quote:Op donderdag 16 december 2021 15:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Die loting van de jeukaanmijnkontleague is maandag trouwens.
#ciscusout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Leuk, krijgen we allemaal grapjes over dubbele lotingen!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:02 schreef Szura het volgende:
Vandaag ook loting voor de NATIONS LEAGUE jongens![]()
![]()
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Die loting van de jeukaanmijnkontleague is maandag trouwens.
#ciscusout
Balletjes opgewarmd?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:02 schreef Szura het volgende:
![]()
Geen Maijer helpt niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Het is nog rustig op het bingofront.
Daar word ik niet echt warm van.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:02 schreef Szura het volgende:
![]()
Helpt anders uitstekend tegen een hoge bloeddrukquote:Op donderdag 16 december 2021 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Maijer helpt niet.
En geen Zjak.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Maijer helpt niet.
Ik moest even nadenken hierover. Kan dit?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk, krijgen we allemaal grapjes over dubbele lotingen!
Was de Spotify lijst een bingo?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Het is nog rustig op het bingofront.
Nou vooruit, dat ga ik ook gebruikenquote:Op donderdag 16 december 2021 15:05 schreef MC-M het volgende:
Ik offer mijn Pick'em graag op voor Nederlands succes.
Nee.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was de Spotify lijst een bingo?
Nee, dat vind ik niet kunnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken hierover. Kan dit?
Chris heeft ook een Wapenveld-hoofd.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Het intens lelijke Wapenveld. @:slobeend
Verdomme ik probeerde de koertpompen.gif te uploaden maar dat werkt allemaal voor geen meter. Dus helaas.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Helpt anders uitstekend tegen een hoge bloeddruk
@Tagliano heeft hem vast onder CtrVquote:Op donderdag 16 december 2021 15:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdomme ik probeerde de koertpompen.gif te uploaden maar dat werkt allemaal voor geen meter. Dus helaas.
Heb ik ook, Landman gooit te snel en Mitchell gaat zo de dubbels wel rakenquote:Op donderdag 16 december 2021 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik had nooit Scot Mitchell moeten picken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |