abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2021 @ 17:01:39 #76
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_202650014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:00 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ik lig op mijn rug in het gras
En aanschouw de maan
Ze komt langzaam, boven me zitten
En pakt mijn banaan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_202650059
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef eborn het volgende:

[..]
OMG :') Ik lees al eventjes mee in deze draadjes om te kijken wat jullie er van maken. Vanwege persoonlijke 'betrokkenheid' hou ik me op de vlakte, maar hier kan ik niet niet op reageren. Als men dit soort onzin de ether in gaat gooien, dan weet je gewoon dat je met victim shaming of zwart maken te maken hebt. Waarom dit soort dingen roepen als er enkel een aanklacht ligt? Laat het OM het lekker uitzoeken. Mijn god...
Interessant... :lijstje:
Probeer positief te blijven
  Spellchecker donderdag 16 december 2021 @ 17:05:20 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202650076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:58 schreef Momo het volgende:
Zijn wel heel veel mensen die onderdeel willen worden van deze gate.
Een olievlek .....
pi_202650173
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Voor degene die niet weten wat er nu weer speelt met de whatsapp berichten.

https://www.mediacourant.(...)am-je-heel-erg-diep/
Jezus Christus….
Zoals ik gisteren al zei, die figuren in Hilversum wilde het gewoon onder de pet houden en nu zorgen voor victim blaming….
SOONY
pi_202650174
Kan iemand mij uitleggen waarom de aantijgingen aan het adres van Marco B. publiek bezit zijn, en aanvaardbaar worden gevonden, maar de "aantijgingen" tov de verliefde fanclub plakboek mevrouw overal zijn verwijderd?

Waarom mogen beide kanten niet belicht en gooit men massaal en gretig een geliefde artiest en tv persoonlijkheid op de brandstapel?

Waar zijn die appjes van Edwin Smulders?
pi_202650212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Za het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de aantijgingen aan het adres van Marco B. publiek bezit zijn, en aanvaardbaar worden gevonden, maar de "aantijgingen" tov de verliefde fanclub plakboek mevrouw overal zijn verwijderd?

Waarom mogen beide kanten niet belicht en gooit men massaal en gretig een geliefde artiest en tv persoonlijkheid op de brandstapel?

We gaan het vragen aan reality fwbeuae
pi_202650257
quote:
Zet die maar voor jezelf op.
Wanneer ik ooit in een thread ben hier ben jij altijd volop aanwezig, gulzig op elke roddel.
pi_202650289
quote:

Op zijn telefoon, die van Guido en vervolgens bij de juicechannels.
  donderdag 16 december 2021 @ 17:15:58 #84
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202650291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Volgens Juiche Channel heeft Edwin of Anouk dit bewust gelekt, zodat de grotere kanalen dit zouden oppakken.
En ik begreep van een andere bron dat Gert-Jan Segers dit zogenaamd weer per ongeluk :') in de trein had laten slingeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 16-12-2021 18:00:29 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_202650373
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
En ik begreep van een andere bron dat Gert-Jan Segers dit zogenaamd weer per ongeluk :+ in de trein had laten slingeren.
Die heeft een alibi, zit nog te vergaderen, al vanaf 10:15 uur.
pi_202650377
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Za het volgende:

[..]
Zet die maar voor jezelf op.
Wanneer ik ooit in een thread ben hier ben jij altijd volop aanwezig, gulzig op elke roddel.
Wat doe jij hier eigenlijk?
pi_202650390
quote:

Dit is waar ik ook mee zit. Het is erg eenzijdig.
pi_202650446
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:57 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[..]
[..]
Interessant, Yvonne bevestigt dat het Edwin was met wie Guido appte, maar op Twitter heeft hij het over een
anonieme afzender? Het staat iig niet vast dat het echt Edwin Smulders was die de berichten stuurde.
Nogmaals, Guido zegt helemaal niet dat het Edwin was!

pi_202650447
Ik kwam deze tegen :@

donderdag 16 december 2021 @ 17:24:22 #90
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202650454
quote:

Lees deze uitleg maar even:
quote:
Het is volgens Richard belangrijk dat mensen als Anouk niet direct een oordeel hebben over het slachtoffer. Gastheer Beau van Erven Dorens: “Dat is een ontzettend goed punt. Als je gisteren hier de uitzending hebt gezien, is dat ook precies het pad dat wij bewandelen.”

Richard: “Zeker, maar ik heb ook andere uitzendingen gezien (Shownieuws, red.), waar ik mensen (Anouk Smulders en Bram Moszkowicz, red.) heel andere dingen heb zien doen.”
Kletsen vanaf de zijkant
Beau vindt het wel belangrijk om op tv over de zaak te praten. Richard: “Je mag er wel over praten, maar doe dat een beetje respectvol. Ik zie mensen (Anouk Smulders, red.) op televisie roepen: ‘Nah, dat dat kind niet gelijk naar de politie is gegaan! Dat zegt toch al genoeg!’ Nou, ik kan je vertellen dat de meeste kinderen niet gelijk naar de politie gaan.”

“Sterker nog: dat gebeurt vrijwel nooit. Teksten als: ‘Die moeder had toch veel eerder moeten ingrijpen!’ Het is lekker makkelijk kletsen vanaf de zijkant. Er is een hele term voor: psychologen noemen dat secundaire victimisatie of second rape. Zo kan het wel voelen.”

Te schande gooien
Mensen als Anouk zorgen ervoor dat slachtoffers van seksueel misbruik in de kast blijven zitten, legt Richard uit. “Als je nu als kind of jong mens thuiszit en je bent misbruikt of je overweegt om daar iets aan te doen, dan kan ik me voorstellen als je dit allemaal ziet, dat je denkt: ik kijk wel uit.”

Zelf staat Richard ook veel slachtoffers van misbruik bij. “Ik merk het direct. Mensen worden daar onrustig van. Die bellen mij dan ook op en zeggen: ‘Misschien moet ik het maar niet doen. Als ik het nu zie hoe er allemaal op gereageerd wordt… Je wordt afgebrand en publiekelijk te schande gegooid.’”
https://www.mediacourant.(...)stie-anouk-smulders/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202650479
Al 2 dagen denk
pi_202650727
Heel die Smulders familie is fout. :r
Bij hun zou ik nooit onderduiken.

https://www.mediacourant.(...)am-je-heel-erg-diep/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202650787
twitter

twitter

twitter

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202650845

Duidelijker? Anonieme bron, niet Edwin Smulders.

Yvonne is inmiddels ook gestopt met schreeuwen in haar Stories.
  donderdag 16 december 2021 @ 17:51:39 #95
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202650911
Allemachtig wat een hype en nieuwe berichtgeving zeg! Pfff en dan is de nieuwe Za van vandaag nog niet eens uitgekomen :{

Man man man :{
  donderdag 16 december 2021 @ 17:52:32 #96
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202650917
alles leuk en aardig Guido, maar dat uitgerekend jij wederhoor eist na die aanval op Monique Westenberg :N
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202650926
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Duidelijker? Anonieme bron, niet Edwin Smulders.
Blijft de vraag wie van de twee het nodig vond om dit met een Juice kanaal te delen. Ik mag namelijk aannemen dat ze niet met een gehackte telefoon rondlopen.
  donderdag 16 december 2021 @ 17:55:16 #98
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202650953
Overigens snap ik de content van die whatsappjes wel; daarin wordt die moeder dus zwart gemaakt en tevens beticht van een soort wraakactie. Maar hoe het nou zit qua wie het werkelijk naar wie stuurt, en wat daarover gesuggereerd wordt, daar kan ik geen touw aan vastknopen jammer genoeg -O-
pi_202650984
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:53 schreef eborn het volgende:

[..]
Blijft de vraag wie van de twee het nodig vond om dit met een Juice kanaal te delen. Ik mag namelijk aannemen dat ze niet met een gehackte telefoon rondlopen.
A:
Een anonieme afzender stuurt Guido 2 dagen geleden berichten en screenshots daarvan aan een Juicekanaal?

B:
Edwin noemt het doorgestuurde berichten (dus niet zelf getypt), dus het zouden berichten van Anouk aan Guido kunnen zijn en als een echte gentleman houdt Guido dit detail voor zich en noemt het "van een anonieme afzender"

Hoe dan ook, begrijpend lezen is voor velen een uitdaging geweest vandaag.
pi_202651001
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:55 schreef Tengano het volgende:
Overigens snap ik de content van die whatsappjes wel; daarin wordt die moeder dus zwart gemaakt en tevens beticht van een soort wraakactie. Maar hoe het nou zit wie het werkelijk naar wie stuurt en wat daarover gesuggereerd wordt daar kan ik geen touw aan vastknopen jammer genoeg -O-
Er broeit iets dat is zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')