SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik moest serieus hardop lachen toen ik je de LaPo zag pakken.quote:
Ja, lach mij maar weer uitquote:Op donderdag 16 december 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest serieus hardop lachen toen ik je de LaPo zag pakken.
oh lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij staan hier lekker in het zonnetje
Ik ga straks wel bij een vuurkorf staan als het kouder gaat worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker
ik neig naar de verwarming aan doen
Hebben jullie een DoMiBo?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
De rooklucht van de BBQ komt het kantoor al binnen; zo maar eens even gezellig gaan doen en een biertje drinken.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker
ik neig naar de verwarming aan doen
omdat americo dood isquote:Op donderdag 16 december 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heet dat beest ineens Ozosnel ipv Americo?
Dat is wel heel cru voor een identieke schimmelquote:
Ja, ik kwam daar ook pas achter.quote:
Kerst BBQ/food truck festival.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie een DoMiBo?
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kwam daar ook pas achter.
Zal al jaren zo zijn ?
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
19 graden
heb inmiddels 3 dingen aan
Nu mis ik foodtrucks, beetje met een hip broodje snaakse blikken uitwisselen met 8-10 kantoorvrouwvolkquote:Op donderdag 16 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga straks wel bij een vuurkorf staan als het kouder gaat worden.
"Schimmel" klaarquote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
Nja noem dat beest altijd gewoon paard van Sinterklaas.
Een sok, een doorzichtige handschoen en een strikje in je haren?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
19 graden
heb inmiddels 3 dingen aan
als ik dat dekentje wat ik van de week gekocht heb nu om doe kan ik me eerst uitkleden.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
19 graden vind ik prima in huis, heb wel altijd dekentje om maar is ook meer gewoonte want doe ik in de zomer ook.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik dat dekentje wat ik van de week gekocht heb nu om doe kan ik me eerst uitkleden.
Deed m'n kind van de week ook. Die ging er onder zitten en begon zich daarna uit te kleden want het was wel heel warm er onder
De net iets te hippe muziek is ook wel leuk.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu mis ik foodtrucks, beetje met een hip broodje snaakse blikken uitwisselen met 8-10 kantoorvrouwvolk
Dat vind ik wel een beetje fris als ik stil zit.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
19 graden?dan ga ik deaud.. heb nu de kachel op 17 graden en het is prima
4ebe rent de hele dag achter wattenschijfje aan natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje fris als ik stil zit.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje zo'n jeukend plekje op de rug van Ozosnel van de bejaarde ballen van Sinterklaas.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een sok, een doorzichtige handschoen en een strikje in je haren?
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
4ebe rent de hele dag achter wattenschijfje aan natuurlijk
welk dekentje?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik dat dekentje wat ik van de week gekocht heb nu om doe kan ik me eerst uitkleden.
Deed m'n kind van de week ook. Die ging er onder zitten en begon zich daarna uit te kleden want het was wel heel warm er onder
Ik heb wel een dekentje over mijn schootquote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje fris als ik stil zit.
Gewoon bij de leuke collega's gaan staan dan.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerst BBQ/food truck festival.
Zijn een boel collega's die ik niet gemist heb.
eentje van de actionquote:
Oh gelukkig maar, ging me anders beetje zorgen maken.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een dekentje over mijn schoot
Dit klopt.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bij de leuke collega's gaan staan dan.![]()
Soms is de werkvloer net Mean Girls voor volwassenen.
[ afbeelding ]
denk ook niet warmer dan smurftruiquote:Op donderdag 16 december 2021 12:54 schreef dud0r het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/studio-home-woondeken-xl/
Deze balliebal
Kom toch altijd weer bij dezelfde mensen uit.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bij de leuke collega's gaan staan dan.![]()
Soms is de werkvloer net Mean Girls voor volwassenen.
[ afbeelding ]
je smurftrui komt niet over je benenquote:Op donderdag 16 december 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ook niet warmer dan smurftrui
nee das waar ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
je smurftrui komt niet over je benen
Volgens mij heb ik deze ook maar die is helemaal niet mega warm? Vooral heel erg groot.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:54 schreef dud0r het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/studio-home-woondeken-xl/
Deze balliebal
ik heb het snel warm hequote:Op donderdag 16 december 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze ook maar die is helemaal niet mega warm? Vooral heel erg groot.
Afscheidscadeautje.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie dit gelezen?
De Jonge waarschuwt in Kamer: volgende week mogelijk al nieuwe maatregelen
https://nos.nl/artikel/24(...)l-nieuwe-maatregelen
ik zat te twijfelen tussen die en degene die ik nu hebquote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
Ik heb zo'n ding nu bij de bank liggen (maar dan in het zwart).
[ afbeelding ]
Ik moet eens een nieuwe kopenquote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
Ik heb zo'n ding nu bij de bank liggen (maar dan in het zwart).
[ afbeelding ]
Leuke mensen trekken altijd naar me toe, als vanzelf, de rest valt me 1 minuutje op en dan zie ik ze niet eens meer.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom toch altijd weer bij dezelfde mensen uit.
Deze is wel echt mega zacht.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen tussen die en degene die ik nu heb
mocht ik er nog eentje nodig hebben haal ik die welquote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze is wel echt mega zacht.En warm.
Paniek onder de astrazenica mensjes, 0 procent bescherming.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie dit gelezen?
De Jonge waarschuwt in Kamer: volgende week mogelijk al nieuwe maatregelen
https://nos.nl/artikel/24(...)l-nieuwe-maatregelen
Dit wil ik ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
hier kan ik mijzelf in oprollen
https://www.bol.com/nl/nl(...)qjKkSOQaAhixEALw_wcB
een warme bitterrolquote:Op donderdag 16 december 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
hier kan ik mijzelf in oprollen
https://www.bol.com/nl/nl(...)qjKkSOQaAhixEALw_wcB
Dingen krijgen moet je zo min mogelijk doen in het leven, altijd zorgen dat je degene bent die meer geeft dan krijgt.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:02 schreef Ama het volgende:
Maar denk wel dat ik die van mijn vader krijg haha.
Okquote:Op donderdag 16 december 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dingen krijgen moet je zo min mogelijk doen in het leven, altijd zorgen dat je degene bent die meer geeft dan krijgt.
#WeereengratiswijzelesvanUS.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dingen krijgen moet je zo min mogelijk doen in het leven, altijd zorgen dat je degene bent die meer geeft dan krijgt.
#WeereengratiswijzelesvanUS.
Is echt zo, is de basis van het mens zijn zelfs, een bedelaar is geen bedelaar meer als hij een andere bedelaar iets waardevols kan schenkenquote:
Oh ja zo ben ik ook. Al krijgen we hier geen kerstpakket dus heb niks om nieuwsgierig over te zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 13:00 schreef Ama het volgende:
Mijn vriend krijgt vandaag zijn kerstpakket en volgens mij ben ik het meest nieuwsgierig.Wilde vroeger ook altijd zien wat mijn ouders kregen haha.
maar skeeleren vind ik niet leukquote:Op donderdag 16 december 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
Schaatsen is eigenlijk gewoon skeeleren maar dan op ijs.
maar das allemaal weer niet positiefquote:Op donderdag 16 december 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paniek onder de astrazenica mensjes, 0 procent bescherming.
Ik vind schaatsen kijken saai, dan sta ik liever zelf op het ijs.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar skeeleren vind ik niet leuk
Schaatsen ook alleen om naar te kijken
Ik kon vroeger wel skeeleren, maar heb nooit schaatsen gehad.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan niet schaatsen of skeeleren...
Is een extreem groot probleem zelfs, gaan een paar zure maanden worden, niet zo erg als in Engeland maar toch.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar das allemaal weer niet positief
waarom is het in engeland nu zo zuur dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een extreem groot probleem zelfs, gaan een paar zure maanden worden, niet zo erg als in Engeland maar toch.
Ze verwachten een toename van minimaal 100.000 per dag, alleen even afwachten wat het ziektebeeld gaat zijn maar die aantallen alleen al voorspellen niet veel goeds.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom is het in engeland nu zo zuur dan?
ja maar diecijfers konden hier toch ook zo gigantisch oplopen?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze verwachten een toename van minimaal 100.000 per dag, alleen even afwachten wat het ziektebeeld gaat zijn maar die aantallen alleen al voorspellen niet veel goeds.
De ene kant op gaat wel hard.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kon vroeger wel skeeleren, maar heb nooit schaatsen gehad.
Skeeleren heb ik ook niet veel gedaan. Daarvoor kun je beter in een platte polder wonen dan in het heuvellandschap
Ja wie weet hoe het hier gaat boemelen over een week of twee.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar diecijfers konden hier toch ook zo gigantisch oplopen?
Alles is daar zo ongeveer met AZ gevaccineerd he.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom is het in engeland nu zo zuur dan?
Heel hard naar beneden. En dan terug met de busquote:Op donderdag 16 december 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ene kant op gaat wel hard.
Gewoon deze gif sturen.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
zit te twijfelen of ik in die vve groepsapp nou moet reageren dat ik geen probleem heb met die verhoging of het gewoon moet negeren?
Nul procent bescherming.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles is daar zo ongeveer met AZ gevaccineerd he.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon deze gif sturen.
[ afbeelding ]
Afschaffen die clubquote:Op donderdag 16 december 2021 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles is daar zo ongeveer met AZ gevaccineerd he.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Denk uit beleefdheid wel netjes om te reageren
Je wordt gewoon uit die groep gegooid..quote:Op donderdag 16 december 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gezegd behalve dat het gezeur isBenieuwd of reactie komt
Probleem ook opgelostquote:Op donderdag 16 december 2021 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je wordt gewoon uit die groep gegooid..![]()
![]()
![]()
ja gezegd dat ik geen behoefte heb om samen te komen :pquote:Op donderdag 16 december 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, dan lijkt het me simpel bal, je standpunt is dat je geen bezwaar hebt tegen wat nu is voorgesteld en dat het daarmee wat jou betreft klaar is.
Dat is ook goed :pquote:Op donderdag 16 december 2021 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je wordt gewoon uit die groep gegooid..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Flory
Deze graag met de bitterbalstaartjes -----------------> [ afbeelding ]
Vet verontrustend jaquote:
Alleen omdat ik er weer benquote:
dat doe je toch al?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
zou dit leuk zijn?
https://store.steampowere(...)estaurant_Simulator/
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
zou dit leuk zijn?
https://store.steampowere(...)estaurant_Simulator/
het is geen farming simulator.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is geen farming simulator.
Staat wel bij dat het spel nog niet af isquote:
ja dat had ik gelezen maar recensies zijn positiefquote:Op donderdag 16 december 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat wel bij dat het spel nog niet af is
Moet je daar de hele tijd slijmen?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nog Slime Rancher, dus nah.
klinkt interessant?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nog Slime Rancher, dus nah.
Koddige klodders vangen en fokken enzo.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je daar de hele tijd slijmen?
Huehuequote:Op donderdag 16 december 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koddige klodders vangen en fokken enzo.
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koddige klodders vangen en fokken enzo.
Ik speel 'm vrij "simpel" (je hebt ook een setting waarbij je moet oppassen dat je niet teveel verschillende bij elkaar zet, dat gaat niet lang goed), maar het is vooral relaxed een beetje slimes farmen en de wereld verkennen. Chillax en cute.quote:
in je nekquote:Op donderdag 16 december 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen besloten dat die My Little Pony-tattoo er maar gewoon moet komen, nu alleen even denken waar ik 'm zou willen.
binnenkant van je dijquote:
naast die van de troetelbeertjesquote:Op donderdag 16 december 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen besloten dat die My Little Pony-tattoo er maar gewoon moet komen, nu alleen even denken waar ik 'm zou willen.
Dat klinkt echt als een rotplek qua genezen.quote:
Troetelbeertjes zijn lame.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naast die van de troetelbeertjes
troetelbeertjesquote:Op donderdag 16 december 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naast die van de troetelbeertjes
op je ribbenquote:Op donderdag 16 december 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een rotplek qua genezen.
DAT NEEM JE TERUG!!!quote:
Jij wil me gewoon pijn laten lijden.quote:
PAK DE HOOIVORKEN EN FAKKELS!!!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij wil me gewoon pijn laten lijden.
Eh, mijn eerste (en tot nu toe enige) bedekt m'n halve onderbeen, zouden de meesten ook niet direct voor kiezen.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wanneer ooit de dag komt dat ik de mijne laat zetten wil ik 'm ook op m'n ribben hebben.
misschien niet het meest handige voor een eerste maar ja
Wut?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Boven je kontquote:Op donderdag 16 december 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een rotplek qua genezen.
Het is geen aarsgewei.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
Dit ben ik als ik een beer was.
[ afbeelding ]
ik zie dit wel jaquote:Op donderdag 16 december 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
Dit ben ik als ik een beer was.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kiek dan.
https://scontent-ams4-1.x(...)hB5LBGuA&oe=61E0610E
inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog steeds pissig dat ze die gecanceld hebben.
mooncakequote:
Uit Final Space, serie op Netflix.quote:
zegt me niksquote:Op donderdag 16 december 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit Final Space, serie op Netflix.
anrader welquote:
Dood, net als de serie.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
ik ga vanavond pasta salade met tonijn maken
Heb je al azijn met soda en kokend water geprobeerd ?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:37 schreef Karzai het volgende:
Ben bang dat ik de hele afvoer hier een keertje moet vervangen, zit echt vaak verstopt, maar gedoe, veel geld en moet de vloer eruit
Ze heet geeneens Cora en is ook geen LImbabwaanse..quote:Op donderdag 16 december 2021 15:36 schreef Karzai het volgende:
Cora mag thuis blijven die krijgt niks
alles geprobeerdquote:Op donderdag 16 december 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al azijn met soda en kokend water geprobeerd ?
O jee.quote:
Lekker lasagnequote:Op donderdag 16 december 2021 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier weer Lasagne, Vellen zijn in de bonus en daar kan ik in mijn eentje meerdere dagen van eten...
Tegenwoordig weer zelf aan het koken?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier weer Lasagne, Vellen zijn in de bonus en daar kan ik in mijn eentje meerdere dagen van eten...
dit is toch wel de meest achterlijke uitspraak die "hip" is geworden in 2021quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in een Bossche bol.
Huh.. * valt van stoelquote:Op donderdag 16 december 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Lasagne lekker klaarmaken is een van de weinige dingen die ik niet goed kan
Mr. 4E is al halenquote:
Wa zeide gij?quote:
Ja lasagne dus, ik ga een keer een weekend alleen maar lasagne maken tot ik hem perfect hebquote:Op donderdag 16 december 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh.. * valt van stoel
Zijn er dingen die jij niet goed kan?
Nou ja, ik zei: ik lust wel een bossche bol en hij veerde op: moet ik halen?quote:
Oh, ik las 'm als "ik ben bol".quote:
Ga je dan ook je lasagnebladen zelf maken ?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lasagne dus, ik ga een keer een weekend alleen maar lasagne maken tot ik hem perfect heb
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit is toch wel de meest achterlijke uitspraak die "hip" is geworden in 2021
Doe mij zo'n vent.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei: ik lust wel een bossche bol en hij veerde op: moet ik halen?
Nee, hoeft niet
Nou ja, hij stond al bij de bakker he
Paar hapjes gaat wel maar in zo'n sjeklade bol zit zoveel slagroom in dat ik daarna toch groenwit wegtrek.quote:
Mijn leven bestaat uit echte mensen spreken, helaas.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is gewoon een originele 4ebe uitspraak
Die totaal niet hip is en nog nooit iemand in het echte leven heeft uitgesproken.
hedde ge da gezegd gehadquote:
Gewoon een halve etenquote:Op donderdag 16 december 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar hapjes gaat wel maar in zo'n sjeklade bol zit zoveel slagroom in dat ik daarna toch groenwit wegtrek.
als jij dat gelooft.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is gewoon een originele 4ebe uitspraak
Die totaal niet hip is en nog nooit iemand in het echte leven heeft uitgesproken.
Jazekers, ik heb zo'n machientje.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan ook je lasagnebladen zelf maken ?
arm schepselquote:Op donderdag 16 december 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat uit echte mensen spreken, helaas.
zal wederzijds zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
als jij dat gelooft.
ik heb dat de afgelopen maanden meerdere malen live gehoord en elke keer wil ik mensen vermoorden als ik het hoor zo stom is het
denk het niet, want ik ben de leukste persoon die er bestaatquote:Op donderdag 16 december 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arm schepsel
[..]
zal wederzijds zijn
Eerder de mensen die mij sprekenquote:
Hmhmquote:Op donderdag 16 december 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk het niet, want ik ben de leukste persoon die er bestaat
je kan niet in alles goed zijn USquote:Op donderdag 16 december 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Lasagne lekker klaarmaken is een van de weinige dingen die ik niet goed kan, raar maar waar want de rest van het geijkte Italiaanse eten ben ik weer zo gru-we-lijk goed in dat mensen erom vechten en elkaar de ogen uitkrabben voor het laatste likje uit de pan.
Ik wil het, ik wil het, ik wil het, ik wil hetquote:Op donderdag 16 december 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan niet in alles goed zijn US
Ja. Komt vrij vaak voor dat ik niet lust wat ze op het menu hebben.....quote:Op donderdag 16 december 2021 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegenwoordig weer zelf aan het koken?
waarom zo negatief?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerder de mensen die mij spreken
waarom zo negatief over 4ebe?quote:
Omdat de aanleiding waarom ik mensen spreek soms niet leuk isquote:
Nee, die Ikea kutballenquote:
Van kutballen naar halve drollenquote:
sinds wanneer heten die niet gewoon kutballen?quote:
Ik blijf er ook gewoon om lachen.quote:
Die heb ik er ook bij, drollen drijvend in de rattensausquote:Op donderdag 16 december 2021 16:08 schreef Ama het volgende:
De roomsaus heet schijnbaar: ALLEMANSRÄTTEN
Die kutballen hoorde je waarschijnlijk ook anders uit te sprekenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
De intonatie zal wel HUVUD-ROLL en niet HUVU-DROLL, maar /care
Ik kan mijn eigen naam kopen bij de Ikeaquote:Op donderdag 16 december 2021 16:14 schreef Ama het volgende:
Moet sowieso vaak wel lachen om die namen bij de IKEA.
Oke Billyquote:Op donderdag 16 december 2021 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen naam kopen bij de IkeaIs wel een gaar kastje van 15 euro ofzo
Hoi Malmquote:Op donderdag 16 december 2021 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamen die op een y eindigen zijn meestal van mensen die onderaan de maatschappij bengelen.quote:
[quote]quote:Op donderdag 16 december 2021 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder de ouders die die naam kiezen...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voornamen die op een y eindigen zijn meestal van mensen die onderaan de maatschappij bengelen.
Yerneyquote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voornamen die op een y eindigen zijn meestal van mensen die onderaan de maatschappij bengelen.
Dan denk ik dat ik nu weet waar de L voor staatquote:Op donderdag 16 december 2021 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitternews distantieert zich van deze uitspraakquote:Op donderdag 16 december 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Rectificatie; deze bewering klopt niet.
Lily, Lucy, Emily, Abbyquote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beautiful Hopequote:Op donderdag 16 december 2021 16:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eerder de ouders die die naam kiezen...
Klopt. Het zou moeten zijn mensen wier naam met een Y beginnen bungelen onderaan de samenleving...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitternews distantieert zich van deze uitspraak
Wesley, Desteny, Demyquote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lily, Lucy, Emily, Abby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |