abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202655146
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:57 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
uitzonderingen zal je altijd hebben, weet je hoeveel miljoenen en miljoenen prikken er zijn gezet op de wereld?
Dat er dan een paar mensen overlijden vanwege een onderliggende aandoening is altijd mogelijk maar echt een piepklein en zeer verwaarloosbaar aantal.

https://openvaers.com/ima(...)nal-report-20116.pdf
Vaers (het Amerikaanse RIVM) geeft zelf aan dat maar 1% van de bijwerkingen gemeld worden (pagina 6).

Met Covid zal het meldingspercentage ongetwijfeld hoger zijn maar het lijkt me evident dat de cijfers die naar buiten worden gebracht een vertekend beeld geven van de werkelijkheid. Piepklein en verwaarloosbaar zou ik het iig niet noemen, helemaal als je de gevallen die blijvend invalide zijn geraakt meeneemt.

Ik ben benieuwd wat de stand van zaken is als de mouwen voor de 6e booster moeten worden opgestroopt.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  donderdag 16 december 2021 @ 21:26:28 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202655173
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het grootste geklaag van de Nederlander is dat we zo laat zijn begonnen met vaccineren en we nu ook als een van de laatste begonnen zijn met boosteren. Nu nog geloven dat de Nederlander in opstand gaat komen of het strenge beleid niet meer gaat pikken is gewoon naïef.
Agh ja hier zijn er regels maar zoals ik al vaker zei..
Misschien verhuizen naar een ander land..
Noord-Korea waar het de komende 11 dagen verboden is om te lachen.
Noord-Korea: 'elf dagen lang verboden te lachen'

Nja als je er woont heb je al weinig om te lachen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202655239
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee lees de andere berichten ook even.
Het ging om URK gelovigen..
Je weet wel het is gods wil dus ik laat me niet vaccineren.
Maar dat geld dan alleen voor covid.
Nja als je het heen en weer gaat spelen is het gewoon krom.
Ik ben zelf ook gewoon gevaccineerd hoor maar het is die mensen hun goed recht.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202655520
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
Wat niet?
coronamaatregelen. verschillende instanties hebben al gemeld dat t nog jaren doorgaat.
Plaats hier uw advertentie
pi_202655725
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:

[..]
Je ziet het van ver al aankomen. Je hoeft niet eens tussen de regels door te lezen om te zien dat we in deze shit blijven hangen en het mogelijk alleen maar erger wordt.
Hugo tijdens de persco benoemd al winter'22 - een seizoen met maatregelen, heeft het over rechten zoals hier te herbeluisteren
https://www.nu.nl/290574/video/de-jonge-ik-leg-me-niet-neer-bij-recht-om-nee-te-zeggen-tegen-vaccin.html en je hoeft daar niet lang bij na te denken wat voor weg hij hier vrijmaakt.

Het doet je afvragen of mensen beseffen wat we staan te wachten als we helemaal niets doen en het allemaal op z'n beloop laten.
Weten de mensen die geen vax willen wel wat ze te wachten staat? De ernst van de situatie is desastreus groot. We kunnen dalijk gewoon helemaal niets meer. Alles zal gelinkt worden aan je QR status.Heb je deze niet? Dan val je overal buiten, zo ook je knaken, je vrijheid...
Het enige dat moet gebeuren is dat een net groot genoeg deel van het volk interesse verliest. Het elite tuig heeft wel macht en ze zijn doortrapt, maar ze zijn ook bang: let maar op. Ze kunnen nu nog een meerderheid overtuigen, maar ze moeten er steeds meer energie in steken. Ze houden het niet lang genoeg vol als het zo doorgaat. Daarom spelen ze nu ook hard.

Van de week liep ik door een winkelcentrum en ruim 30% van de mensen liepen zonder mondkap terwijl het wel "moest". Niemand keek op of om. We zien hier veel filmpjes van mensen die hard worden aangepakt door autoritaire kneusjes, maar het gebeurd lang niet zo vaak als die filmpjes doen lijken. Losgeslagen maatregel gekken zijn de uitzondering, niet de regel. Ik merk het ook om me heen: mensen raken het allemaal langzaam beu. Angst kan je maar zo lang in stand houden. Grote verhalen blijven maar zo lang boeind. Leugens hoef je niet eens volledig meer te ontkrachten, je moet slechts wat twijfel zaaien. Zelfs al lijken mensen niet overtuigd: laat het rustig broeien. Een beetje twijfel is genoeg, tegenzin doet de rest. Ze hoeven het niet te doorzien, als ze maar interesse verliezen. Het klinkt raar, maar desinteresse is misschien wel het machtigste middel dat er bestaat.
pi_202655967
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef Wantie het volgende:
Het vaccin biedt dus bescherming
Grappig dat je dit nog steeds blijft verkondigen... apart
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202656147
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het grootste geklaag van de Nederlander is dat we zo laat zijn begonnen met vaccineren en we nu ook als een van de laatste begonnen zijn met boosteren. Nu nog geloven dat de Nederlander in opstand gaat komen of het strenge beleid niet meer gaat pikken is gewoon naïef.
Maw de massahypnose zit diep.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202656166
quote:

[..]
Er worden hele stukken brood achtergelaten voor intellectueel Nederland om het kabinet aan te vegen. Maar wat jij wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202656195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Meerdere malen.. In welke mate vriend!?
In de mate dat je Covid hebt.
Je weet wel, de ziekte.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202656211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je trekt die hele quote uit verband.

Niet alles wordt gerapporteerd / in de statistieken netjes verwerkt, de aanleiding is vaak niet eenduidig genoeg. Maar op macro niveau qua verschillen tussen gevaxxed of niet zou je significante verschillen kunnen vinden.

1 per miljoen vinden betekent niet dat het 1 op de miljoen is.
Je weet het altijd leuk te draaien ..
pi_202656235
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Grappig dat je dit nog steeds blijft verkondigen... apart
Ik verkondig dat niet.
pi_202656252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Nee, vorig jaar zeiden ze ook dat je na 2 prikjes klaar was. je ziet toch dat dit steeds verder gaat of hou je liever je kop in het zand?
Nee, dat zeiden ze vorig jaar niet.
Zo wordt het steeds gedraaid.
pi_202656437
Hoe krijg je een vrije plek in de metro:

https://webmshare.com/play/1yPv0
pi_202658842
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat zeiden ze vorig jaar niet.
Zo wordt het steeds gedraaid.
Maar we vaccineren ons wel een weg uit de crisis toch? Dat is wel gezegd, hoe vaak denk je zelf dat je je mouw ervoor op moet stropen? Geen aanval gewoon een vraag, en waar ligt voor jou de limiet?
Lach met een schone bips
pi_202658868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef yinxs het volgende:
Hoe krijg je een vrije plek in de metro:

https://webmshare.com/play/1yPv0
Ik vind prachtig, had in de supermarkt een ouwe gast poos terug die niesbui kreeg... mensen lopen weg en ik sta erbij en zeg "gezondheid". Eindelijk iemand die normaal reageert zei ie :) Dat is toch mooi dan denk ik.
Lach met een schone bips
pi_202658955
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar we vaccineren ons wel een weg uit de crisis toch? Dat is wel gezegd, hoe vaak denk je zelf dat je je mouw ervoor op moet stropen? Geen aanval gewoon een vraag, en waar ligt voor jou de limiet?
Anders dan jij heb ik niet de illusie dat er een pasklare oplossing is die je uit de problemen helpt, en heb ik niet de illusie dat het zich vanzelf oplost als ik mijn kont tegen de kribbe gooi.
pi_202659089
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 00:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Anders dan jij heb ik niet de illusie dat er een pasklare oplossing is die je uit de problemen helpt, en heb ik niet de illusie dat het zich vanzelf oplost als ik mijn kont tegen de kribbe gooi.
Die oplossing is er wel degelijk als je er voor open zou staan de natuur zijn gang laten te gaan, Hey shit... old peope die, en ja dat is kut. Maar de rest van de wereld opsluiten is niet kut? Vroeger waren we niet zo'n pussy's en dealde we met deze shit... Een gezonde populatie opsluiten met alle gevolgen van dien, mentaal en verstoord immuun systeem. Ga je schamen en dat meen ik serieus.

Trusteh!
Lach met een schone bips
pi_202659095
twitter
  vrijdag 17 december 2021 @ 01:55:47 #244
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202659166
quote:
We gaan hier gewoon zwaardere maatregelen krijgen :')
Avondklokje? Horeca geheel dicht, evenals alle non-essential retail?
Dit ondanks geluiden die je zelf kan horen, berichten die je her en der zelf kan vinden, dat heel die Omicron variant gelul is. En toch doen ze het, toch pushen ze het, toch brengen ze op elke MSM kanaal naar voren als of er iets heel nieuws staat te gebeuren. Het wordt nu ook al " een nieuwe fase " genoemd in deze Corona 'crisis'...

We staan voor een nieuwe bak aan bagger wat mogelijk dat wat we al voorbij hebben zien komen gaat overtreffen.
De aanleiding voor ..... vul maar in...
Mai pben rai~!
pi_202659172
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 01:55 schreef KNAK het volgende:

[..]
We gaan hier gewoon zwaardere maatregelen krijgen :')
Avondklokje? Horeca geheel dicht, evenals alle non-essential retail?
Dit ondanks geluiden die je zelf kan horen, berichten die je her en der zelf kan vinden, dat heel die Omicron variant gelul is. En toch doen ze het, toch pushen ze het, toch brengen ze op elke MSM kanaal naar voren als of er iets heel nieuws staat te gebeuren. Het wordt nu ook al " een nieuwe fase " genoemd in deze Corona 'crisis'...

We staan voor een nieuwe bak aan bagger wat mogelijk dat wat we al voorbij hebben zien komen gaat overtreffen.
De aanleiding voor ..... vul maar in...
Als dit geaccepteerd wordt bij een snotneus variant dan is het einde zoek, dan zijn we klaar voor klimaatlockdowns (terwijl China 10 kolencentrales per week opent).
pi_202659173

onzin :?
  vrijdag 17 december 2021 @ 02:10:03 #247
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202659190
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 01:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als dit geaccepteerd wordt bij een snotneus variant dan is het einde zoek, dan zijn we klaar voor klimaatlockdowns (terwijl China 10 kolencentrales per week opent).
Klimaatlockdowns... dat hebben ze niet eens nodig om het volk in het westen op de knieen te krijgen. Alleen met deze Corona hoax hebben ze dat al voor elkaar gekregen, en ze zijn er gewoon nog steeds mee bezig.

quote:
Daar komt dalijk vrolijk C19 tussen te staan
Mai pben rai~!
pi_202659192
twitter

energiecrisis ook onderdeel van de controlled demolition?
pi_202659248
twitter

Dat kan geen toeval zijn! :wtf:

Connecting the Dots! *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 december 2021 @ 04:40:24 #250
451005 Grems
Clown World
pi_202659257
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2021 03:36 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Dat kan geen toeval zijn! :wtf:

Connecting the Dots! *O*
Kaartje klopt niet helemaal en ze hebben de beste gemist:

https://geohack.toolforge(...)le=Rothschild+Island

https://geohack.toolforge(...)ource:GNIS_type:isle