SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Het zou moeten zijn mensen wier naam met een Y beginnen bungelen onderaan de samenleving...
Ik had ooit een cavia die Yanou heettequote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Het zou moeten zijn mensen wier naam met een Y beginnen bungelen onderaan de samenleving...
Hm, ik had ooit een gymjuf die Vanity heette.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.babycenter.co(...)sWith=Y&batchSize=40
Nee ik ga US toch gelijk geven
quote:Handig in gebruik.
quote:Het voldoet voor een logeerkamer, waar het niet veel wordt gebruikt.
quote:Ik ben wel tevrijden over deze produkt
Zijn die ervaringen over je ballen?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
De reviews zijn wel wat vreemd
[..]
[..]
[..]
Bij de buren hebben ze drie dochters met zulk soort namenquote:
Die laatste reviewquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
De reviews zijn wel wat vreemd
[..]
[..]
[..]
Stond ooit in de Panorama, Maurits, Constantijn en Diederik zijn meestal wat welgestelder.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.babycenter.co(...)sWith=Y&batchSize=40
Nee ik ga US toch gelijk geven
In den haag in de straat woont er een piet en een piet juniorquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de buren hebben ze drie dochters met zulk soort namen
Je dochter Wesley noemenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga doorquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ik had ooit een gymjuf die Vanity heette.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond ooit in de Panorama, Maurits, Constantijn en Diederik zijn meestal wat welgestelder.
Nee geloof dat hetquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je dochter Wesley noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Knipquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je dochter Wesley noemen
Maar Harry, Henry, Daisy, Amy zijn wel normaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond ooit in de Panorama, Maurits, Constantijn en Diederik zijn meestal wat welgestelder.
Zijn jullie ook een beetje tevrijden over mijquote:
Ook plebsnamenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar Harry, Henry, Daisy, Amy zijn wel normaal.
Dat lees je wel in je performance reviewquote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn jullie ook een beetje tevrijden over mij
Deze jongetje vind van welquote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henry is zo'n beetje een van de meest voorkomende namen in de aristocratie.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook plebsnamen![]()
Allemaal, op Jerney na dan.
De inspiratie was op na de eerste ?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uhm.. neequote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee geloof dat hetJe vergeet honesty en heavenly nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dailey heb ik ook wel jeuk bij moet ik zeggen
Ja echt heel tevrijdenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam ooit de naam Bliss tegen. Daar kreeg ik ook de kriebels van...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je vergeet honesty en heavenly nogmaar dailey heb ik ook wel jeuk bij moet ik zeggen
Ik ken iemand die haar nageslacht zo heeft genoemdquote:
Tefreeden tochquote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt heel tevrijden(ik heb moeite om het woord tevreden fout te schrijven
)
Ik weet nog eentje maar kan er ff niet op komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar nageslacht zo heeft genoemd![]()
De eerste keer dacht ik dat ik het verkeerd hoorde
Mijn god.
Ik ken een Fay Ling.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar nageslacht zo heeft genoemd![]()
De eerste keer dacht ik dat ik het verkeerd hoorde
Mijn god.
Toen ik zwanger was kreeg mijn schoonmoeder steeds te horen oh die kinderen krijgen vast een leuke Friese naam... Echt no way gewoon een normale Nederlandse naam.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kwam ooit de naam Bliss tegen. Daar kreeg ik ook de kriebels van...
Oh ja, shitquote:
Dat heb ik dus met Dailey Blind....quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Fay Ling.
Zei ik tegen haar trotse vader, leuke naam maar hopelijk gaat ze nooit in een Engelstalig land wonen.
Keek hij me aan als een sidderaal
Nee over mij zijn ze tevrijdenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was kreeg mijn schoonmoeder steeds te horen oh die kinderen krijgen vast een leuke Friese naam... Echt no way gewoon een normale Nederlandse naam.
Weinig leuke Friese namen helaasquote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was kreeg mijn schoonmoeder steeds te horen oh die kinderen krijgen vast een leuke Friese naam... Echt no way gewoon een normale Nederlandse naam.
Ik ken een tweeling Lobke en Aukje, allebei kwekknappe vrouwen en Aukje heeft al lang iets met een dikke vent in een afgetrapte Volkswagen Kever met een aimabel karakter en gouden humor dus Aukje is extra leukquote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weinig leuke Friese namen helaas
Aukje is een koeiennaamquote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een tweeling Lobke en Aukje, allebei kwekknappe vrouwen en Aukje heeft al lang iets met een dikke vent in een afgetrapte Volkswagen Kever met een aimabel karakter en gouden humor dus Aukje is extra leuk
Aukje laat met een miniem glimlachje ieder scrotum samenspannen als een boterhamzakje in de woestijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aukje is een koeiennaam
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aukje is een koeiennaam
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aukje laat met een miniem glimlachje ieder scrotum samenspannen als een boterhamzakje in de woestijn.
Mijn oma heet Aukje. Maar alle koeien van mijn overgrootvader heette ook allemaal Aukje+nummerquote:
Kom jij uit een boerengeslacht ?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Mijn oma heet Aukje. Maar alle koeien van mijn overgrootvader heette ook allemaal Aukje+nummer
Zou je niet denken hč. Maar ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom jij uit een boerengeslacht ?
Ik weet hoe het is je hele leven je naam te moeten spellen. Het is oud Hollands gewordenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weinig leuke Friese namen helaas
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is je hele leven je naam te moeten spellen. Het is oud Hollands geworden
Jan en Teunquote:Op donderdag 16 december 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Jan en Klaas?
ik heb op werk nu 3 namen; Jasmin, Yasmine en Yasminaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zeg bijna automatisch dat ik Erik met een K heet, als ik dat niet doe, komt er eigenlijk bijna automatisch Eric te staan...
Ok Yasserquote:Op donderdag 16 december 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb op werk nu 3 namen; Jasmin, Yasmine en Yasmina
Cultural appropriationquote:Op donderdag 16 december 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tantes ontkroesen ook hun haar.
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb op werk nu 3 namen; Jasmin, Yasmine en Yasmina
nopesquote:Op donderdag 16 december 2021 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar zit de juiste schrijfwijze toch niet bij he
Schamen ze zich voor hun haren dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee donkere vrouwen met kroeshaar moesten het 'netjes ' hebben toch
Is dat zo?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee donkere vrouwen met kroeshaar moesten het 'netjes ' hebben toch
Ja het is niet westers tochquote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schamen ze zich voor hun haren dan?
Opa heet ook Jan, eerste kleinkind dus vandaar Janquote:Op donderdag 16 december 2021 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teun is leuk.
Jan toch iets te gewoontjesMaar wel lekker makkelijk.
NIeuwslezeres Simone Weimans heeft dat jaren gedaan...quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is niet westers toch
veel donkere vrouwen dragen ook pruiken he
Raar dit.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Terwijl krullen veel mooier zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Lang stijl haar wordt gepresenteerd als schoonheidsideaal
Moeten ze westers zijn dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja onhandelbaar ook maar het is niet stijl en dat willen ze welquote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten ze westers zijn dan?
En pruiken is toch omdat veel donkere vrouwen niet van zichzelf lang haar kunnen groeien? (heb ik ooit ergens gehoord)
Vind ik persoonlijk ook mooier.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Lang stijl haar wordt gepresenteerd als schoonheidsideaal
Nee, heb wel eens wat donkere vrouwen in bed gehad maar misschien ben ik te voorzichtig geweest met haren trekken danquote:
nee bedoel het ideaalquote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, heb wel eens wat donkere vrouwen in bed gehad maar misschien ben ik te voorzichtig geweest met haren trekken dan
Sta je ineens met zo'n pruik in je handquote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, heb wel eens wat donkere vrouwen in bed gehad maar misschien ben ik te voorzichtig geweest met haren trekken dan
"Shit is het stiekem toch Samuel L. Jackson"quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sta je ineens met zo'n pruik in je hand![]()
Ja dat wel, maar ook in krullen heb je veel gradaties natuurlijk, die ene hockeyster met die blonde krullen bijvoorbeeld neigt al haast bijna naar kroesquote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar krullen is anders als kroes he
welke?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ook in krullen heb je veel gradaties natuurlijk, die ene hockeyster met die blonde krullen bijvoorbeeld neigt al haast bijna naar kroes
Vind d'r redelijk blond hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is toch niet blond.
Op die andere foto leek het meer rood...quote:Op donderdag 16 december 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind d'r redelijk blond hoor
[ afbeelding ]
Oh ja op deze foto wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind d'r redelijk blond hoor
[ afbeelding ]
Ik had er bioscoopkaartjes voor voor afgelopen maandag. Zondag nog besloten om niet te gaan en de kaartjes geannuleerd. Ik wacht wel tot ie op Netflix staat...quote:
Wat een gekkies lopen er toch rond he...quote:
Alsof je maar 1 keer per dag wat warms mag etenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
Heb zin om eten te bestellen, maar vanmiddag al vollebak warm gegeten
moet aan m'n goddelijke lijf denkenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je maar 1 keer per dag wat warms mag eten
Een god heeft altijd een perfect lijf ongeacht de vormquote:Op donderdag 16 december 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet aan m'n goddelijke lijf denken
Ik heb sinds ik hier woon (1 November) nog geen eten besteld.. Dat is best wel een klein wondertje...quote:Op donderdag 16 december 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
Heb zin om eten te bestellen, maar vanmiddag al vollebak warm gegeten
klopt, maar er zijn ook godinnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een god heeft altijd een perfect lijf ongeacht de vorm
Bacchus iddquote:Op donderdag 16 december 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een god heeft altijd een perfect lijf ongeacht de vorm
Vandaag uit de oven met witlof, geitenkaas, pecorino, walnoten, melk, witte wijn, crčme fraîche, appel, prosciutto, nootmuskaat en knoflookcroutons.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag uit de oven met witlof, geitenkaas, pecorino, walnoten, melk, witte wijn, crčme fraîche, appel, prosciutto, nootmuskaat en knoflookcroutons.
Zou voor zulke situaties toch eens gaan nadenken om een hondsdolle cavia achter de hand te hebbenquote:
kill and attack!!quote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou voor zulke situaties toch eens gaan nadenken om een hondsdolle cavia achter de hand te hebben
Ik moet Wattenschijfje vals maken, er is geen andere keuzequote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou voor zulke situaties toch eens gaan nadenken om een hondsdolle cavia achter de hand te hebben
Ja, daar zit ik zo ongeveerquote:Op donderdag 16 december 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel naar de zolder rennen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kill and attack!!
En dan zo die cavia in de nek
Hoe is het met iedereen en de corona daar?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon paar keer hoesten en zeggen dat je afspraak bij de teststraat al over een uur kan
zelf gemaakt?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Zit slagroomsoesjes te eten want m'n eten staat nog een half uur in de oven en heb honger
Nicequote:Op donderdag 16 december 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Zit slagroomsoesjes te eten want m'n eten staat nog een half uur in de oven en heb honger
oh ja iddquote:Op donderdag 16 december 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, bakker in de straat. Dat is gevaarlijk
vwiesdwikquote:Op donderdag 16 december 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Schiet niet opquote:Op donderdag 16 december 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met de huizenjacht?
We mogen uit quarantaine, energie is nog niet in orde smaak en geur ook niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met iedereen en de corona daar?
Gelukkig aan de beterende handquote:Op donderdag 16 december 2021 18:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
We mogen uit quarantaine, energie is nog niet in orde smaak en geur ook niet.
Jongens weer naar school en wij hebben vandaag een stukje gelopen even frisse neus en moest wat voor de laatste schooldag regelen iets met kerst
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Van Dissel: 'We waren te vaak optimistisch'
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)te-vaak-optimistisch
lamlul lult ook maar watquote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Je wel de planning. Wel fijn totaal geen druk van m'n werkgever dus hoefde ook vandaag nog niet aan het werk wat officieel wel mocht/moest volgens de arbo. Leidinggevende heeft bloemen gestuurd namens de vakgroep en collega's maar ook artsen appen en vragen aan m'n collega's hoe het met me gaat enzo. Echt heel fijn hoe dit voelt. Voelde me zo lullig was net een week ziek geweest, 1 week gewerkt en zat gelijk weer thuisquote:Op donderdag 16 december 2021 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig aan de beterende hand![]()
Rustig aan nog even en weer vol energie het nieuwe jaar in
Is nu geen jachtseizoenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met de huizenjacht?
Die snap je toch ook echt niet. Maar het we wisten al dat die zorgbonus een sigaar uit eigen doos zou zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 18:41 schreef Karzai het volgende:
tja en het nieuwe kabinet gaat bezuinigen op de zorg, er is nog geen lange termijn visie
Dat is inderdaad erg fijn. Lief ook alle interesse van collega's en artsenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je wel de planning. Wel fijn totaal geen druk van m'n werkgever dus hoefde ook vandaag nog niet aan het werk wat officieel wel mocht/moest volgens de arbo. Leidinggevende heeft bloemen gestuurd namens de vakgroep en collega's maar ook artsen appen en vragen aan m'n collega's hoe het met me gaat enzo. Echt heel fijn hoe dit voelt. Voelde me zo lullig was net een week ziek geweest, 1 week gewerkt en zat gelijk weer thuis
Alleen het stomme is wel dat heel veel mensen roepen ja de zorg is niet opgeschaald. Ja het is geen Loi diploma die je na een half jaar hebt om dan IC verpleegkundige kunt zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
Ja denk toch er meer geld naar de zorg moet gaan, denk niet dat dit ooit nog gaat stoppen
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KwitjeIk was vandaag bij je buren
4 jaar toch?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Alleen het stomme is wel dat heel veel mensen roepen ja de zorg is niet opgeschaald. Ja het is geen Loi diploma die je na een half jaar hebt om dan IC verpleegkundige kunt zijn
Was je nou vandaag naar Mofrika?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bad was lekker
Terugrijden in de mist met een kapotte koplamp was niet zo ontspannend
ja en het is een zware baan natuurlijk, stem sp! , maar ik zal het wel niet snappenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Alleen het stomme is wel dat heel veel mensen roepen ja de zorg is niet opgeschaald. Ja het is geen Loi diploma die je na een half jaar hebt om dan IC verpleegkundige kunt zijn
Kon je niet je groot licht wisselen met je koplamp?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bad was lekker
Terugrijden in de mist met een kapotte koplamp was niet zo ontspannend
En, nog Duitse specialiteiten ingeslagen?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Einkaufen machen. Ik was toch in de buurt, dus ben even Kleve ingedoken
Dat vinden de mensen op de andere rijbaan doorgaans niet zo fijnquote:Op donderdag 16 december 2021 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kon je niet je groot licht wisselen met je koplamp?
Nog bratwursten en schnitzels gegeten? En lekkere dingen meegenomen uit de supermarkt?quote:
Ik heb daar dezelfde lampjes in zitten.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vinden de mensen op de andere rijbaan doorgaans niet zo fijn
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, nog Duitse specialiteiten ingeslagen?
Ik ga morgen weerquote:Op donderdag 16 december 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beierse leberkäse onder andere
Bratwurst helaas niet. De kraam stond niet op de Hoffmanallee en ik had geen zin om echt nog het centrum in te gaanquote:Op donderdag 16 december 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog bratwursten en schnitzels gegeten? En lekkere dingen meegenomen uit de supermarkt?
quote:
Goede naam wel danquote:Leberkäse bevat geen kaas en in het traditionele Beierse recept wordt ook geen lever verwerkt
Nee nee nee want straks gaan verpleegkundige zich nog vervelen.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
Ja denk toch er meer geld naar de zorg moet gaan, denk niet dat dit ooit nog gaat stoppen
Ik ben maar gewoon naar huis gereden en heb voor morgen al een afspraak gemaakt voor nieuwe lampjesquote:Op donderdag 16 december 2021 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb daar dezelfde lampjes in zitten.maar ik heb dan ook een rammelbak van 20 jaar oud
Cuanto cuesta dat geintje daar?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bratwurst helaas niet. De kraam stond niet op de Hoffmanallee en ik had geen zin om echt nog het centrum in te gaan
Wel nog even goedkoop getankt
Ze kunnen mij altijd komen vervelen (sommige begeleiders hier hebben de verpleegkunde opleiding gedaan.. )quote:Op donderdag 16 december 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee nee nee want straks gaan verpleegkundige zich nog vervelen.
Niet gehad daar in Oktoberquote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom is Beierse leberkäse zo lekker. Op een hard broodje, met mosterd![]()
De volgende keer danquote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet gehad daar in Oktober![]()
![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor argument? ze werken zich een slag in de rondtequote:Op donderdag 16 december 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee nee nee want straks gaan verpleegkundige zich nog vervelen.
Geloof niet dat ik het ooit op hebquote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom is Beierse leberkäse zo lekker. Op een hard broodje, met mosterd![]()
Wie weet, ik zal heus nog wel een keer op vakantie gaan en dan Beieren als overnachting hebben..quote:
In een strak zusterspakje zekerquote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kunnen mij altijd komen vervelen (sommige begeleiders hier hebben de verpleegkunde opleiding gedaan.. )
Quote van Diederik Gommersquote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor argument? ze werken zich een slag in de rondte
Netjes, netjes. Ik had gisteren bij de Makro nog E5 voor 1,93 wat voor Nederland goedkoop is. Alleen liepen mijn pasjes weer allemaal te kutten, moet maar eens een nieuwe pas bij de ING aanvragenquote:
Als je ooit in München bent, even naar de Viktualienmarkt gaanquote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het ooit op heb
Als dat zou kunnen..quote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In een strak zusterspakje zeker
ah, maar denk dat dat niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Quote van Diederik Gommers
Viktualienmarktquote:Op donderdag 16 december 2021 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit in München bent, even naar de Viktualienmarkt gaan
Ja ik kom niet zo vaak in Duitsland eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit in München bent, even naar de Viktualienmarkt gaan
Ik wilde eigenlijk niet tanken, maar toen ik die prijs zag, heb ik ‘m toch maar volgegooid. Ging toch nog 30 liter in.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Netjes, netjes. Ik had gisteren bij de Makro nog E5 voor 1,93 wat voor Nederland goedkoop is. Alleen liepen mijn pasjes weer allemaal te kutten, moet maar eens een nieuwe pas bij de ING aanvragen
Jij kwam daar pré-corona regelmatig, toch?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ons kantoor in München was een straat verderop
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kwam daar pré-corona regelmatig, toch?
Geschiedenis, tripjes maken, wandelen. Bij voorkeur gecombineerdquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
Wat is jullie favoriete hobby eigenlijk? Behalve FOK!ken uiteraard
kokenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
nee maar dat wil niemand. Maar er is nu niet ineens een oplossing toch?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef Karzai het volgende:
mja we willen toch allemaal niet nog twee jaar in deze situatie leven, dit kan echt niet meer het geduld is op iedereen is er klaar mee
smurfenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
Muziek luisteren; koken; goed stuk wandelen (niet over industrieterrein).quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]Voor BMW. Probeerde sowieso altijd rond kerst te gaan
Parkourquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Muziek luisteren; koken; goed stuk wandelen (niet over industrieterrein).
Fröbelen, gamen, sport, dat idee.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
hmm booster prik meer ic bedden, zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 16 december 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat wil niemand. Maar er is nu niet ineens een oplossing toch?
Wat is daar mis mee danquote:
Slapen en etenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
jawel want het ic personeel vinden en opleiden kost sowieso 2 jaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm booster prik meer ic bedden, zo moeilijk is het niet
Toch knap met je 450kgquote:
Dit mental image.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij rolt gewoon overal heen en noemt het 'parkour'
Soort flipperkast.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij rolt gewoon overal heen en noemt het 'parkour'
Reizen, knutselen, tuinieren.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
Dit zet ik morgen even aanquote:
NEEEERDquote:Op donderdag 16 december 2021 19:10 schreef dud0r het volgende:
Verder speel ik magic the gathering als een ekte nerd. En game ik een beetje
quote:
Leuke dingen doenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Exact zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu stel ik me voor dat je zo dit zat te typen
Denk het welquote:Op donderdag 16 december 2021 19:15 schreef Ama het volgende:
Komt de nieuwe Spiderman uiteindelijk ook op Disney?
Waarom nietquote:
Omdat die van Sony zijn. Dit valt onder Marvel dus denk wel dat deze er op komtquote:Op donderdag 16 december 2021 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie geen andere Spiderman films?
Zijn die officieel niet van Sony?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie geen andere Spiderman films?
Ik heb vernomen dat het een 5/5 isquote:
Alien ookquote:Op donderdag 16 december 2021 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij staat Die Hard ook op Disney+![]()
![]()
(is dan ook weer net zo ongeloofwaardig als die sprookjes dus ergens snap ik het wel)
Zal wel een film van Fox zijn dan.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij staat Die Hard ook op Disney+![]()
![]()
(is dan ook weer net zo ongeloofwaardig als die sprookjes dus ergens snap ik het wel)
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alien ook
Alien Queen is een Disney Princess
Oeeeehquote:Op donderdag 16 december 2021 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat die van Sony zijn. Dit valt onder Marvel dus denk wel dat deze er op komt
Oh ja dat wist ik niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn die officieel niet van Sony?
Ja ik ook daarom haha.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het een 5/5 is
Da's een nadeel dat die Marvelmeuk zo versnipperd is, eigenlijk hadden de X-men ook in het universe gemoeten.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik niet.
[..]
Ja ik ook daarom haha.
Eigenlijk wel want in Spider-Man animated komen de X men ook voorquote:Op donderdag 16 december 2021 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een nadeel dat die Marvelmeuk zo versnipperd is, eigenlijk hadden de X-men ook in het universe gemoeten.
En Deadpool is ook gewoon een mutant natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijk wel want in Spider-Man animated komen de X men ook voor
Hij zat in hetzelfde programma als Logan dus tjaquote:Op donderdag 16 december 2021 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En Deadpool is ook gewoon een mutant natuurlijk.
RyanGODquote:
Ja, z'n eigen films zijn wel beterder.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij zat in hetzelfde programma als Logan dus tja
Nog steeds stom zoals ze hem in Wolverine origins hebben afgebeeld.
Klopt. Waar hij geen rare zwaarden in z'n arm heeft en z'n mond niet dicht zit.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, z'n eigen films zijn wel beterder.
ranzig dikquote:Op donderdag 16 december 2021 19:31 schreef Karzai het volgende:
tis zo klaar, patat duurt het langste
[ afbeelding ]
Altijd hetzelfde met jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |