abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 december 2021 @ 23:49:31 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202658701
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Had je dit soort figuren intelligenter ingeschat?
Nee. Maar toch verbaas ik mij hier iedere keer weer over _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202658756
quote:
2s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:15 schreef NoCigar het volgende:
Hier, één van de oprichtsters van Moederhart, die we van de auteur geen wappie mogen noemen. Hij doet moeite om naar als een normaal nuchter mens te presenteren, een onderneemster die van aanpakken houdt die door de recente omstandigheden andere keuzes heeft gemaakt.

En dan lees je dit: 'In 2008 staakte ze haar studie in Maastricht, omdat een oom haar had verteld over de Mayakalender, die het einde van de wereld voorspelde in 2012.'
En besef ook dat je in 2008 je echt wel wat meer moeite moest doen om dit soort waanzin tot je te nemen.

https://www.groene.nl/artikel/moe-van-de-strijd
Lool. :D
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202658909
quote:
16s.gif Op donderdag 16 december 2021 23:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Maar toch verbaas ik mij hier iedere keer weer over _O-
Vanmiddag liep hij al psychotisch rond op de Dam
https://fb.watch/9XwJI1f5tn/
  vrijdag 17 december 2021 @ 00:25:18 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202658930
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 00:20 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Vanmiddag liep hij al psychotisch rond op de Dam
https://fb.watch/9XwJI1f5tn/
Sneu. :{ Deze meneer heeft medicatie en therapie nodig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202658931
Blijkbaar heeft ie ook nog een stukje van de aanhouding gestreamd:

twitter
pi_202659017
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 00:25 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sneu. :{ Deze meneer heeft medicatie en therapie nodig.
Maar serieus ook.. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, ook ik kan sommige dingen niet rijmen maar wat dit soort figuren uitkramen is gewoon niet te doen. Max is geen terrorist, maar wel ernstig verward en in alle chaos en manipulatie door andere wappies echt totaal van het padje geraakt. Iets wat je de afgelopen week steeds duidelijker naar voren zag komen, zeker zondagavond in Den Haag.

En dan, door alle "emoties" van de afgelopen tijd, zeker de afgelopen week en wat hij vandaag allemaal weer heeft meegemaakt heeft er tot geleid dat hij vanavond zichzelf keihard naar de knoppen heeft geholpen. Ook al zegt hij dat hij al twee weken het plan heeft.. En het zal mij niets verbazen dat hij zich heeft laten opjutten door graftakken als Eline.

Ik neem het niet 100% voor hem op, maar toch wel voor een gedeelte want deze jongen is gewoon niet helemaal in orde, heeft net als heel veel mensen last van de coronacrisis en wordt ook nog eens gebruikt en opgestookt door een stel wappies. Hij is geestesziek, zegt ook zelf dat hij een psychische stoornis heeft (alleen niet welke). Mensen in de chat op FB zeggen zelfs dat hij beschermd moet worden, dat hij hulp nodig heeft. Als hij gevaarlijk is dan had hij al wat gedaan, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.. Ik hoop oprecht dat ze hem lang vasthouden in een gesloten GGZ-instelling en dat hij even helemaal tot rust kan komen. Volgens mij is het helemaal geen slechte gozer.
pi_202659234
Max is alweer op vrije voeten.
https://fb.watch/9XH60_N0It/
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 08:09:22 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202659736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 03:15 schreef Tourniquet het volgende:
Max is alweer op vrije voeten.
https://fb.watch/9XH60_N0It/
-O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202659813
Wel drie uur vastgehouden. Dat zal ze leren.
anonieme razernist
pi_202661064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hoe weten we dat Lidwien die brief niet zelf geschreven heeft :P
Er staan geen spelfouten in, dus die brief kan ze niet zelf geschreven hebben. :+

quote:
16s.gif Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
"Ik vorder u ook"

:')
"Ik ben burgerpolitie!'

Jemig, die jongen is inmiddels zo doorgedraaid dat-ie tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Maja, aangezien hij alleen met wappies omgaat... :') Hij mag van geluk spreken dat hij in NL leeft, anders had-ie al inmiddels langer vastgezeten.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_202661097
Twee agenten vervolgd om gewelddadige aanhouding bij demonstratie op Malieveld

https://www.ad.nl/den-haa(...)malieveld~a2ee238c7/

Dit was ook wel iets te extreem
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202661134
Hugo had wel open gedaan als Max Karin had meegenomen: "Hugo, hoe is het met je ziel? Djottawaajee in tienvoud naar jou terug!" :+
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 17 december 2021 @ 11:17:13 #63
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_202661230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:05 schreef RipCity het volgende:
Twee agenten vervolgd om gewelddadige aanhouding bij demonstratie op Malieveld

https://www.ad.nl/den-haa(...)malieveld~a2ee238c7/

Dit was ook wel iets te extreem
Die kunnen hun VOG dus wel vergeten als ze veroordeeld worden. Volgens mij ben je dan best wel fucked als agent. Geen idee waar je dan nog kan gaan werken. Misschien als beveiliger van een bedrijfspand.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 11:50:06 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202661576
quote:

Man (27) met masker belt meerdere keren aan bij voordeur Hugo de Jonge




De politie heeft donderdagavond een 27-jarige Amsterdammer aangehouden voor het meerdere keren aanbellen bij de woning van demissionair minister Hugo de Jonge in Rotterdam. De man had een masker bij zich.

De Amsterdammer is een bekende coronademonstrant. Eerder op de avond sloot hij aan bij het protest in Vlaardingen, waar het plastic masker aan zijn ov-fiets bungelde. Daarna zou hij rechtstreeks naar Rotterdam zijn gefietst.

‘Verhaal halen’

Hij filmde live hoe hij in Rotterdam ‘verhaal ging halen’ bij De Jonge thuis. Door de intercom liet hij weten met de demissionair minister Volksgezondheid - het gezicht van vele coronamaatregelen- te willen spreken. ,,Dat gaat niet. Jammer,’’ klonk het droog.

Minuten later kwam de politie die de man vorderde weg te gaan. In beeld kondigde de demonstrant aan ‘nog een heel lijstje te hebben met nieuwe namen waar ik nog aan de deur kan gaan’. Kort daarna werd hij gearresteerd omdat hij de wijk niet had verlaten. Midden in de nacht werd hij weer vrijgelaten.

Op woensdagavond was er nog onderzoek maar een vreemd voorwerp voor de deur van De Jonge. Dit bleek loos alarm.

https://www.ad.nl/binnenl(...)o-de-jonge~a8b1f231/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 12:04:17 #65
8781 crew  Frutsel
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 12:04:17 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202661715
Danny V ook weer opgepakt _O-

quote:
Omtzigt-bedreiger opgepakt voor geweld tegen politie bij coronaprotest



Bij de acht verdachten die de afgelopen weken zijn aangehouden in een groot onderzoek naar geweld tegen agenten in Barneveld zit ook Danny V. uit Heerlen. Dat schrijft 1Limburg.

V. werd in september in hoger beroep veroordeeld tot vier maanden gevangenisstraf, waarvan twee maanden voorwaardelijk voor het bedreigen van Kamerlid Pieter Omtzigt. Dat gebeurde op 20 augustus 2020 na een coronademonstratie in Den Haag. Hij liep de politicus tegen het lijf en zei "ik zal je doodslaan, kankermongool".

Danny V. is nu opgepakt voor zijn rol bij rellen in Barneveld in mei van dit jaar. Een protestmars tegen het coronabeleid nam toen een gewelddadige wending.

Volgens de politie zouden de verdachten "tientallen ME'ers hebben belaagd met stokken, stenen en stalen pijpen. Daarnaast werden collega's ook van achter in hun rug aangevallen, waardoor collega's ook face to face kwamen te staan met hun belagers en helmen werden afgetrokken".


De aanhoudingen werden gedaan op 6, 8 en 13 december. Danny V. werd maandag van zijn bed gelicht in Heerlen. Na verhoor is hij weer vrijgelaten. Alle verdachten behoren tot een zogeheten 'Defend'-groep.

De advocaat van Danny V. zegt tegen 1Limburg dat zijn cliënt ontkent geweld te hebben gebruikt in Barneveld. "Cliënt was daar wel, maar hij heeft in alle toonaarden ontkend dat hij degene is die ze op een foto hebben aangewezen."

https://nos.nl/artikel/24(...)ie-bij-coronaprotest
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 12:05:21 #67
8781 crew  Frutsel
pi_202661724
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:17 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Die kunnen hun VOG dus wel vergeten als ze veroordeeld worden. Volgens mij ben je dan best wel fucked als agent. Geen idee waar je dan nog kan gaan werken. Misschien als beveiliger van een bedrijfspand.
Je bent tegenwoordig sowieso fucked als agent.
pi_202661726
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:17 schreef Hahug13 het volgende:
Misschien als beveiliger van een bedrijfspand.
Daar gaat dat opgefokte volk inderdaad dan naar toe. Mensen irriteren en continu zich als omhoog gevallen sukkeltje met autoriteitsdrang gedragen en continu de confrontatie opzoeken.

Maar het ligt nooit aan hunzelf als zaken escaleren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202661951
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:17 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Die kunnen hun VOG dus wel vergeten als ze veroordeeld worden. Volgens mij ben je dan best wel fucked als agent. Geen idee waar je dan nog kan gaan werken. Misschien als beveiliger van een bedrijfspand.
Ook als beveiliger heb je een VOG nodig.
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:29:38 #70
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 13:39:39 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202662986
quote:
Hij is boos op Thierry omdat hij Spong als advocaat heeft :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202663086
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij is boos op Thierry omdat hij Spong als advocaat heeft :')
Hij heeft er vraagtekens bij, bij de mensen waar Thierry mee omgaat omdat het niet rijmt. Wat dat betreft is hij wel helder.
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:47:40 #73
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_202663117
Het is gewoon triest.
pi_202663271
Ik vind eigenlijk nog het meest zorgwekkende hoeveel mensen tijdens zo'n live via FB of YT erop reageren en er hetzelfde in staan, en het ergste nog, dat veel mensen hun kinderen erin meeslepen (bij demo's zie ik bijvoorbeeld ook vaak kinderen meelopen). Dit soort mensen staan zó standvastig in een andere wereld, dat je ze niet meer om kunt praten of een goed gefundeerde discussie mee kunt voeren. Uiteindelijk drijven ze zich op alle vlakken zo zwaar in de nesten, dat ze nog meer tegen alles en iedereen aan gaan "schoppen".

Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, en natuurlijk weet ik dat ze over de hele bevolking gezien zwaar in de minderheid zijn, maar hoe meer "verwarde complotmensen" er rond lopen, hoe meer gedoe de beleidsmakers, politie, justitie en "de zwijgende meerderheid" voor de kiezen krijgen de komende jaren. Je kunt ze wel allemaal in een instelling zetten (niet dat ze daar allemáál horen of terecht komen, maar uit hun eigen fabeltjesfuik komen lukt toch meestal niet of deels), maar die raken uiteindelijk ook vol. Hopelijk trekt het nieuwe kabinet meer geld uit voor de GGZ de komende jaren.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_202667509
We zouden met zo veel vreemde vogels bij en buiten die demonstraties eigenlijk een wappietopic moeten hebben. In BNW heb ik dat al geprobeerd, maar daar voelden zo veel mensen zich aangesproken, dat ik me op dat vlak maar gedeisd ben gaan houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')