SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was geen grote opdracht hoor, ik heb hem gisteren ook helemaal over het hoofd gezien toen ik alles voor vandaag opschreef, maar anders had ik hem vanmorgen nog kunnen doen.quote:
oh dat scheelt. je hoeft dus geen droog brood te eten eind van de maandquote:Op donderdag 16 december 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was geen grote opdracht hoor, ik heb hem gisteren ook helemaal over het hoofd gezien toen ik alles voor vandaag opschreef, maar anders had ik hem vanmorgen nog kunnen doen.
Nee hoor, maar het staat niet netjes, want zij krijgen nu van de eindklant 'ja maar het is te laat' te horen.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat scheelt. je hoeft dus geen droog brood te eten eind van de maand
ja dat is een beetje jammerquote:Op donderdag 16 december 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het staat niet netjes, want zij krijgen nu van de eindklant 'ja maar het is te laat' te horen.
amaramadingdongquote:
met een bokkepootje?quote:
Ik heb nog niet ontbeten, dus dat lijkt mij niet verstandigquote:
jeetje. hoe lang ben je al wakker?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog niet ontbeten, dus dat lijkt mij niet verstandig
Nog niet zo heel lang: 8.00 uur of zoquote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje. hoe lang ben je al wakker?
in die tijd had ik best veel ontbijt naar binnen kunnen werkenquote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang: 8.00 uur of zo
hoi hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Psychopaten gapen niet mee als ze een ander zien gapen.
Met name mensen met psychopathische trekjes zijn veel minder gevoelig voor meegapen. Psychopathie wordt namelijk gekenmerkt door onder meer egoīsme, geen angst kennen en een gebrek aan empathie.
Maar dit jaar is al zo langquote:
geen boulevard voor jouquote:Op donderdag 16 december 2021 10:07 schreef Ama het volgende:
Pff KPN tv app heeft al sinds gisteren een storing. 😑
Er is toch niets boeiends op TVquote:Op donderdag 16 december 2021 10:07 schreef Ama het volgende:
waarvan ik er nog max 4 werkquote:
Mwoa gisteren keurig darts kunnen kijken hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 10:07 schreef Ama het volgende:
ik ook, en dat is ook het planquote:Op donderdag 16 december 2021 10:15 schreef Karzai het volgende:
Ben alleen met kerst, maar wat lekkere dingen inslaan en filmpjes kijken
Ik krijg van andere te horen dat ik veel empathie heb en goed kan luisterenquote:Op donderdag 16 december 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Met name mensen met psychopathische trekjes zijn veel minder gevoelig voor meegapen. Psychopathie wordt namelijk gekenmerkt door onder meer egoīsme, geen angst kennen en een gebrek aan empathie.
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, en dat is ook het plan
Mijn drankvoorraad is al aangevuld, daarmee red ik het wel tot dry january
moet alleen nog een halve koe en wat groente inkopen
en 20 soorten kaas en worst.
Rollend het nieuwe jaar in!quote:Op donderdag 16 december 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, en dat is ook het plan
Mijn drankvoorraad is al aangevuld, daarmee red ik het wel tot dry january
moet alleen nog een halve koe en wat groente inkopen
en 20 soorten kaas en worst.
Gefeliciteerd, je bent GEEN psychopaatquote:Op donderdag 16 december 2021 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg van andere te horen dat ik veel empathie heb en goed kan luisteren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op weg naar het werk in de auto ik non -stop moet geeuwenquote:Op donderdag 16 december 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent GEEN psychopaat![]()
GEEUWEN
geeuw je dan ook zo hard dat je je ogen sluit?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op weg naar het werk in de auto ik non -stop moet geeuwen
Dat kan gewoon met open ogen, anders rijd ik tegen de vangrail aanquote:Op donderdag 16 december 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeuw je dan ook zo hard dat je je ogen sluit?
Zeeuwen tot je jankt.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een songtekst van Blof?
Bloffen is wat een hont doet die "wof wof wof" zegt?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een songtekst van Blof?
Er komt altijd wel wat traantjes bij kijken jaquote:
Zo klinken Scandinavische honden jaquote:Op donderdag 16 december 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blof is wat een hont doet die "wof wof wof" zegt?
Daar hebben ze helemaal gelijk in zeg ik als begenadigd mensenkennertquote:Op donderdag 16 december 2021 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg van andere te horen dat ik veel empathie heb en goed kan luisteren
woohoo ben geen psychopaatquote:Op donderdag 16 december 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
ja vind ik ook een raar antwoordquote:Op donderdag 16 december 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar ik wel helemaal woest van word, is de vraag: WAT DENK JE ZELF
ALS JE GEEN ZIN HEBT OM TE ANTWOORDEN, DAN DOE JE DAT TOCH LEKKER NIET
nee joh die fritessausquote:Op donderdag 16 december 2021 10:45 schreef Nine. het volgende:
Wat de TT betreft, de McD is altijd een deceptie.
Op zich kon ik wel een burgertje eten nuquote:
Precies, daar gaat het al fout. Inferieure fritessaus die barstensvol suiker zit i.p.v. éckte mayo.quote:
Lekker joh en dan met die veel te zoute slappe fritesquote:Op donderdag 16 december 2021 10:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Precies, daar gaat het al fout. Inferieure fritessaus die barstensvol suiker zit i.p.v. éckte mayo.
maar wel dunne friet.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker joh en dan met die veel te zoute slappe frites
Dun en slapquote:Op donderdag 16 december 2021 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wel dunne friet.
zoals het heurt.
Ja, fatsoenlijk frituren kunnen ze dus ook al nietquote:Op donderdag 16 december 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Lekker joh en dan met die veel te zoute slappe frites
wat je niet wil horen als je je broek uittrektquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Flory
Deze graag met de bitterbalstaartjes -----------------> [ afbeelding ]
Misschien, ik ben altijd al alleenquote:Op donderdag 16 december 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Kerst alleen is toch het lek-
kerst
ba-dum tssquote:Op donderdag 16 december 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
kerst
zullen we allemaal bij ballie gaan eten, maar het niet aan ballie vertellen?quote:
In les miserables kledijquote:Op donderdag 16 december 2021 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen we allemaal bij ballie gaan eten, maar het niet aan ballie vertellen?
Scheelt weer een bezoek aan schoonloe, dus waarom nietquote:Op donderdag 16 december 2021 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest grinniken.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
kerst
huehuequote:Op donderdag 16 december 2021 10:58 schreef Karzai het volgende:
Ik ga zo weer naar huis, vanmiddag komt de loodgieter
Alle schoonloeders bij elkaar zetten?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheelt weer een bezoek aan schoonloe, dus waarom niet
Schoonloeder-spektakelquote:Op donderdag 16 december 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle schoonloeders bij elkaar zetten?
Volgens mij ligt dat gewoon aan vandaag.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, mooi een vraag terug getennist. Ben je boodschappenjongen niet
Ik denk dat ik even wat moet eten, ben een beetje edgy
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Twintig werkende kettingzagen, een fles water en een boterhammie en de deur voor twee maandjes op slot doen, moge de beste schoonloe winnen.quote:
quote:
je komt inderdaad een beetje hangry overquote:Op donderdag 16 december 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, was alweer 6u aan het werk. Nu onderweg naar de fysioquote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
erg laat voor kwiwigoedemorgentijd
Welke vlaai?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je komt inderdaad een beetje hangry over
ik heb vlaai
"Graag even gebruiker bellen en vragen wat hij bedoelt met "invalid pointer 0x0000". Antwoord terugkoppelen"quote:Op donderdag 16 december 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rijstevlaai met slagroomquote:
Gelukkig heb ik morgen weekendquote:Op donderdag 16 december 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat gewoon aan vandaag.
Heb je een vieze fysio of een van de weinige normale?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, was alweer 6u aan het werk. Nu onderweg naar de fysio
Ik vind boterhammie in deze zin nog het meest intrigerendquote:Op donderdag 16 december 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig werkende kettingzagen, een fles water en een boterhammie en de deur voor twee maandjes op slot doen, moge de beste schoonloe winnen.
"Doe het zelf" als antwoordquote:Op donderdag 16 december 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Graag even gebruiker bellen en vragen wat hij bedoelt met "invalid pointer 0x0000". Antwoord terugkoppelen"
van de bakker uit jouw dorp ook nogquote:
Ik dacht meer aan "je moeder"quote:Op donderdag 16 december 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Doe het zelf" als antwoord
Ja, mag ook.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:51 schreef Karzai het volgende:
Wie is er nog meer alleen met kerst?
OK Haagsquote:Op donderdag 16 december 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
kerst
als ik dat elke keer moest benoemenquote:
Ga 2eKD bij ouders langs. Maar dat is vooral omdat zij dat graag willen. En "ik heb geen zin" kost meer energie dan er heen gaan en het even uit zitten. En lekker eten een zo hoor, heus wel. Maar als ik echt mocht kiezen bleef ik liever thuis.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:51 schreef Karzai het volgende:
Wie is er nog meer alleen met kerst?
Of je moeder is inmiddels je vader geworden.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mag ook.
Maar nogal lullig als diegene geen moeder meer heeft
Teams openen en samen virtueel kapsalon eten?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga 2eKD bij ouders langs. Maar dat is vooral omdat zij dat graag willen. En "ik heb geen zin" kost meer energie dan er heen gaan en het even uit zitten. En lekker eten een zo hoor, heus wel. Maar als ik echt mocht kiezen bleef ik liever thuis.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik morgen weekend
Het was niet bedoeld als een probleem dat opgelost moest wordenquote:Op donderdag 16 december 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teams openen en samen virtueel kapsalon eten?
Nou ja, je weet het maar nooit tegenwoordig..quote:Op donderdag 16 december 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je moeder is inmiddels je vader geworden.
Ja, ik werk wel tussen kerst en oud en nieuw, maar dat vind ik alleen maar primaquote:
Same, al zijn dat wel halve dagen en ik zit thuis.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werk wel tussen kerst en oud en nieuw, maar dat vind ik alleen maar prima
Ja zaterdag.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij ging toch een kerstdiner maken?
https://www.reddit.com/r/thatHappened/quote:Op donderdag 16 december 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb tweede kerstdag op zich wel wat raars, er komt o.a. ook een neefje met zijn langbenige Moldavische vriendin en die neemt twee zusjes van haar mee dus ik van huh? Hij, "ja is kerstcadeautje voor jou, houvanjouknuffelneverforgetleukegozertdatjeerbent"
_!
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van de bakker uit jouw dorp ook nog
Als dit het gekste zou zijn wat ik ooit meemaak dan zou ik een leven als beige hamster prevaleren.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/thatHappened/
Ik vind reizen voor het werk, een van de leukste dingen die er zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, al zijn dat wel halve dagen en ik zit thuis.
Morgen zal weinig echt werk zijn, maar de halve dag achter het stuur ben ik niet gewend, dus bleh.
Wat is een vieze fysio? Nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 december 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een vieze fysio of een van de weinige normale?
Eten jullie 2e kerstdag heel veel knoflook ?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb tweede kerstdag op zich wel wat raars, er komt o.a. ook een neefje met zijn langbenige Moldavische vriendin en die neemt twee zusjes van haar mee dus ik van huh? Hij, "ja is kerstcadeautje voor jou, houvanjouknuffelneverforgetleukegozertdatjeerbent"
_!
Heel veel knoflook eten.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten jullie 2e kerstdag heel veel knoflook ?
Lekker heaquote:Op donderdag 16 december 2021 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap inmiddels wel waarom die cappuccino je favoriet is.
Je schrijft een vervolg van de Bijbel/ Koran?quote:
Reizen vind ik prima, leuk even een andere omgeving enzo, maar twee keer 3 uur rijden vind ik gewoon lang. Meestal hoef ik niet verder dan zo'n 50km.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind reizen voor het werk, een van de leukste dingen die er zijnHelaas komt dat niet vaak voor. Bij mijn vorige werkgever wel (vandaar dat ik het zolang uithield
) wel, maar nog steeds blij dat ik daar weg ben
Het grote US-boek der fabelen, denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je schrijft een vervolg van de Bijbel/ Koran?
Vind dat meestal wat vieze mannen, nou ja die drie die ik gehad heb dan en twee die ik zo ken, beetje Borsatoachtige mannetjes.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is een vieze fysio? Nog nooit gehad
Zit alvast wat voor te speuren.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten jullie 2e kerstdag heel veel knoflook ?
Heb nog geen eten.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Te laat Henk, boterham nummer drie zojuist doorgeslikt (in zijn geheel en in één keer).quote:Op donderdag 16 december 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Nou ja 3 uur lang is wel wat lang als je doorgaans niet verder dan 50 km rijdt, dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reizen vind ik prima, leuk even een andere omgeving enzo, maar twee keer 3 uur rijden vind ik gewoon lang. Meestal hoef ik niet verder dan zo'n 50km.
https://www.culy.nl/recepten/kip-met-40-tenen-knoflook/quote:Op donderdag 16 december 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit alvast wat voor te speuren.
Christus te paard, hij is op tijdquote:Op donderdag 16 december 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Deze maak ik wel eens.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.culy.nl/recepten/kip-met-40-tenen-knoflook/
Gevonden, bedank mij later
kom je in de schoolkrant?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:34 schreef Ama het volgende:
Ik had net een interview met een school.
We zien je vanmiddag op dumpert verschijnen dusquote:Op donderdag 16 december 2021 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee weet niet precies waar het voor is.
Lekker meenemen naar kantoorquote:
Nee, die zou in januari komen, maar dat was sowieso niet handig in verband met zooi meenemen morgen.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja 3 uur lang is wel wat lang als je doorgaans niet verder dan 50 km rijdt, dat begrijp ik wel.
Maar ik vond het wel lachen om zo ver te reizen, heb ik bij mijn baan daarvoor ook altijd gedaan.
Is je nieuwe auto er eigenlijk al ?
Oh, das al bijnaquote:Op donderdag 16 december 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die zou in januari komen, maar dat was sowieso niet handig in verband met zooi meenemen morgen.
Oh shit.. warme douche?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
of m'n nek en schouders schieten niet eens vanuit het niets helemaal vast
jullie zitten niet bij de voedselbankquote:Op donderdag 16 december 2021 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is misschien wel even een optie ja.quote:
Maar dat denk je dan welquote:Op donderdag 16 december 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie zitten niet bij de voedselbank
Goed idee, misschien ook wat warmer kleden ? Heb je van dat spiergel?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
is misschien wel even een optie ja.
probeer het nu een beetje warm te draaien
ik heb al een t-shirt en trui aanquote:Op donderdag 16 december 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee, misschien ook wat warmer kleden ? Heb je van dat spiergel?
Beetje gekke vraag, maar heb je ook magnesiumpoeder om in te nemen? Dat helpt bij mij wel bij spierklachtenquote:Op donderdag 16 december 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al een t-shirt en trui aan
geen gel in huis. Kan ik straks wel halen als het aan blijft houden.
vertel ons meerquote:Op donderdag 16 december 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
De binnenplaats op kantoor is een soort food-truck festival.
Ik kom eraanquote:Op donderdag 16 december 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
ZIJN ER OOK FRIKANDELLEN ik vraag dit voor een vriendquote:Op donderdag 16 december 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
nee dat heb ik niet. maar op spierpijn na heb ik niet zoveel spierklachten dus weet ook niet of het echt nodig is om te halen.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje gekke vraag, maar heb je ook magnesiumpoeder om in te nemen? Dat helpt bij mij wel bij spierklachten
Whehe, ik gebruikte dat juist na intensief sporten, al heb ik dat al een tijdje niet meer gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat heb ik niet. maar op spierpijn na heb ik niet zoveel spierklachten dus weet ook niet of het echt nodig is om te halen.
cavia's heb ik ook niet in huis om me een mini massage te laten gevenquote:Op donderdag 16 december 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of cavia's.. maar dan niet voor consumptie
dank je mamaquote:Op donderdag 16 december 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, ik gebruikte dat juist na intensief sporten, al heb ik dat al een tijdje niet meer gedaan.
Nou, goed veel water drinken, gr gr mama 4E
Whaha, laat je ze over je rug heen lopenquote:Op donderdag 16 december 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
cavia's heb ik ook niet in huis om me een mini massage te laten geven
geen spek?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga steak en gebakken ei maken, maar eerst nog wat afmaken
dat is nog eens een lunchquote:Op donderdag 16 december 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
jaquote:Op donderdag 16 december 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles die zalm uit de vriezer gegeten?
Mensen willen toch wel heel dichtbij me staan.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker meenemen naar kantoor
ik twijfel even wat je precies bedoelt met die zalm uit de vriezer.quote:
ja bedoel bv die zalm die bij de AH in de vriezer ligtquote:Op donderdag 16 december 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel even wat je precies bedoelt met die zalm uit de vriezer.
over het algemeen is zalm uit de vriezer niet verkeerd.
Bijna alle zalm is ingevroren geweest voordat die op je bord lag.
kan ik wattenschijfje lenen daarvoorquote:Op donderdag 16 december 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whaha, laat je ze over je rug heen lopen![]()
dat kunnen alsnog veel verschillende zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel bv die zalm die bij de AH in de vriezer ligt
ik ga wel spek bakken. en eieren.quote:
oke kom er aanquote:Op donderdag 16 december 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga wel spek bakken. en eieren.
is goed. tot zo.quote:
nee, heb steak, anders wordt het wel heel luxe allemaalquote:
Ja hoor, ik denk dat ze je rug en nek af gaat lebberenquote:Op donderdag 16 december 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ik wattenschijfje lenen daarvoor
kwispelt ze ook?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk dat ze je rug en nek af gaat lebberenHet is net een hond
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik kom er NU aanquote:Op donderdag 16 december 2021 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog aan het werk, maar ik zag net wel een rokende BBQ
quote:
awwwquote:Op donderdag 16 december 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ja, als ik haar aai, gaat haar lijfje op en neer
Kan ik dat beestje niet een keer een weekendje lenen?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steak tartaar van makenquote:Op donderdag 16 december 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik dacht heel even dat het nog over Wattenschijfje gingquote:Op donderdag 16 december 2021 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steak tartaar van maken
Ik ruik hier een businessmodelquote:Op donderdag 16 december 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik dat beestje niet een keer een weekendje lenen?
Misschien best lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht heel even dat het nog over Wattenschijfje ging
www.caviarental.comquote:Op donderdag 16 december 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ruik hier een businessmodel
Ik kliktequote:Op donderdag 16 december 2021 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.caviarental.com
We have all colours very special Guinea Pigs, make dreams your come true.
Vinden ze in Peru welquote:
Ik las caviaren-tal.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.caviarental.com
We have all colours very special Guinea Pigs, make dreams your come true.
had ik al gepakt.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet je zwembroek niet.
Huh, bestaat dat?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb officieel teveel snacks in huis nu.
ik vond het ook al gek.quote:
Ik sta erbij.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Aangifte van meer dan 22.000 mensen tegen Willem Engel
https://nos.nl/artikel/24(...)n-tegen-willem-engel
Grotere bak kopenquote:Op donderdag 16 december 2021 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Er past niks meer in de bak met zoete meuk.
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
2e bak er naast zetten danquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb officieel teveel snacks in huis nu.
ik heb nog worstquote:
Oh, nee heb een vrouw nu. Die me 9x een lekkere rugmassage geeft, want de dokter had 9x voorgeschreven maar na 1x was het probleem al verholpen. En nu wil zij uren schrijven en ik massages. Win-winquote:Op donderdag 16 december 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat meestal wat vieze mannen, nou ja die drie die ik gehad heb dan en twee die ik zo ken, beetje Borsatoachtige mannetjes.
Ik heb ook een worstquote:
huehuehuequote:
ga eendenborst etenquote:Op donderdag 16 december 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
oke mijn lievelingsdier om te eten is niet meer het varken maar de zalm
omdat dat echt verrukkelijk is.quote:
sinds de mist weg trok vanochtend alleen maar zonquote:Op donderdag 16 december 2021 12:27 schreef Haags het volgende:
Het is werkelijk waar ongelooflijk maar de zon doet het nog
Eendenborst is echt beterquote:
niet mee eens.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
ja maar gerookte zalmquote:Op donderdag 16 december 2021 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet mee eens.
zalm is lekker, maar het is maar ding.
Varken is opgedeeld in spek, ham, karbonade, varkenshaas, ijsbeen enz. en dan heb ik nog niet eens over de diverse worst en gehakt opties.
Ik denk niet dat je darmgassen daarvan verbeteren dus een maandje voor de eerste keer 69 stoppen met inname van zallemen aub.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
zoeken jullie nog een snack?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
De rooklucht van de BBQ komt het kantoor al binnen; zo maar eens even gezellig gaan doen en een biertje drinken.
nou varken werkt ook nietquote:Op donderdag 16 december 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je darmgassen daarvan verbeteren dus een maandje voor de eerste keer 69 stoppen met inname van zallemen aub.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
De watquote:Op donderdag 16 december 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
of is de meervouw van zalm zalms?
Ja ook voor het eerst sinds weken, voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
sinds de mist weg trok vanochtend alleen maar zon
Que?quote:
Ja maar Serrano hamquote:
Ik denk niet dat je darmgassen daarvan verbeteren dus een maandje voor de eerste keer 69 stoppen met inname van zallemen aub.quote:
Dat was wel m'n associatie ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |