Deze is ook heerlijk met hoog volume.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En dan volume op hoog .
Ja tot aan kerst is er volgens mij iedere dag een middag en avondsessie. Laatste twee potjes zijn leuk vanavond. Meulenkamp tegen Lisa Ashton en Anderson - Lewis.quote:
Misschien neem ik een kijkjequote:Op donderdag 16 december 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tot aan kerst is er volgens mij iedere dag een middag en avondsessie. Laatste twee potjes zijn leuk vanavond. Meulenkamp tegen Lisa Ashton en Anderson - Lewis.
Darten of Expeditie Robinson. Of allebeiquote:
op een 2e scherm kan dat iddquote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Darten of Expeditie Robinson. Of allebei
Je weet ze wel uit te kiezenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Laptop en tvquote:
Die is best leuk. Ook eens gezien.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet ze wel uit te kiezen
Heb nu 'The roast of Charlie Sheen' opstaan.
ER dan maar. Tot nu toe keek ik alleen zondag maar dat gaat hem niet meer worden wil ik het nog volgenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja nu gaat het wel een beetje door elkaar lopen allemaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
ER dan maar. Tot nu toe keek ik alleen zondag maar dat gaat hem niet meer worden wil ik het nog volgen
Hij heeft in toch best een aantal heel goede films gespeeld.quote:
Kan nu nooit lang meer duren, de helft van de finalisten is bekendquote:Op donderdag 16 december 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja nu gaat het wel een beetje door elkaar lopen allemaal.
Die zitten toch weken op een eiland?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan nu nooit lang meer duren, de helft van de finalisten is bekend
Aanstaande zondag is de finale al zie ik nuquote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan nu nooit lang meer duren, de helft van de finalisten is bekend
Beetje als een RLS ? Dat kan prima dan was het rapper over want ik geloof dat het in totaal een week of 5/6 duurt op dat eilandquote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zitten toch weken op een eiland?
Moet jij eens afwachten hoe lang het duurt als ze echt iedere minuut gaan uitzenden
Ah kijkquote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is de finale al zie ik nu
Soort Hunger Games van maken. Dan ga ik ook wel kijkenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje als een RLS ? Dat kan prima dan was het rapper over want ik geloof dat het in totaal een week of 5/6 duurt op dat eiland
Ja dat is zo'n heerlijke film. Wel een goede voor in de kerstvakantie ookquote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft in toch best een aantal heel goede films gespeeld.
Met Ferris Buellers Day Off zelfs in 1, wat mij betreft, klassieker
Van de Mac?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:48 schreef pullup het volgende:
Ik krijg zin in hamburgers nu met al die reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |