quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
In de gordijnen ophangenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En zo door het slotje. Wie doet me wat?
Dit maken we nooit meer meequote:
Als hij haar eenmaal binnen heeft stort hij haar in het verderf met zijn dwingende en agressieve persoonlijkheid.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Joop_W het volgende: Er is een punt, waar het aantal complimentjes wel echt te veel wordt. Deze man heeft dat punt al vier keer bereikt volgens mij.
Echte Nijmegenaren zijn voor eniesee.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef Caland het volgende:
Ze komt uit Nijmegen en is voor Vitesse
Wat een teringhoer
Voor NEC schaam je je nog meer de tandjesquote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef Caland het volgende:
Ze komt uit Nijmegen en is voor Vitesse
Wat een teringhoer
Dat nou ook weer niet natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Echte Nijmegenaren zijn voor eniesee.
De tandjesquote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor NEC schaam je je nog meer de tandjes
Dit praten we op de baan wel uitquote:
Lekker Nederlands lekker volksquote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap haar wel, zo'n halve debiel die eerst thuis eet en daarna uit eten gaat.
Eerder 45 jaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef Haags het volgende:
Dat wijf praat alsof ze al 35 jaar zware shag rookt.
Tennis jij ook dan? @Wereldgozerquote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit praten we op de baan wel uit
Het feit dat je hachee eet is al genoeg om een hele debiel genoemd te worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap haar wel, zo'n halve debiel die eerst thuis eet en daarna uit eten gaat.
Uiteraardquote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tennis jij ook dan? @:wereldgozer
Niks mis met tennis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tennispakjesquote:
Tafeltennis zit ze waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ook prima is. @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tafeltennis zit ze waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |