Ze komt langzaam, boven me zittenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:00 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Ik lig op mijn rug in het gras
En aanschouw de maan
Interessant...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef eborn het volgende:
[..]
OMGIk lees al eventjes mee in deze draadjes om te kijken wat jullie er van maken. Vanwege persoonlijke 'betrokkenheid' hou ik me op de vlakte, maar hier kan ik niet niet op reageren. Als men dit soort onzin de ether in gaat gooien, dan weet je gewoon dat je met victim shaming of zwart maken te maken hebt. Waarom dit soort dingen roepen als er enkel een aanklacht ligt? Laat het OM het lekker uitzoeken. Mijn god...
Een olievlek .....quote:Op donderdag 16 december 2021 16:58 schreef Momo het volgende:
Zijn wel heel veel mensen die onderdeel willen worden van deze gate.
Jezus Christus….quote:Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Voor degene die niet weten wat er nu weer speelt met de whatsapp berichten.
https://www.mediacourant.(...)am-je-heel-erg-diep/
We gaan het vragen aan reality fwbeuaequote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Za het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de aantijgingen aan het adres van Marco B. publiek bezit zijn, en aanvaardbaar worden gevonden, maar de "aantijgingen" tov de verliefde fanclub plakboek mevrouw overal zijn verwijderd?
Waarom mogen beide kanten niet belicht en gooit men massaal en gretig een geliefde artiest en tv persoonlijkheid op de brandstapel?
Waar zijn die appjes van Edwin Smulders?
Zet die maar voor jezelf op.quote:
Op zijn telefoon, die van Guido en vervolgens bij de juicechannels.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Za het volgende:
En ik begreep van een andere bron dat Gert-Jan Segers dit zogenaamd weer per ongelukquote:Op donderdag 16 december 2021 16:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens Juiche Channel heeft Edwin of Anouk dit bewust gelekt, zodat de grotere kanalen dit zouden oppakken.
Die heeft een alibi, zit nog te vergaderen, al vanaf 10:15 uur.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
En ik begreep van een andere bron dat Gert-Jan Segers dit zogenaamd weer per ongelukin de trein had laten slingeren.
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Za het volgende:
[..]
Zet die maar voor jezelf op.
Wanneer ik ooit in een thread ben hier ben jij altijd volop aanwezig, gulzig op elke roddel.
Dit is waar ik ook mee zit. Het is erg eenzijdig.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Za het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de aantijgingen aan het adres van Marco B. publiek bezit zijn, en aanvaardbaar worden gevonden, maar de "aantijgingen" tov de verliefde fanclub plakboek mevrouw overal zijn verwijderd?
Waarom mogen beide kanten niet belicht en gooit men massaal en gretig een geliefde artiest en tv persoonlijkheid op de brandstapel?
Nogmaals, Guido zegt helemaal niet dat het Edwin was!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:57 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[..]
[..]
Interessant, Yvonne bevestigt dat het Edwin was met wie Guido appte, maar op Twitter heeft hij het over een
anonieme afzender? Het staat iig niet vast dat het echt Edwin Smulders was die de berichten stuurde.
Lees deze uitleg maar even:quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Za het volgende:
https://www.mediacourant.(...)stie-anouk-smulders/quote:Het is volgens Richard belangrijk dat mensen als Anouk niet direct een oordeel hebben over het slachtoffer. Gastheer Beau van Erven Dorens: “Dat is een ontzettend goed punt. Als je gisteren hier de uitzending hebt gezien, is dat ook precies het pad dat wij bewandelen.”
Richard: “Zeker, maar ik heb ook andere uitzendingen gezien (Shownieuws, red.), waar ik mensen (Anouk Smulders en Bram Moszkowicz, red.) heel andere dingen heb zien doen.”
Kletsen vanaf de zijkant
Beau vindt het wel belangrijk om op tv over de zaak te praten. Richard: “Je mag er wel over praten, maar doe dat een beetje respectvol. Ik zie mensen (Anouk Smulders, red.) op televisie roepen: ‘Nah, dat dat kind niet gelijk naar de politie is gegaan! Dat zegt toch al genoeg!’ Nou, ik kan je vertellen dat de meeste kinderen niet gelijk naar de politie gaan.”
“Sterker nog: dat gebeurt vrijwel nooit. Teksten als: ‘Die moeder had toch veel eerder moeten ingrijpen!’ Het is lekker makkelijk kletsen vanaf de zijkant. Er is een hele term voor: psychologen noemen dat secundaire victimisatie of second rape. Zo kan het wel voelen.”
Te schande gooien
Mensen als Anouk zorgen ervoor dat slachtoffers van seksueel misbruik in de kast blijven zitten, legt Richard uit. “Als je nu als kind of jong mens thuiszit en je bent misbruikt of je overweegt om daar iets aan te doen, dan kan ik me voorstellen als je dit allemaal ziet, dat je denkt: ik kijk wel uit.”
Zelf staat Richard ook veel slachtoffers van misbruik bij. “Ik merk het direct. Mensen worden daar onrustig van. Die bellen mij dan ook op en zeggen: ‘Misschien moet ik het maar niet doen. Als ik het nu zie hoe er allemaal op gereageerd wordt… Je wordt afgebrand en publiekelijk te schande gegooid.’”
Blijft de vraag wie van de twee het nodig vond om dit met een Juice kanaal te delen. Ik mag namelijk aannemen dat ze niet met een gehackte telefoon rondlopen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijker? Anonieme bron, niet Edwin Smulders.
A:quote:Op donderdag 16 december 2021 17:53 schreef eborn het volgende:
[..]
Blijft de vraag wie van de twee het nodig vond om dit met een Juice kanaal te delen. Ik mag namelijk aannemen dat ze niet met een gehackte telefoon rondlopen.
Er broeit iets dat is zeker.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:55 schreef Tengano het volgende:
Overigens snap ik de content van die whatsappjes wel; daarin wordt die moeder dus zwart gemaakt en tevens beticht van een soort wraakactie. Maar hoe het nou zit wie het werkelijk naar wie stuurt en wat daarover gesuggereerd wordt daar kan ik geen touw aan vastknopen jammer genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |