Kijk mij eens ik doe aan sport doel.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig lekker hoor! Respect. Wat is je doel of zie je het wel?
Hij had in Leeuwarden zijn vader en moeder meegenomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we vooral niet naar Chris Landman kijken? Luisteren vind ik al heel wat.
Je woont in een gevangenis of watquote:Op donderdag 16 december 2021 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is alweer donker hier. Alleen ramen op het oosten antigenot.
Dat is net als een meisje die een jongen bij First Dates ‘wel heel aardig’ noemt.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:49 schreef fetX het volgende:
Wat voor darter is het?
‘Speelt gewoon lekker’
‘Goudeerlijk’
‘Heeft de gunfactor’
We geven het doorquote:Op donderdag 16 december 2021 14:48 schreef fetX het volgende:
Graag volgende partij. Ik heb over 3 kwartier weer een meeting.
Zo zou je het kunnen noemen ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je woont in een gevangenis of wat
Eigenlijk het pispaaltje in de groep Nederlanders als je zo hun commentaar hoort. 'We nemen hem altijd in de maling'quote:Op donderdag 16 december 2021 14:49 schreef fetX het volgende:
Wat voor darter is het?
‘Speelt gewoon lekker’
‘Goudeerlijk’
‘Heeft de gunfactor’
Maar als het niet draait, ja dan niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als het draait bij Landman is het een heel gevaarlijke speler
Scott Mitchell is de tweede darter waar ik aan denk bij Lakeside na Wolfiequote:
Als je het mongooltje onder de Nederlandse darters bent is er wel echt meer mis met je.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Eigenlijk het pispaaltje in de groep Nederlanders als je zo hun commentaar hoort. 'We nemen hem altijd in de maling'
Ik Scott Weets.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Scott Mitchell is de tweede darter waar ik aan denk bij Lakeside na Wolfie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |