Ik heb me al voorbereid op alle negativiteit.quote:
Liever zo dan tussen de Eredivisie door ookquote:Op maandag 30 mei 2022 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb me al voorbereid op alle negativiteit.
Ik ben zelf na de 1e wedstrijd op vakantie, misschien dat ik Roemenië tegen Montenegro nog in het stadion ga bekijken
Wedstrijd tegen Polen was nogal snel uitverkocht dus ik vermoed een uitwedstrijd.quote:
De positie zou het een beetje een toernooigevoel kunnen geven, maar de media en Louis zelf werken daar niet echt aan meequote:Op maandag 30 mei 2022 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever zo dan tussen de Eredivisie door ook
Ja, maar die jonge spelers zijn wel een pak minder dan wat ze hadden. Openda is daar de beste spits onder de 28 (lol)quote:Op maandag 30 mei 2022 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer echt heb gevolgd wat de Belgen allemaal hebben gedaan laatste tijd. Zijn ze daar al eens aan het verjongen?
Hun Gouden Generatie net als die van ons: net niet goed genoeg voor een prijs.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar die jonge spelers zijn wel een pak minder dan wat ze hadden. Openda is daar de beste spits onder de 28 (lol)
Je hebt ook nog Lukebakio, maar ook daar ga je de oorlog niet mee winnen. Dit wordt weer gewoon een patatgeneratie.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar die jonge spelers zijn wel een pak minder dan wat ze hadden. Openda is daar de beste spits onder de 28 (lol)
Overzichtje:
Keepers
>28: Courtois, Casteels, Mignolet, Sels
<28: niemand
Verdedigers
>28: Alderweireld, Vertonghen, Boyata, Meunier, Mechele(?)
<28: Denayer, Theate, Faes, Castagne, Foket
Middenvelders
>28: Witsel, Praet, De Bruyne, Vanaken, Carrasco, T. Hazard
<28: Dendoncker, Onana, Tielemans, Saelemakers, Januzaj
Aanvallers
>28: E. Hazard, Lukaku, Batshuayi, Mertens
<28: Trossard, Openda, De Ketelaere
Beste spelers onder de 28 zijn dus Denayer en Tielemans, die gaan weer richting middelmaat als het zo doorgaat. Die Doku zal wel geblesseerd zijn aangezien die er niet bij zit?
Frietquote:Op maandag 30 mei 2022 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Lukebakio, maar ook daar ga je de oorlog niet mee winnen. Dit wordt weer gewoon een patatgeneratie.
In een trouwkostuum?quote:Op maandag 30 mei 2022 15:33 schreef TLC het volgende:
Vincent Janssen maakt een hattrick vrijdag tegen de Belgen
Is die al afgelopen?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Geertruida en Brobbey (en Bakker) zitten dus bij Jong omdat het goed is voor het Nederlands voetbal. (aldus Louis net op de persco)
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Geertruida en Brobbey (en Bakker) zitten dus bij Jong omdat het goed is voor het Nederlands voetbal. (aldus Louis net op de persco)
quote:Van Gaal vertelt waarom hij Vincent Janssen heeft opgeroepen: 'Door Danny Blind. Hij heeft hem geselecteerd en toen maakte hij veel goals. Danny is hem gaan volgen, zoals we veertig tot vijftig spelers volgen. Janssen stond op de schaduwlijst. Malen was geblesseerd, waardoor ik een plaats vrij had voor een nieuwe spits. Ik ben zelf gaan kijken en toen scoorde hij toevallig ook. Hij doet dingen waarvan ik denk: nou... Maar of hij het gaat worden, dat weet ik niet.'
Nee Jeroen is net begonnen, nu de tweede vrager.quote:
Louis met een politieke verklaring voor het supportersgeweldquote:Op maandag 30 mei 2022 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Jeroen is net begonnen, nu de tweede vrager.
Van Dijk na België op vakantie.
https://nos.nl/collectie/(...)coach-louis-van-gaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |