Omdat ze het niet lijkt te doen omdat ze het leuk vindt, wat de documentairemaakster ook beweert.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:31 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Op de een of andere manier heb ik een beetje medelijden met Emma.
Weet niet waarom eigenlijk.
Verwaarlozing of gebrek aan liefde oid. Moeder emigreerde naar het buitenland toen ze 17 was en liet haar dochter aan haar lot over.Tamelijk bizar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Haar hele gedrag en manier van doen suggereert iets anders.
Ja dat kwam in de laatste aflevering duidelijk naar voren toen ze werd geïnterviewd bij haar paard. Echt een verdrietige situatie.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat ze het niet lijkt te doen omdat ze het leuk vindt, wat de documentairemaakster ook beweert.
Een hoop dingen kan ik wel doorheen kijken. Zaken als figuur zeggen mij niet zoveel. Uiteindelijk kom je bij zo'n dame voor maar 1 ding en dat is je zak legen. Of er dan dikke of dunne billen aanzitten, tattoo's of een piercing, dat maakt niet zoveel uit. Maar als ze je welkom heet met een mond vol rotte tanden en een rooklucht, dan vergaat toch werkelijk alle zin je?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ken wel betere redenen om er heel vee weg van te blijven
Dat gaat een kind niet in de koude kleren zitten, ik benijd haar niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Verwaarlozing of gebrek aan liefde oid. Moeder emigreerde naar het buitenland toen ze 17 was en liet haar dochter aan haar lot over.Tamelijk bizar.
Dat.. maar haar stage name is linda lush... De rest laat ik aan jou overquote:Op woensdag 29 december 2021 16:57 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Een hoop dingen kan ik wel doorheen kijken. Zaken als figuur zeggen mij niet zoveel. Uiteindelijk kom je bij zo'n dame voor maar 1 ding en dat is je zak legen. Of er dan dikke of dunne billen aanzitten, tattoo's of een piercing, dat maakt niet zoveel uit. Maar als ze je welkom heet met een mond vol rotte tanden en een rooklucht, dan vergaat toch werkelijk alle zin je?
Nou ja, haar klant zag er zelf ook niet uitquote:Op woensdag 29 december 2021 16:57 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Een hoop dingen kan ik wel doorheen kijken. Zaken als figuur zeggen mij niet zoveel. Uiteindelijk kom je bij zo'n dame voor maar 1 ding en dat is je zak legen. Of er dan dikke of dunne billen aanzitten, tattoo's of een piercing, dat maakt niet zoveel uit. Maar als ze je welkom heet met een mond vol rotte tanden en een rooklucht, dan vergaat toch werkelijk alle zin je?
Ook hier geldt, soort zoekt soort bedoel jequote:Op woensdag 29 december 2021 18:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou ja, haar klant zag er zelf ook niet uit
Laat maarquote:Op woensdag 29 december 2021 18:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat.. maar haar stage name is linda lush... De rest laat ik aan jou over
Preciesquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:01 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Je was op zoek naar Emma, gewoon hier naam intikken op Sexjobs: https://www.sexjobs.nl/da(...)landse-dame-_7326447
Dat is nou jammer.quote:Extra diensten kosten extra geld.
Vraag naar de mogelijkheden.
Ik zoen niet, en geen extremen zoals poep, bloed en blijvende schade. Hierom vragen heeft ook geen zin.
Dan zit je nog steeds met je passieve vent op de bank.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Doe je paard weg... kost 500-1000 in de maand en je kan tijd met je kids doorbrengen ipv Dinsdagavond een dorpsgenoot afzuigen in een bijgebouw.
Gewicht: 75 kgquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:01 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Je was op zoek naar Emma, gewoon hier naam intikken op Sexjobs: https://www.sexjobs.nl/da(...)landse-dame-_7326447
Tja het waren toch ook niet zijn kinderen of toch wel?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan zit je nog steeds met je passieve vent op de bank.
Die laat zich zwaar misbruiken. Mannen betalen voor een kwartiertje, maar dat vind ze te kort waardoor ze gratis langer kunnen. Zij verliest zichzelf compleet bij anderen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:00 schreef TornadoDK het volgende:
Die lolita deed het wel leuk.
Ik verbaasde me vooral hoeveel ze lieten zien. Zeker voor dat tijdstip
Een kwartiertje zal voor haar niet goed voelen. Dan ben je er echt alleen maar zodat hij zijn zak kan leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:26 schreef emigreer het volgende:
[..]
Die laat zich zwaar misbruiken. Mannen betalen voor een kwartiertje, maar dat vind ze te kort waardoor ze gratis langer kunnen. Zij verliest zichzelf compleet bij anderen heb ik het idee.
Vind het wel soort van knap dat ze het op tv durven te vertellen, maar vraag me af of ze de gevolgen ervan inzien. Die ene vrouw die klanten ontvang in haar schuur terwijl haar man spelletjes zit te spelen wou een kantoorbaantje. Lijkt me niet dat dit programma daaraan bijdraagt.
De vraag is of ze er nog steeds werkt, ze had afgesproken dat ze het aan niemand van kantoor mocht vertellen dat ze dit werk ernaast deed.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een kwartiertje zal voor haar niet goed voelen. Dan ben je er echt alleen maar zodat hij zijn zak kan leven.
Emma werkt al op kantoor.
Ik vraag me toch sterk af of dit een geldige reden is voor ontslag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef Michellee het volgende:
[..]
De vraag is of ze er nog steeds werkt, ze had afgesproken dat ze het aan niemand van kantoor mocht vertellen dat ze dit werk ernaast deed.
Dan wordt het contract simpelweg niet verlengd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik vraag me toch sterk af of dit een geldige reden is voor ontslag.
Tenzij de prijs voor 15 minuten zo hoog is dat ze er makkelijk 30 minuten van kan maken / voor kan werken. De klant heeft dan het idee dat hij gratis langer kan blijven, terwijl hij er gewoon dik voor betaald heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:26 schreef emigreer het volgende:
[..]
Die laat zich zwaar misbruiken. Mannen betalen voor een kwartiertje, maar dat vind ze te kort waardoor ze gratis langer kunnen. Zij verliest zichzelf compleet bij anderen heb ik het idee.
uurtje factuurtjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:52 schreef JanGroen het volgende:
ze er makkelijk 30 minuten van kan maken / voor kan werken. De klant heeft dan het idee dat hij gratis langer kan blijven, terwijl hij er gewoon dik voor betaald heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |