TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZERWhat can change the nature of a man?
Volgens mij niet. Sjaak had het wel over allerlei spelletjes in de intro.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Het brekket is ook geweest lijkt mij?
Dan laten we die nog even, die komt toch nog wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Sjaak had het wel over allerlei spelletjes in de intro.
Vorig jaar waren we na dag 1 op pagina 9 van #10, jawel!quote:Op woensdag 15 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Dit is topic nummer 5 van vandaag
We werken lekker hoor
Hongerklop ligt op de loer.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Adriaantje heeft geen heel groot probleem
vlammetjesquote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg het frituurkotje even aan te doen voor een paar ondeugende snackjes.
Slaap lekker en oant moarn!quote:Op woensdag 15 december 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tabee maar danIk hoor het wel als er voor de Nostra al beslissingen gevallen zijn. Tot morgen.
https://streamable.com/d5ue43quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou Viaplay ook al die kerstreclames uitzenden, samen met de Mr. Bean, VisTV en de sterkste man tv-rechten als deel van de deal voor het darts?
quote:"Ik kan vast 1 tipje van de sluier oplichten en dat is dat er tijdens het darten géén reclameblokken meer komen. Er is dus meer tijd voor analyses en andere dartsitem voor- tijdens en na de wedstrijden. Het team met analisten en commentatoren is nog niet compleet, maar we werken er hard aan om er begin maart meteen te staan'', zo onthulde Zwaneveld.
100 stuks?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haal altijd zo'n doosje met allerlei snacks.
Niks mis meequote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Wat vinden jullie van snacks uit de airfryert?
Daar zit altijd minimaal één droevige teleurstelling bijquote:Op woensdag 15 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Als ik aan de macht kom worden mensen die dat doen afgevoerd.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Nog meer darts analyseren?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/d5ue43
[..]
Gewoon een doos bikfrik frikandellen halen, als je van frikandellen houdt heb je daar 10x meer aan dan aan de rommel van Beckers/Mora enz.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
loempia ofzoquote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar zit altijd minimaal één droevige teleurstelling bij
Dat hadden mijn ouders ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets uit een airfryer gehad, ouwe reus.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef leolinedance het volgende:
wtfquote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden mensen die dat doen afgevoerd.
Niks mis meequote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef leolinedance het volgende:
De snack die mist?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Gehaktballetje'quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat vind ik te weinig variatie. (en ik ben niet alleen op de wereld, 9/10x wil mijn vriendin snacken 's avonds)quote:Op woensdag 15 december 2021 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon een doos bikfrik frikandellen halen, als je van frikandellen houdt heb je daar 10x meer aan dan aan de rommel van Beckers/Mora enz.
Leuk man. Niet gerelateerd aan dit ben ik even weg om oude UVT-topics te zoeken.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hé jammer. Ik had haar bijna naakt gekregen ouwe dibbes.
Die van mij valt altijd in slaap op de bank.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik te weinig variatie. (en ik ben niet alleen op de wereld, 9/10x wil mijn vriendin snacken 's avonds)
Dat moet een goede relatie zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik te weinig variatie. (en ik ben niet alleen op de wereld, 9/10x wil mijn vriendin snacken 's avonds)
Ben je anti airfryer?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:49 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets uit een airfryer gehad, ouwe reus.
Pizza met melk à la @marcodejquote:Op woensdag 15 december 2021 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet je eens oliebollen met mayo proberen. a la @:Van_Poppel
Dan trek ik een zak chips open, vraag ik of zij ook wat wil.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(, 9/10x wil mijn vriendin snacken 's avonds)
Ik mag vervolgens weer in de kou naar dat klote hok lopen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat moet een goede relatie zijn.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent gewoon chagrijnig omdat Feyenoord verloren heeft.
Is zij dan dat zware ding wat je nog ging optillen vanavond?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet je eens oliebollen met mayo proberen. a la @:Van_Poppel
Echt indrukwekkend is het ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:51 schreef Szura het volgende:
Toch best een prima potje van Snackpot
Dat kan ik bevestigen noch ontkennenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent gewoon chagrijnig omdat Feyenoord verloren heeft.
overratedquote:Op woensdag 15 december 2021 22:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doe mij maar een zak Zweedse balletjes.
Ik heb er niet eens een (ja, wel een bank).quote:Op woensdag 15 december 2021 22:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Die van mij valt altijd in slaap op de bank.
Tragiek.
Dat heb ik altijd als ik een visje ga halen, 'nee hoor ik hoef niets'.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan trek ik een zak chips open, vraag ik of zij ook wat wil.
"nee hoef niks"
5 minuten later woedend dat ze niet in mijn bak mag graaien.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is zij dan dat zware ding wat je nog ging optillen vanavond?
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Om vervolgens mijn bakje aan te vallen alsof ze net in een concentratiekamp heeft gezeten.
@Cidiquote:Op woensdag 15 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik een visje ga halen, 'nee hoor ik hoef niets'.
Om vervolgens mijn bakje aan te vallen alsof ze net in een concentratiekamp heeft gezeten.
Gadverdamme en jij dat vadsige varken daarna aanduwen zekerquote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In DRT zit je nooit verkeerd.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:54 schreef engine het volgende:
Ik zit in het verkeerde topic geloof ik
... Claudia de Breijquote:Op woensdag 15 december 2021 22:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgende pot is gelukkig binnen vijf minuten klaar.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al die wijven zijn ook hetzelfde hequote:Op woensdag 15 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Friesland lopen de varkens op het platteland.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gadverdamme en jij dat vadsige varken daarna aanduwen zeker![]()
![]()
Meestal niet. Veel discussiëren weinig neuken.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gadverdamme en jij dat vadsige varken daarna aanduwen zeker![]()
![]()
Flink rijdt hier tot 0000.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb ook wel zin in een snack.
Ik heb alleen geen snacks meer en de avondwinkel is dicht
Over wel of niet neuken?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal niet. Veel discussiëren weinig neuken.
Dieet tijdens het WK darts?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks nu ben op dieet. Drink wel een lekkere Affligem tripel
Streamt Drizzt WoW ja?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Onze WoW-twitchstreamer heeft wel lotingpech steeds.
Tijdens kerst/nieuwjaar?quote:
Punthoofd morgen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks nu ben op dieet. Drink wel een lekkere Affligem tripel
Water.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze eerste DRT WK dag?
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
Water.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
Thee (geen Pukka).quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
quote:
Thee.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
Prototype fokker dusquote:Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal niet. Veel discussiëren weinig neuken.
Keuzes makenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Op dieet zijn in december en dan wel bier drinken
Morgen weer braaf naar college.quote:
Hertog Jan.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
Frisdrank van de Aldi, met 0 kcalquote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
Thee >koffie.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij heb ik vrij regelmatig pukkathee gedronken
Is dit erg
Doe ik toch iets foutquote:Op woensdag 15 december 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is veel discussiëren helemaal niet neuken!
Stukje zelfbeheersing.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef MC-M het volgende:
Ik heb nog een chocoladeletter trouwens.
Jaquote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12:00 onze tijd of buitenlandse tijd?
Stukje pauper die alleen aanbiedingen na Sinterklaas kooptquote:
Voor het gemak neem ik onze tijd.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12:00 onze tijd of buitenlandse tijd?
Weet je wie ook op die aparte afdeling zit?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er is een aparte afdeling diep in de hel voor types als jullie.
Dat kan ook nog ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Stukje pauper die alleen aanbiedingen na Sinterklaas koopt
Sow koekoek.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Stukje pauper die alleen aanbiedingen na Sinterklaas koopt
12:00 's morgens of 12:00 's nachts?quote:
Nattekat?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook op die aparte afdeling zit?
Diëten is voor de zwakkeren onder ons. Normale mensen kunnen altijd maat houden.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diëten doen we lekker in januari
Na weekend ook wat Affligems halen en wat snacks.
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanmiddag gewoon twee keer koffie gekregen.quote:
Marco B?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook een Formule 1 coureur!quote:Op woensdag 15 december 2021 23:03 schreef BB-King het volgende:
Lewis Hamilton was ooit een WK finale.
Ah genot. Hou me op de hoogte.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk man. Niet gerelateerd aan dit ben ik even weg om oude UVT-topics te zoeken.
3e wereld eiland.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:05 schreef Szura het volgende:
Zou Gary inmiddels wel een goeie WiFi-verbinding hebben?
Afgelopen zondag ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:03 schreef BB-King het volgende:
Lewis Hamilton was ooit een WK finale.
En wat is het geworden? Mexicanootje? Of hoe noemen jullie Hollanders dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg het frituurkotje even aan te doen voor een paar ondeugende snackjes.
Een Jos Brinkie?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat is het geworden? Mexicanootje? Of hoe noemen jullie Hollanders dat?
Prijs wast dit varkentje binnen een kwartier.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Halen we 00:01 vandaag al? Dart Nostradamus genot.
Dat lijkt mij niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nee. Edhouse gaat heel hard smeer krijgen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
max is geen hollanderquote:Op woensdag 15 december 2021 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat is het geworden? Mexicanootje? Of hoe noemen jullie Hollanders dat?
Een van de katten van de buren hier heeft ook zo'n snorretje.quote:
En de buurman zelf?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een van de katten van de buren hier heeft ook zo'n snorretje.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een van de katten van de buren hier heeft ook zo'n snorretje.
Die is vrij kaal.quote:
Dan gaat Johan het vast weer over de bedprestaties hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou hij weer terug bij Femke zijn?
Echt, zijn we meestal voor twaalven?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:11 schreef wimderon het volgende:
Schiet eens op, we motten voor twaalven klaar zijn.
4.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik even terugkijken. Op1 of Beau?
@Zipportal kijkt al een tijd naar proletenprogramma's waaronder Beau.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik even terugkijken. Op1 of Beau?
Ik las het bij Mars.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sven had een meloen meegenomen.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt, zijn we meestal voor twaalven?
Vorig jaar begonnen we 1930 hequote:Op woensdag 15 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt, zijn we meestal voor twaalven?
Hij is gewend aan het publiek. Nu komt het.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef Kopiko het volgende:
Edhouse moet nu een tandje bijzetten.
Het puntje op de iquote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef MC-M het volgende:
Ik heb NU een stukje van de chocoladeletter in m'n mond.
De altijd vieze Spong.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Spong is een pedant mannetje. Ter info.
Dat jij dat soort zaken altijd minutieus uitpluist, althans daar ga ik vanuit. Ik heb na 0:00 ingevuld.quote:
Waarom zou je voor anabolen juichen?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef K_uit_h het volgende:
Juicht heel DRT dit jaar weer voor Price?
Hangt van het onderwerp af.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal kijkt al een tijd naar proletenprogramma's waaronder Beau.
Anders komt hij langs om ons in elkaar te stompen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je voor anabolen juichen?
Leuk voor het toernooi toch.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Prijs mag van mij best ver komen ja.
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg dat van Marco B op de voet.
Daar is tenminste publiekquote:Op woensdag 15 december 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een klap in het gezicht van het vervelende publiek.
We hebben vandaag de snelle Evans en Lewis gehad en we gaan nu al richting de 0:00 dus dat halen ze sowieso nog wel een keerquote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat jij dat soort zaken altijd minutieus uitpluist, althans daar ga ik vanuit. Ik heb na 0:00 ingevuld.
Oh, deze heb ik niet uitgebreid uitgezocht nee.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat jij dat soort zaken altijd minutieus uitpluist, althans daar ga ik vanuit. Ik heb na 0:00 ingevuld.
30.3% VLAGGETJEquote:Op woensdag 15 december 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
·
2m
LAST UP | Regerend wereldkampioen Gerwyn Price aan de oche! In de eerste partij van de tweede ronde neemt hij het op tegen Ritchie Edhouse. #rtl7darts
Price wint
69.7%
Edhouse wint
30.3%
Lol.
Ik weet eigenlijk voor wie ik, naast Barney, ga juichen dit jaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
30.3% VLAGGETJEfans die hopen dat Price eraf gaat
Het vervelende met Ethaus is dat je niet eens echt hoopt dat ie Price gaat verrassen ofzoquote:Op woensdag 15 december 2021 23:15 schreef BB-King het volgende:
Prijs gaat met 3-0 winnen van Edhuis.
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie ook van die lollige items onderaan het scherm?
[ afbeelding ]
Maaarietjetoch
Out of my league.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Maaarietjetoch
Dat heb ik gelijk uitgezet johquote:Op woensdag 15 december 2021 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Maaarietjetoch
Dit lijkt echt 15 jaar geledenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Maaarietjetoch
Ik heb het tijdens corona toch weer aangezet. Nog een beetje vertier.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb ik gelijk uitgezet joh
Wat een onzin zeg
Maar als het uit dreigt te lopen doen ze de pauzes tussen de wedstrijden wel korter. Dus het zal vooral afhangen van een laatste wedstrijd die uitloopt, tenzij het echt een hele avond voor Edhouse-Hudson-partijen wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
We hebben vandaag de snelle Evans en Lewis gehad en we gaan nu al richting de 0:00 dus dat halen ze sowieso nog wel een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |