SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Het zou moeten zijn mensen wier naam met een Y beginnen bungelen onderaan de samenleving...
Ik had ooit een cavia die Yanou heettequote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Het zou moeten zijn mensen wier naam met een Y beginnen bungelen onderaan de samenleving...
Hm, ik had ooit een gymjuf die Vanity heette.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.babycenter.co(...)sWith=Y&batchSize=40
Nee ik ga US toch gelijk geven
quote:Handig in gebruik.
quote:Het voldoet voor een logeerkamer, waar het niet veel wordt gebruikt.
quote:Ik ben wel tevrijden over deze produkt
Zijn die ervaringen over je ballen?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
De reviews zijn wel wat vreemd
[..]
[..]
[..]
Bij de buren hebben ze drie dochters met zulk soort namenquote:
Die laatste reviewquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
De reviews zijn wel wat vreemd
[..]
[..]
[..]
Stond ooit in de Panorama, Maurits, Constantijn en Diederik zijn meestal wat welgestelder.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.babycenter.co(...)sWith=Y&batchSize=40
Nee ik ga US toch gelijk geven
In den haag in de straat woont er een piet en een piet juniorquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de buren hebben ze drie dochters met zulk soort namen
Je dochter Wesley noemenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga doorquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ik had ooit een gymjuf die Vanity heette.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond ooit in de Panorama, Maurits, Constantijn en Diederik zijn meestal wat welgestelder.
Nee geloof dat hetquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je dochter Wesley noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Knipquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je dochter Wesley noemen
Maar Harry, Henry, Daisy, Amy zijn wel normaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond ooit in de Panorama, Maurits, Constantijn en Diederik zijn meestal wat welgestelder.
Zijn jullie ook een beetje tevrijden over mijquote:
Ook plebsnamenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar Harry, Henry, Daisy, Amy zijn wel normaal.
Dat lees je wel in je performance reviewquote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn jullie ook een beetje tevrijden over mij
Deze jongetje vind van welquote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henry is zo'n beetje een van de meest voorkomende namen in de aristocratie.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook plebsnamen![]()
Allemaal, op Jerney na dan.
De inspiratie was op na de eerste ?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uhm.. neequote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee geloof dat hetJe vergeet honesty en heavenly nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dailey heb ik ook wel jeuk bij moet ik zeggen
Ja echt heel tevrijdenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam ooit de naam Bliss tegen. Daar kreeg ik ook de kriebels van...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je vergeet honesty en heavenly nogmaar dailey heb ik ook wel jeuk bij moet ik zeggen
Ik ken iemand die haar nageslacht zo heeft genoemdquote:
Tefreeden tochquote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt heel tevrijden(ik heb moeite om het woord tevreden fout te schrijven
)
Ik weet nog eentje maar kan er ff niet op komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar nageslacht zo heeft genoemd![]()
De eerste keer dacht ik dat ik het verkeerd hoorde
Mijn god.
Ik ken een Fay Ling.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar nageslacht zo heeft genoemd![]()
De eerste keer dacht ik dat ik het verkeerd hoorde
Mijn god.
Toen ik zwanger was kreeg mijn schoonmoeder steeds te horen oh die kinderen krijgen vast een leuke Friese naam... Echt no way gewoon een normale Nederlandse naam.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kwam ooit de naam Bliss tegen. Daar kreeg ik ook de kriebels van...
Oh ja, shitquote:
Dat heb ik dus met Dailey Blind....quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Fay Ling.
Zei ik tegen haar trotse vader, leuke naam maar hopelijk gaat ze nooit in een Engelstalig land wonen.
Keek hij me aan als een sidderaal
Nee over mij zijn ze tevrijdenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was kreeg mijn schoonmoeder steeds te horen oh die kinderen krijgen vast een leuke Friese naam... Echt no way gewoon een normale Nederlandse naam.
Weinig leuke Friese namen helaasquote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was kreeg mijn schoonmoeder steeds te horen oh die kinderen krijgen vast een leuke Friese naam... Echt no way gewoon een normale Nederlandse naam.
Ik ken een tweeling Lobke en Aukje, allebei kwekknappe vrouwen en Aukje heeft al lang iets met een dikke vent in een afgetrapte Volkswagen Kever met een aimabel karakter en gouden humor dus Aukje is extra leukquote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weinig leuke Friese namen helaas
Aukje is een koeiennaamquote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een tweeling Lobke en Aukje, allebei kwekknappe vrouwen en Aukje heeft al lang iets met een dikke vent in een afgetrapte Volkswagen Kever met een aimabel karakter en gouden humor dus Aukje is extra leuk
Aukje laat met een miniem glimlachje ieder scrotum samenspannen als een boterhamzakje in de woestijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aukje is een koeiennaam
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aukje is een koeiennaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |