quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
In de gordijnen ophangenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En zo door het slotje. Wie doet me wat?
Dit maken we nooit meer meequote:
Als hij haar eenmaal binnen heeft stort hij haar in het verderf met zijn dwingende en agressieve persoonlijkheid.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Joop_W het volgende: Er is een punt, waar het aantal complimentjes wel echt te veel wordt. Deze man heeft dat punt al vier keer bereikt volgens mij.
Echte Nijmegenaren zijn voor eniesee.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef Caland het volgende:
Ze komt uit Nijmegen en is voor Vitesse
Wat een teringhoer
Voor NEC schaam je je nog meer de tandjesquote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef Caland het volgende:
Ze komt uit Nijmegen en is voor Vitesse
Wat een teringhoer
Dat nou ook weer niet natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Echte Nijmegenaren zijn voor eniesee.
De tandjesquote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor NEC schaam je je nog meer de tandjes
Dit praten we op de baan wel uitquote:
Lekker Nederlands lekker volksquote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap haar wel, zo'n halve debiel die eerst thuis eet en daarna uit eten gaat.
Eerder 45 jaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef Haags het volgende:
Dat wijf praat alsof ze al 35 jaar zware shag rookt.
Tennis jij ook dan? @Wereldgozerquote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit praten we op de baan wel uit
Het feit dat je hachee eet is al genoeg om een hele debiel genoemd te worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap haar wel, zo'n halve debiel die eerst thuis eet en daarna uit eten gaat.
Uiteraardquote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tennis jij ook dan? @:wereldgozer
Niks mis met tennis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tennispakjesquote:
Tafeltennis zit ze waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ook prima is. @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tafeltennis zit ze waarschijnlijk.
Net of je voor het eerst buiten komt komt of zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het feit dat je hachee eet is al genoeg om een hele debiel genoemd te worden.
Verkeerd topique?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:17 schreef DKUp het volgende:
Maan heeft ook met Ali B geneukt, dus dan vast ook met Sjaak.
Zo opwindend dit weerquote:
Suffe copycatquote:
Christmas surprisequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:33 schreef tja77 het volgende:
100% zeker dat zij een verrassing tussen de benen heeft bengelen.
Useless man!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:34 schreef Mintymintyy het volgende:
Pas toen ze ging praten zag ik dat ze trans was.
Het blijft een fenomeen.
Hoe ze haar haar naar achter zwiept, doet ook geen hetero vrouw.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:34 schreef Mintymintyy het volgende:
Pas toen ze ging praten zag ik dat ze trans was.
Het blijft een fenomeen.
Niet? Wat voor sanctie staat daar op?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er op tv? @:DKUp heeft geen afmelding heeft verstuurd
Als je stamgast bent, een flinke.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet? Wat voor sanctie staat daar op?
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je stamgast bent, een flinke.
Duh. Jij kan het op alles.quote:
Daar word je warm van? Sub type?quote:
Op z’n tijd, hou er ook wel van om dominant te zijn en de ander flink aan te pakken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar word je warm van? Sub type?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet op alles!
Ik had al gezegd dat ik het niet kon op deze transformer.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:31 schreef tja77 het volgende:
Nou, op die transformer zou ik het dus niet kunnen.
Nee, nee, je moest even wennen en toen draaide je bij.quote:
Shit…je hebt me door.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, je moest even wennen en toen draaide je bij.
Niet zo schattig als het gemiddelde Aziatische meisje. Beetje picky en te scherp voor hem.quote:
/\quote:
In Antwerpen eet je dikke Belgische friet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Patat is voor het gedeelte zonder culinaire traditie, met zaanse majo.
Bukakelijstquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:49 schreef Perrin het volgende:
Die werken straks de buk-eens lijst af.
Irritant idd.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
zeg maar,
zeg maar,
zeg maar,
zeg maar,
Mwah.quote:
Ja decolleté tot net boven de schaamhaargrens.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah.
Ligt aan haar hele voorkomen, piercing en tieten die eruit hangen.
ze heeft ook twee dikke uiers, er kan ook een nummer tagje in dat oorgat.quote:
Of in een fietsenwinkelquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Menig natuurfilm speelt zich af in een autospuiterij.
Sukkeltjequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:52 schreef XSbig het volgende:
'De vrouwelijke man'
Wat moet ik mij daar bij voorstellen.
Ik las tietenwinkelquote:
Nee brillenzendragendquote:
Ik denk weleens dat kandidaten een IQ test moeten afleggen, en alleen mogen komen als ze onder een bepaald niveau zitten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
De topo van de kandidaten is ongeëvenaard
Ja ik snap dat dus echt niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:55 schreef kibo het volgende:
Lekker alternatief, luistert naar heel veel dingen, woont in Leiden maar weet niet waar Schiedam ligt
Kale bingokaart iddquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
checklist is nog leeg wat is deze,
nog niet
blacked
out of the closet
reizuhh
adoptiequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
checklist is nog leeg wat is deze,
nog niet
blacked
out of the closet
reizuhh
dode mensenquote:
Denk ook alleen dat de stem het voor een kind kan verraden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:58 schreef tja77 het volgende:
Mijn zoon zei trouwens, wat heeft die vrouw een hoop make-up op.
Die zag dus niet dat het een transformer was.
Graag link van filmpje in dm.quote:
Ik vind dit exemplaar ook wel bedriegelijk echt lijken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk ook alleen dat de stem het voor een kind kan verraden.
Weet niet, zou me niks verbazen als hij 1x per maand ook voldoende vindtquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
hoe hard moet hij zichzelf inhouden om niet naar die dikke tieten te kijken denken jullie?
Ik vind het juist 100% een man. Kaaklijn. Ogen. Alles mannelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind dit exemplaar ook wel bedriegelijk echt lijken.
Chirurg heeft wel vakwerk geleverd.
Hij loert wel de hele tijd, en zij duwt ze ook wel goed naar voren zo nu en dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
hoe hard moet hij zichzelf inhouden om niet naar die dikke tieten te kijken denken jullie?
Opbokkenquote:
Dadelijk knijpt hij er in en zegt ie: 'toet toet'.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij loert wel de hele tijd, en zij duwt ze ook wel goed naar voren zo nu en dan.
Dat zou het tv moment van het jaar zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dadelijk knijpt hij er in en zegt ie: 'toet toet'.
Eerst de tanden dan de pootjesquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als ie mank loopt krijgt ie een spuitje.
wie zal hem als eerst van achteren nemen? @tja77quote:
100%quote:
@Rickocumquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Basgitaar wil wel
Autospuiter wil vrij zijn
Top 10 imoquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan oprecht zeggen dat dit wellicht de leukste first dates is van het jaar
Die broers en zus?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die met die inteelt familie was ook leuk.
Dat was een giller, ja.quote:
voor maandagquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een laatste ofzo? Kerst is pas over een week
je hebt dikke tieten gemist, en transformerquote:
Ja leuke aflevering.quote:
Prettig weekend!quote:
Ja, net telefoongesprek.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
@:Rickocum @:DKUp @:Nine. @:Poefbank @:One_of_the_few @:3rr0r @:Caland @:Lenny_Leonard @:Joop_W
Hebben ook allessss gemist
Teruggekeken en genoten, hadden alle geslaagde dates in een keer gedaan ofzo. Ik moest alleen mijn opmerkingen maar tegen mezelf maken, dat had minder effect.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
@:Rickocum @:DKUp @:Nine. @:Poefbank @:One_of_the_few @:3rr0r @:Caland @:Lenny_Leonard @:Joop_W
Hebben ook allessss gemist
Die was prima te doen, een beetje een feelgood-uitzending, en ook leuk voor de Bij1-stemmers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Dus de laatste is genieten geblazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |