Absoluut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. Is ook niet veel meer, maar de vraag blijft wie je er dan moet neerzetten.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gini wordt even finaal afgemaakt door Louis, denk niet dat we die nog gaan zien bij het oranje onder Louis.
Valt tegen maar nog altijd stukken beter dan de rotzooi die wij op het veld kunnen zetten. Verwacht wel een nederlaag vrijdag.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer echt heb gevolgd wat de Belgen allemaal hebben gedaan laatste tijd. Zijn ze daar al eens aan het verjongen?
Als ie 343 speelt hoef je daar niemand op te stellen. Gewoon Frenkie en een Koopmeiners/Schouten/De Roon ernaastquote:Op maandag 30 mei 2022 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Is ook niet veel meer, maar de vraag blijft wie je er dan moet neerzetten.
Wat een vreselijke opstelling zou dat zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie 343 speelt hoef je daar niemand op te stellen. Gewoon Frenkie en een Koopmeiners/Schouten/De Roon ernaast
Valentijn ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Louis kijkt volgens mij enorm uit naar de persconferenties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |