Broddelwerken van Bas.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:37 schreef hhh38 het volgende:
Ze hadden al 8 minuten in het busje moeten zitten toch?
Ik vond Koopmeiners een prima indruk maken eigenlijk in de laatste paar interlands.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke opstelling zou dat zijn.De Roon en Koopmeiners, ik kan er niet naar kijken.
Maar sluit zijn traagheid ook aan op de andere middenvelders? Lijkt me niet toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Koopmeiners een prima indruk maken eigenlijk in de laatste paar interlands.
Met Gakpo, Danjuma en Memphis ervoor oid zou dat nog best kunnen werken
Louis heeft net in de persconferentie gezegd dat ie meer fan is van 343 dan van 352, vorige interlandperiode is daar al mee geëxperimenteerd.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar sluit zijn traagheid ook aan op de andere middenvelders? Lijkt me niet toch?
Besef me nu pas dat je 3-4-3 zei trouwens.3 verdedigers gaat Louis toch absoluut nooit doen? Hoe zie je dat voor je?
Interessant concept wel. Maar ik blijf de middenvelders daarvoor niet goed genoeg vinden. Geen enkele speler met een steekpass ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Louis heeft net in de persconferentie gezegd dat ie meer fan is van 343 dan van 352, vorige interlandperiode is daar al mee geëxperimenteerd.
Die hebben we ook niet in een 433 opstelling. Het voordeel aan 352/343 is dat het meeste gevaar van de wingbacks komt en die hoef je niet met steekpasses in stelling te brengen. Ik denk alleen dat Malacia daar niet de meest geschikte speler voor isquote:Op maandag 30 mei 2022 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Interessant concept wel. Maar ik blijf de middenvelders daarvoor niet goed genoeg vinden. Geen enkele speler met een steekpass ook.
Ik laat me graag verrassen. Maar Louis maakte een matige indruk vond ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet in een 433 opstelling. Het voordeel aan 352/343 is dat het meeste gevaar van de wingbacks komt en die hoef je niet met steekpasses in stelling te brengen. Ik denk alleen dat Malacia daar niet de meest geschikte speler voor is
Dat ging over Oranje, daar waren BMI en Janssen niet bij. Luister jij wel?quote:Op maandag 30 mei 2022 18:38 schreef TLC het volgende:
Van Gaal 'Wijnaldum heeft niet geleverd'
Nee, gelukkig waren BMI en Janssen wel goed op dreef
Ik vond wel dat Valentijn een punt had dat niet elke speler zo'n harde behandeling krijgt als ze even niet leveren. Wijnaldum is heel belangrijk geweest voor Nederland en nu krijgt Til de voorkeur, die is echt totaal niet beter. Louis sprong echt van de hak op de tak met z'n argumentatie, ik denk eigenlijk dat Wijnaldum er rondom de wedstrijden ook een beetje de kantjes vanaf liep en Louis heeft een hekel aan dat soort spelers, maar dat zei hij niet hardop.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:41 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
'alle zeilen bijzetten'
Ik vond juist dat Louis het keurig had uitgelegd, maar dat verkoopt natuurlijk niet in dat krantje.
Het is lood om oud ijzer.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Valentijn een punt had dat niet elke speler zo'n harde behandeling krijgt als ze even niet leveren. Wijnaldum is heel belangrijk geweest voor Nederland en nu krijgt Til de voorkeur, die is echt totaal niet beter. Louis sprong echt van de hak op de tak met z'n argumentatie, ik denk eigenlijk dat Wijnaldum er rondom de wedstrijden ook een beetje de kantjes vanaf liep en Louis heeft een hekel aan dat soort spelers, maar dat zei hij niet hardop.
Dit argument zie je overigens in Engeland ook heel vaak met Harry Maguire. Dat klopt ook, hij is ook heel belangrijk geweest voor Engeland (lees: Harry), maar hij is waardeloos in vorm en hoort er dus niet bij zou je zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:47 schreef hhh38 het volgende:
Wijnaldum is heel belangrijk geweest voor Nederland
Wel lood dat de aanvoerdersband heeft gedragen en meer krediet verdient op basis van zijn status. Dan moet je met betere argumenten komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |