SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik moest serieus hardop lachen toen ik je de LaPo zag pakken.quote:
Ja, lach mij maar weer uitquote:Op donderdag 16 december 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest serieus hardop lachen toen ik je de LaPo zag pakken.
oh lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij staan hier lekker in het zonnetje
Ik ga straks wel bij een vuurkorf staan als het kouder gaat worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker
ik neig naar de verwarming aan doen
Hebben jullie een DoMiBo?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
De rooklucht van de BBQ komt het kantoor al binnen; zo maar eens even gezellig gaan doen en een biertje drinken.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker
ik neig naar de verwarming aan doen
omdat americo dood isquote:Op donderdag 16 december 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heet dat beest ineens Ozosnel ipv Americo?
Dat is wel heel cru voor een identieke schimmelquote:
Ja, ik kwam daar ook pas achter.quote:
Kerst BBQ/food truck festival.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie een DoMiBo?
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kwam daar ook pas achter.
Zal al jaren zo zijn ?
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
19 graden
heb inmiddels 3 dingen aan
Nu mis ik foodtrucks, beetje met een hip broodje snaakse blikken uitwisselen met 8-10 kantoorvrouwvolkquote:Op donderdag 16 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga straks wel bij een vuurkorf staan als het kouder gaat worden.
"Schimmel" klaarquote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
Nja noem dat beest altijd gewoon paard van Sinterklaas.
Een sok, een doorzichtige handschoen en een strikje in je haren?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
19 graden
heb inmiddels 3 dingen aan
als ik dat dekentje wat ik van de week gekocht heb nu om doe kan ik me eerst uitkleden.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
19 graden vind ik prima in huis, heb wel altijd dekentje om maar is ook meer gewoonte want doe ik in de zomer ook.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik dat dekentje wat ik van de week gekocht heb nu om doe kan ik me eerst uitkleden.
Deed m'n kind van de week ook. Die ging er onder zitten en begon zich daarna uit te kleden want het was wel heel warm er onder
De net iets te hippe muziek is ook wel leuk.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu mis ik foodtrucks, beetje met een hip broodje snaakse blikken uitwisselen met 8-10 kantoorvrouwvolk
Dat vind ik wel een beetje fris als ik stil zit.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
19 graden?dan ga ik deaud.. heb nu de kachel op 17 graden en het is prima
4ebe rent de hele dag achter wattenschijfje aan natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje fris als ik stil zit.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje zo'n jeukend plekje op de rug van Ozosnel van de bejaarde ballen van Sinterklaas.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een sok, een doorzichtige handschoen en een strikje in je haren?
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
4ebe rent de hele dag achter wattenschijfje aan natuurlijk
welk dekentje?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik dat dekentje wat ik van de week gekocht heb nu om doe kan ik me eerst uitkleden.
Deed m'n kind van de week ook. Die ging er onder zitten en begon zich daarna uit te kleden want het was wel heel warm er onder
Ik heb wel een dekentje over mijn schootquote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje fris als ik stil zit.
Gewoon bij de leuke collega's gaan staan dan.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerst BBQ/food truck festival.
Zijn een boel collega's die ik niet gemist heb.
eentje van de actionquote:
Oh gelukkig maar, ging me anders beetje zorgen maken.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een dekentje over mijn schoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |