SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 16-12-2021 21:05:07 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
En hoe zit dat bij Autobahn?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het lijkt er toch op dat de lange versies van Tubular Bells en In a Gadda da Vida gedraaid gaan worden
Ik vraag me soms ook weleens af of die vrije keuzes wel helemaal lekker gaan. Hoe Het Danst was ook zo’n voorbeeld van een liedje dat de lijst bijna niet gemist kon hebben in het jaar van uitgifte.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:19 schreef BasBasBas2 het volgende:
Dat La Bohème dit jaar ineens als hoogste binnenkomt en vorig jaar de lijst niet eens haalde terwijl die toen ook halverwege de stemweek in de keuzelijst werd gezet moet toch haast wel een fout zijn.
Vandaar dat ik 2 op de 5 het voordeel van de twijfel gun. Ik vraag me alleen af of je mij heel oud vindt.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het origineel is ook zeer bekend bij mijn generatie, o.a. door memes en Just Dance 2
Dat klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef Cee het volgende:
Leuke quiz van Upbealtes, benieuwd naar de uitslag. Eigenlijk alleen bij de ronde met hoogste notering van artiest X veel foute antwoorden.
Sixth sense plot twist. Ik ben Pascal!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Dit was zo leuk! Maar wie/waar is Pascal? Anders slaap ik vannacht niet.
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sixth sense plot twist. Ik ben Pascal!
Ik zal binnenkort vertellen hoe mijn jongste Pippie het afgelopen jaar bijna wereldnieuws werd door de Zonnebloemen van Van Gogh te vernielenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef peaceman het volgende:
Pippen heb je, zo voor de top 2000, nog een leuke anekdote voor ons?
Fijn want dat heb ik even gemistquote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort vertellen hoe mijn jongste Pippie het afgelopen jaar bijna wereldnieuws werd door de Zonnebloemen van Van Gogh te vernielen
M’n ma en ik kwamen niet op een guitige naam dus na even door de lijst te zijn gescrolld besloot ik dat het Luchten Kan Niet Meer ging worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
#wijZijnBohomikronRhapsodyWijZijnDeBeste
Pff, dan hadden we 100% gehad ipv 99,9% goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sixth sense plot twist. Ik ben Pascal!
prachtige nummers van eigen bodem van Sidonia & Freaky of Snollebollekes...quote:Op donderdag 16 december 2021 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
David Bowie - The Jean Genie
Rolling Stones - It's All Over Now
Van Halen - You Really Got Me
Steve Miller Band - Jet Airliner
Deze hebben het sowieso niet gehaald... wat een schande. Vraag me af voor welke meuk deze platen hebben moeten wijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |