geen slecht ideequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal werk ik mijzelf de tering in en vandaag had ik mijn BE rijbewijs en heb ik amper bewogen. Misschien ligt het daaraan, maar goed, ik eet vanavond een alcoholmaaltijd bij nader inzien.
Viesdik een pizza gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten dus weet niet wat er op het menu staat.
Normaal doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Charz het volgende:
[..]
Het is FRIET godverdomme
https://www.instagram.com/tv/CViTCrpp5pT/?utm_medium=copy_link
Wat is dat voor vies mormelquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben zojuist achter een tiktokfenomeen genaamd morena gekomen
Erg vermakelijk
Ik weet zeker dat @:littlerabbit dit ook wel kan waarderen
Ik ben trots op je maatquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:46 schreef aTypisch het volgende:
Ik ben bijna gepromoveerd met Altınordu FK in FM 22.![]()
dit ter info
Fantastisch nieuws makker!quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:46 schreef aTypisch het volgende:
Ik ben bijna gepromoveerd met Altınordu FK in FM 22.![]()
dit ter info
Denk dat het niet lang zal duren voordat wij Real Bedford fan zullen worden!quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Coole club, ze mogen alleen maar Turkse spelers en stafleden aannemen.
Elke wedstrijd minstens twee keer rood dus?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Coole club, ze mogen alleen maar Turkse spelers en stafleden aannemen.
Oei, COR preview:quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco
@:Caland
@:Wereldgozer
@:Lenny_Leonard
@:Elan
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:3rr0r
[ afbeelding ]
Oh. Ik dacht eindelijk een nieuwe user in VBL. We kunnen wel weer wat kwaliteit gebruiken na het verlies van @Wereldgozerquote:
Sorry, wie?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eindelijk een nieuwe user in VBL. We kunnen wel weer wat kwaliteit gebruiken na het verlies van @:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |