hij is een fantastische schrijver en regisseur. Wat ik heb gezien, ziet er geweldig uit. Ik ben er dus enthousiast over, maar het zal niet in 2022 zijn."
Game movies en series zijn vaak traditioneel slecht ja, al zitten er ook wat leuke uitvoeringen bij zoals de eerste Tomb Raider en Resident Evil. Al zijn dat wel gevalletjes waarbij het beter is om niet teveel van de game te weten en gewoon te genieten van een redelijk goede actiefilm.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb The Last Of Us remastered op ps4. PRACHTIGE GAME. Toch verleid het mij niet om te gaan kijken (vaak teleurstellend hoe het van game naar film/serie gemaakt gaat worden). Zoals Uncharted de games heb ik ook (1,2,3, the Nathan Drake collection en Uncharted 4) en de film ervan ik was echt teleurgesteld. Misschien ben ik wat te kritisch.
Want HBO gaat de productie doen las ik dat goed? Ze maken echt fantastische series dus dat is zeker hoopvol.
Ik vond dat niet heel tof maar desondanks wel een van de beste games die ik ooit heb gespeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:01 schreef speknek het volgende:
Tegenovergestelde voor mij. Tlou1 zijn verhaal was alleen goed binnen de context van games. Voor film/tv is het een opeenstapeling van clichés en een slap aftreksel van 200 andere films.
Tlou2 doet tenminste nog wat interessants met het verhaal, maar wel op een manier die beter werkt als game dan als tv serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |